Topul nevoilor seniorilor - 2.500 de apelati unici/noi la Telefonul Varstnicului pentru indrumare si consiliere. 59% din apelanti locuiesc singuri, iar 50% sunt din mediul rural sau orase mici.Accesul la informatii si sprijinul practic - primele dintre nevoile exprimate
Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, anul ce tocmai s-a incheiat a fost cel mai satisfacator pentru cei mai multi dintre romani (54%) in comparatie cu 2020 (24%) si 2021 (22%) – ani puternic marcati de restrictiile cauzate de pandemie.
„Consumatorul a devenit fidel promotiilor brandurilor ce au produse la preturi accesibile si pare ca incearca sa cumpere mai ales din proximitate, astfel evitand si consumul de combustibil. Reclamele sunt o sursa de informare asupra preturilor si disponibilitatii anumitor sortimente de produse. Perioada este propice si cumparaturilor sezoniere, pentru Sarbatori, insa, din Ianuarie, ne asteptam ca oamenii sa se concentreze pe...
PROFI, unul dintre cei mai mari chiriasi ai CTPark Bucharest West, opereaza trei tipuri de depozite: cu temperatura ambientala si cu temperatura controlata pentru refrigerate si congelate.
Cu 455.000 comenzi livrate in 2022 de catre 300 de livratori si 3 din 4 clienti Freshful abonati Genius si au livrare gratuita si reduceri exclusive, produsele de baza, apa plata, bananele, avocado si produsele din carne in topul preferintelor clientilor
1.8 milioane de lei au fost colectate prin intermediul actiunilor din restaurantele McDonald’s, prin SMS, online si cu sprijinul companiilor partenere. Intreaga suma va fi pusa la dispozitia Fundatiei pentru a asigura functionarea celor trei Case Ronald McDonald din Bucuresti, Timisoara si Iasi, pentru a oferi timp pretios familiilor aflate in situatii vulnerabile.
Adrian Tuluca, Managing Partner Propaganda: ”Campania Purcari s-a nascut din nevoia trasmiterii unui mesaj puternic de rezilienta, incredere, forta si stablitate. Suntem mandri de aceasta campanie si multumim partenerilor nostri de la Purcari pentru acest demers facut impreuna; este un manifesto emotionant, demn de mesajul pe care il transmite”
Maria Pasc noteaza: „Mihai Sarbulescu, vorbitor fara cusur, lasa pictura sa glasuiasca in numele sau, pe limba ei. Ce este limbajul picturii? Mare, mic, mijlociu, cald, rece, un, doi, trei, pasaj!
Proiectul a adunat peste 250 de propuneri de Aperitive (reci sau calde), feluri principale si Deserturi, dintre care 5 au fost selectate de un juriu format din chefi celebri, experti in gastronomie si bloggeri de Food. Ele au servit drept inspiratie si au fost reinterpretate de chefs celebri, in practica, cu ajutorul comunitatii Cronicari Digitali, al jurnalistilor si al vedetelor in cadrul workshopului de cooking AMINTIRI GUSTOASE.
Cu peste 3.000 centre de service si 9 call centers, oferind servicii premium si eficiente clientilor din peste 100 de piete, compania este dedicata dezvoltarii tehnologiilor care le permit oamenilor din intreaga lume sa-si depaseasca limitele, avand capacitatea de cercetare si dezvoltare, precum si tehnologia noastra avansata, in slujba crearii unei noi lumi inteligente, printr-un portofoliu cuprinzator de produse innovative.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: