„Este evident una din cele mai multe mutari din business-ul de media romanesc ale acestui an, insa, chiar si fara Vodafone, ne batem in continuare pentru locul I pe piata de media”, a declarat pentru AdPlayers, Mihai Trandafir, seful diviziei de media Universal McCann de la McCann Erickson
O programarea in licitatie a McCann PR - pierduta, Eye PR – neprogramata si, cu exceptia castigatorului, o singura agentie de PR multumita - Lowe PR, intregesc tabloul unui pitch in care organizatorul probabil nu mai stie ce agentii a chemat, si cine a fost programat in prezentare
Dupa ce a refuzat o discutie pe subiectul licitatiei, intr-o pozitie oficiala semnata de noul director de marketing al companiei, Adriana Grecu spune ca Halewood a participat la prezentarile facute in pitch de de 4 agentii de PR: Rogalski Grigoriu, GMP, AdStore si Lowe PR
Doua dintre agentiile participante in procesul de selectie, Saatchi & Saatchi PR si McCann au fost instiintate ca se vor intalni cu Halewood in ianuarie, insa au aflat de la AdPlayers de finalizarea licitatiei
Contul de relatii publice s-a mutat la Rogalski Grigoriu, dupa o licitatie cu 4 agentii
In urma licitatiei, compania va desemna regia care va administra publicitatea TV, OOH, Print, Internet, Direct marketing si mesaje in serviciile de televiziune proprii Romtelecom
Langa anunturi gen „STUDENTA ofer spre inchiriere o camera intr-un apartament mobilat si utilat complet. Tel: 0745xyzxyz”, afisele programului Orange Ambition ocupa toate panourile de pe scarile facultatii de Geografie din Universitate
Lowe si Lowe PR au lucrat pentru activarea promotionala „Ghici cine vine la masa?”, in care marele premiu al promotiei pentru 10 familii de romani il reprezinta intalniri cu sotii Maruta
Intr-un an in care estimeaza scaderi de 25%-30%, Dan Butoi, managerul companiei de obiecte promotionale Sprint Promotion este totusi bucuros ca a descoperit strategia de business viitoare a companiei: „Am dat tot in materie de preturi si discounturi, dar am luat tot, sau cat am putut de mult, din comenzile sau investitorii in comunicare ai agentiilor si furnizorilor pentru care lucram”
Aproximat la peste 500.000 eur pe an, contul de creatie si productie Bancpost a fost castigat de Grey Bucuresti
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: