Cont de 2-3 Milioane e-mailuri Emag pe luna, la White Image
 White Image a castigat in urma cu cateva zile contul de email marketig al magazinului online Emag
300-400 mii EUR Frosta, la Mediaedge:cia (MEC), dupa o licitatie cu MPG
 Mediaedge:cia (MEC) Romania a castigat contul in urma unei licitatii locale cu Media Planning Group (MPG)
Razvan Iancau: "Alegerea Media Investment s-a facut in acord cu deciziile managementului Bricostore"
 Cu doar 2- 3 luni in marketingul companiei, mandatul fostului responsabil de marketing s-a desfasurat in aceeasi perioada cu importante decizii privind alegerea unor furnizori de media si servicii de tipar
Licitatie Bricostore cu Zenith Media, Media Investment si Mediedge:cia
  „Nu aveam un contract de exclusivitate cu Zenith Media”, motiveaza Ruxandra Vasile, Specialist Marketing la Bricostore, alegerea Media Investment pentru desfasurarea unei campanii recente, fara licitatie
EXCLUSIV: Marketing Bricostore pus pe liber pentru "cel mai bun pret" fara licitatie media
  Lantul de magazine „do it yourself” s-a despartit de curand de un fost responsabil de marketing dupa ce, coincidenta sau nu, acesta ar fi reusit sa administreze fara licitatie bugetul unei campanii de media printr-o alta agentie, probabil pentru „cel mai bun pret”
"Europa Libera, AICI" vrea 200.000 EUR pentru a aduce arhivele postului de radio in Romania
  Campania de comunicare este un proiect initiat de Liviu Tofan, fost Director Adjunct la Radio Europa Libera si actual director al Institutului Roman de Istorie Recenta, si este dezvoltata de Brandstalk (The Group) si Nicola Porter Novelli
DRAFTFCB a semnat un parteneriat cu Asociatia Generatia Verde
  Agentia de publicitate sprijina proiectele Asociatiei Generatia Verde, atat prin dezvoltarea la nivel creativ al campaniiilor din anul 2010, cat si prin actiunile de promovare si organizare de evenimente
Cont de 0,4 Milioane EUR rebranding si pozitionare Happy Tour, la Mercury360
 Javier García del Valle, Vice Presedinte Execiutiv Happy Tour, a afirmat pentru AdPlayers ca bugetul include activitati de rebranding, pozitionare si comunicare in media a companiei specializate in servicii de corporate travel
Licitatie Mega Image, la GMP si Webstyler
 Campania „Ceva Bun” a fost dezvoltata de GMP si Webstyler, dupa castigarea contului in urma unui pitch care a avut loc in luna septembrie.
Centrul Medical Unirea intra pe piata serviciilor de sanatate pentru studenti cu 50% reducere
  Noul pachet de servicii aderesat studentilor presupune 40 de lei pentru orice consultatii, si o reducere de 50% pentru analizele de laborator
 
PUBLICITATE: