Licitatie Mega Image, la GMP si Webstyler
 Campania „Ceva Bun” a fost dezvoltata de GMP si Webstyler, dupa castigarea contului in urma unui pitch care a avut loc in luna septembrie.
Centrul Medical Unirea intra pe piata serviciilor de sanatate pentru studenti cu 50% reducere
  Noul pachet de servicii aderesat studentilor presupune 40 de lei pentru orice consultatii, si o reducere de 50% pentru analizele de laborator
Ethan Hawke, impresionat de fatada Cocor MediaChannel
  Invitat la un bal de caritate organizat de Asociatia Ovidiu Rom, celebrul actor a fost intampinat cu „Welcome back to Bucharest, Ethan” 
Noul Ciuc "Expertii: creatie - Ogilvy&Mather, si media - Universal McCann
  Agentia de publicitate si Heineken Romania dezvaluie „secretul unei beri dintr-o mie” pentru Ciuc Premium
 „Ursus este cel care se bucura mai putin de victoria de acum pentru ca deja o urmareste pe viitoarea”, explica Elena Stanciu, Account Director la Papaya, punctul de plecare al noului spot TV „Ambitia” pentru marca de bere
  Dupa un pitch cu Publicis Romania, Grey Bucuresti si Tempo Advertising, companiile Saatchi & Saatchi X si Zenith Media au castigat contul AFI PALACE COTROCENI -   un mall cu o lansare de 0,5 Milioane EUR si un buget pentru 2010 estimat de AdPlayers la 1,2-1,5 Milioane EUR
Contul online marketing Citibank 2010, la Kubis
  Intr-o prima faza a colaborarii, Kubis a dezvoltat www.citibank.ro, website-ul oficial al Citibank, precum si site-ul de servicii bancare www.citigold.ro
Carpatina da in judecata Aqua Carpatica?
  Potrivit unor surse apropiate producatorului Carpatina, patronii marcii iau in calcul o posibila opozitie impotriva Aqua Carpatica, viitorul brand de apa al lui Jean Valvis
Jean Valvis a ales Cohn&Jansen pentru Aqua Carpatica
 Cu premii de 50.000 EUR, agentia de publicitate patronata de  Andrei Cohn alaturi de Cristina si Peter Jansen a dat start concursului de design „in cautarea sticlei perfecte” pentru Aqua Carpatica, noul brand al lui Jean Valvis, parintele Dorna si Izvorul Alb
Campanie McCann Erickson impotriva cancerului la san, oprita din octombrie pentru mesaj sexist
Considerat sexist, primul mesaj al campaniei impotriva cancerului la san semnat de agentia McCann Erickson, a fost sistat incepand din luna octombrie de Fundatia Renasterea, la cererea Agentiei Nationale pentru Egalitatea de Sanse intre femei si barbati (ANES).
 
PUBLICITATE: