PR-ul familist: Grigoriu din nou pe gustul Agricola Bacau
Dupa ce "Puiul Familist" a fost semnat de GMP si anterior "sigur pe gustul tau" de Tempo, contul de PR al Agricola Bacau a ajuns la Rogalski Grigoriu, dupa o licitatie cu GMP PR si RAN Events. 
11-13 Mil. EUR in Romania, media Unilever ramane la Mindshare
 Dupa un pitch international Unilever, contul de media local ramane la Mindshare.  AdPlayers estimeaza bugetul de media din Romania la 11-13 Milioane EUR pe an 
Licitatia Romtelecom, acum si oficial: Splendid Media, dupa un pitch cu 4 regii
Surse apropiate procesului de selectie spun ca, in primul an de reprezentare in piata de media, este putin probabil ca serviciile de publicitate Romtelecom sa aduca mai mult de 1 Milion de euro anual
Estimata la 2-3 Mil. EUR pe an, media Strauss (Doncafe, Fort) a plecat de la Starcom MediaVest la Mediaedge:cia
 Mediaedge:cia lucra pentru client de 9 ani, insa administra doar contul de OOH in ultimii 2 ani, perioada in care producatorul de cafea a lucrat cu Starcom Media Vest
Contul interactiv Farmec Cluj, la Republika
 In functie de proiectele sau campaniile de comunicare pe Internet care ar urma sa fie dezvoltate, contul este evaluat   de AdPlayers la cateva zeci de mii de euro.
Exclusiv: Licitatia Romtelecom a ales regia Splendid Media
 Surse din piata de media au afirmat pentru AdPlayers ca viitoarea regie de vanzari ar fi avut in cursul zilei de astazi o intalnire cu oficiali Romtelecom avand ca subiect detaliile viitorului contract
Cosmote a schimbat sloganul la Ogilvy Atena si Bucuresti
In timp ce creatia schimbarii "Alaturi de tine" cu "Lumea nostra esti tu" este semnata de Bold Ogilvy Atena si implementata la Ogilvy Romania, contul de media al campaniei de imagine este administrat de Media Investment ( The Group )
Noul logo ecologic UE, obligatoriu din iulie 2010
  Incepand cu 1 iulie 2010, Euro Frunza, noul logo ecologic al UE votat de un juriu specialisti si de aproape 130.000 de cetateni europeni, va figura obligatoriu pe toate produsele ecologice preambalate produse in statele membre
Estimat la 20 mii EUR, re-branding Raraul ( Albalact ), cu BrandTailors
  Contactati de catre AdPlayers, oficialii companiei de strategie si design de brand au evitat sa comenteze valoarea bugetului, insa au precizat ca pentru unele proiecte complexe un proces de branding poate sa depaseasca si peste 100.000 EUR
Creatia si noul spot Alexandrion "De la un Prieten", la GMP
  Potrivit oficialilor agentiei de publicitate conduse de Felix Tataru, contul de strategie si creatie al producatorului si distribuitorului de bauturi a fost castigat de GMP in urma unui pitch organizat de Alexandrion, in vara anului trecut
 
PUBLICITATE: