Campania „Ceva Bun” a fost dezvoltata de GMP si Webstyler, dupa castigarea contului in urma unui pitch care a avut loc in luna septembrie.
Noul pachet de servicii aderesat studentilor presupune 40 de lei pentru orice consultatii, si o reducere de 50% pentru analizele de laborator
Invitat la un bal de caritate organizat de Asociatia Ovidiu Rom, celebrul actor a fost intampinat cu „Welcome back to Bucharest, Ethan”
Agentia de publicitate si Heineken Romania dezvaluie „secretul unei beri dintr-o mie” pentru Ciuc Premium
„Ursus este cel care se bucura mai putin de victoria de acum pentru ca deja o urmareste pe viitoarea”, explica Elena Stanciu, Account Director la Papaya, punctul de plecare al noului spot TV „Ambitia” pentru marca de bere
Dupa un pitch cu Publicis Romania, Grey Bucuresti si Tempo Advertising, companiile Saatchi & Saatchi X si Zenith Media au castigat contul AFI PALACE COTROCENI - un mall cu o lansare de 0,5 Milioane EUR si un buget pentru 2010 estimat de AdPlayers la 1,2-1,5 Milioane EUR
Intr-o prima faza a colaborarii, Kubis a dezvoltat www.citibank.ro, website-ul oficial al Citibank, precum si site-ul de servicii bancare www.citigold.ro
Potrivit unor surse apropiate producatorului Carpatina, patronii marcii iau in calcul o posibila opozitie impotriva Aqua Carpatica, viitorul brand de apa al lui Jean Valvis
Cu premii de 50.000 EUR, agentia de publicitate patronata de Andrei Cohn alaturi de Cristina si Peter Jansen a dat start concursului de design „in cautarea sticlei perfecte” pentru Aqua Carpatica, noul brand al lui Jean Valvis, parintele Dorna si Izvorul Alb
Considerat sexist, primul mesaj al campaniei impotriva cancerului la san semnat de agentia McCann Erickson, a fost sistat incepand din luna octombrie de Fundatia Renasterea, la cererea Agentiei Nationale pentru Egalitatea de Sanse intre femei si barbati (ANES).
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: