Contactati de catre AdPlayers, oficialii companiei de strategie si design de brand au evitat sa comenteze valoarea bugetului, insa au precizat ca pentru unele proiecte complexe un proces de branding poate sa depaseasca si peste 100.000 EUR
Potrivit oficialilor agentiei de publicitate conduse de Felix Tataru, contul de strategie si creatie al producatorului si distribuitorului de bauturi a fost castigat de GMP in urma unui pitch organizat de Alexandrion, in vara anului trecut
Conform unor estimari AdPlayers, in baza informatiilor din piata, contul de PR ar putea fi estimat la aproximativ 10 mii de euro pe an
Potrivit unui studiu Mercury Research, pe 780 de persoane, 18+, desfasurat in mediul urban, criza a adus mai multe promotii, reduceri de pret sau tombole la produsele alimentare
Grapefruit si Arcsett au creat, in parteneriat, noul concept pentru intreaga retea de magazine UPC Romania. Conceptul a fost implementat deja intr-un prim magazin pilot (concept store), deschis pe 27 ianuarie 2010 in sos. Mihai Bravu din Bucuresti, in apropierea zonei comerciale Bucur Obor.
Prezenta pe piata din Romania din iunie 2007, compania Cocoon a dezvoltat pana in prezent proiecte pentru clienti si marci cum sunt Nestle, Hochland, La Fantana, Farmec, Star Foods, Inbev.
Next administreaza contul de media UPC din ianuarie 2010, dupa o licitatie la care, potrivit unor surse AdPlayers, au mai participat fosta agentie – Imager, si Media Investment ( The Group )
Confirmand existenta negocierilor pe cont, surse apropiate McCann au afirmat pentru AdPlayers ca grupul de marketing si comunicare condus de Bogdan Enoiu a batut palma chiar in aceasta dimineata pentru continuarea colaborarii cu Tnuva atat pentru serviciile de creatie, cat si pentru cele de media si relatii publice, in cursul zilei de astazi urmand sa aiba loc si o declaratie oficiala comuna
„Este evident una din cele mai multe mutari din business-ul de media romanesc ale acestui an, insa, chiar si fara Vodafone, ne batem in continuare pentru locul I pe piata de media”, a declarat pentru AdPlayers, Mihai Trandafir, seful diviziei de media Universal McCann de la McCann Erickson
O programarea in licitatie a McCann PR - pierduta, Eye PR – neprogramata si, cu exceptia castigatorului, o singura agentie de PR multumita - Lowe PR, intregesc tabloul unui pitch in care organizatorul probabil nu mai stie ce agentii a chemat, si cine a fost programat in prezentare
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: