Doncafe a multumit The Practice pentru serviciile de PR oferite pana acum si, conform unor surse AdPlayers din piata de comunicare, ar avea in intentie sa incheie colaborarea cu specialistul de relatii publice din grupul Leo Burnett
Plecarea in doar doua saptamani a unui cont de 15-20 Mil. EUR pe an la Media Investment, de la Mindshare, care avea contract cu clientul prin Bold Ogilvy Atena, lasa in urma semne de intrebare privind criteriile de evaluare a agentiilor participante in procesul de selectie
Cu o campanie semnata de GMP, miscarea marcheaza intrarea marcii Prigat pe piata sucurilor pentru copii si a marcii Itsy Bitsy pe teritoriul produselor alimentare cu un produs din ingrediente naturale destinat celor mici continand 100% fruct, fara conservanti, fara zahar adaugat si fara aditivi artificiali
Un raport Nilesen privind cheltuielile de publicitate in SUA pe primul trimestru (Q1) din 2009 mai arata ca totalul investitiilor au scazut cu 12% fata de aceeasi perioada a anului 2008, publicitatea Outdoor a scazut cu 10,8%, Radio cu 12,6%, iar Internetul cu 3,4%.
Administrata de agentia Cohn & Jansen, comunicarea Gindi Investments pentru un complex rezidential de 324 de apartamente sfideaza criza din piata imobiliara investind intr-un singur grup tinta: profesionistii din domeniul medical
“Apreciem perseverenta deja celebra a echipei adplayers.ro pentru a aduce in atentia industriei lucruri mai putin cunoscute. Din pacate, de data aceasta, au picat in capcana unei pure speculatii.” Paul Radu (foto Golden Drum), CFO Initiative Romania
Felix Tataru a fost reales Presedinte IAA de catre toti cei 50 de membri si delegati din sala, egalat la voturi doar de pozitia de Secretar General, post in care a fost reinvestita Cristina Simion (Edipresse AS Romania), iar cu 46 de voturi Alexandra Olaru (Unilever SCE) isi prelungeste mandatul de Vicepresedinte IAA Romania
Licitatia pentru campania de promovarea unui stil de viata sanatos organizata de IAA a ales agentiile Prospero ( advertising ) si V+O Communication ( PR )
Pozitia comitetului de organizare Effie lasa totusi un semn de intrebare: cand ar trebui informate agentiile in privinta compatibilitatii inscrierii unor campanii intr-o categorie: inaintea colectarii cazurilor de la client si alocarii bugetului pentru inscrieri, sau dupa Gala de Premiere?
Image va furnizeaza companiei Unilever consultanta strategica in comunicare si servicii de media relations pentru cele 3 brand-uri de margarina: Rama, Delma si Becel, in derularea campaniei „Margarina este buna!”, si campania de relatii publice pentru promovarea brandului de inghetata Algida
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: