BRD achita o factura de cateva sute de mii de euro pentru "Romania. Land of Choice"
  Adrian Dura, seful agentiei de publicitate ADDV Euro RSCG care a dezvoltat spoturile cu Gheorghe Hagi, Nadia Comaneci si Ilie Nastase, nu a dezvaluit costul exact al campaniei din motive de confidentialitate cu clientul BRD Societe Generale 
Trei finalisti pentru 2 Mil. EUR si brandul turistic al Romaniei
  In ultima etapa de selectie au ramas asocierea TBWA Bucuresti –GFK Romania, asocierea Saffron Brand Consultants– Brandient Consult – Acacia Avenue Limited si asocierea THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA – Taylor Nelson Sofres SA
3 Mil. EUR in schimbarea La Fourmi in Mega Image
Delhaize Group a investit peste 3 Mil. EUR in schimabrea celor 13 magazine La Fourmi in Mega Image finalizate pana in prezent, potrivit unei estimari AdPlayers in baza bugetului mediu pentru un singur magazin.
Spotul Gusto (Publicis), dupa 11 noaptea
  CNA a hotarat Decizie de intrare in legalitate cu obligativitate de difuzare dupa orele 23:00, din cauza imaginilor socante
Creatia Granini - la Publicis Romania, media la Tempo
  In urma unui proces de selectie la care au plarticipat mai multe agentii de publicitate, reprezentantii Granini Romania au ales Publicis Romania pentru comunicarea ATL a brandului de bauturi racoritoare, iar bugetul de media al contului a ramas la Tempo
"SOV" 50% si fostul Intact, Mihai Craiu (50%), in Realitatea Media Barter Deals
  Fostul Intact, Mihai Craiu detine compania Realitatea Media Barter Deals impreuna cu SOV, un "branding" pentru Sorin Ovidiu Vantu semnat de Mihai Craiu, in Hotnews
 Agentia condusa de Alexandru Paius va asigura gestionarea comunicarii corporate L’Oreal la implinirea a 100 de ani de existenta a companiei-mama
Bogdan Naumovici dat afara de la TV cu investitiile RMCG de 4 Miliarde de dolari
  Consiliul a decis oprirea campaniei semnate de 23 Communication Ideas fondata de Bogdan Naumovici, invocand drept motiv ca spoturile contravin reglementarii din Codul CNA, potrivit careia publicitatea trebuie sa informeze corect
 Agentia a semnat o campanie pentru Street Delivery, eveniment urban de arhitectura si arte, organizat de Ordinul Arhitectilor din Romania si de Fundatia Carturesti care si isi propune sa transforme strada Arthur Verona intr-un traseu cultural-pietonal ce leaga Gradina Icoanei de Gradina Cismigiu.
Intr-o scrisoare adresata Comitetului Effie, potrivit unor surse din piata de publicitate, producatorul Cava D’oro, Alexandrion Group, ataca agentia Papaya care a inscris cazul, la scurt timp dupa ce a felicitat-o pentru Grand Effie castigat cu campania „O picatura de stil in viata ta”
 
PUBLICITATE: