Contul este aproximat de AdPlayers la peste 35.000-40.000 EUR pe an, reprezentantii Lowe PR nu au comentat valoarea bugetului
Conceptul cu produsul reflectat in oglinda folosit astazi de BSH Electrocasnice pentru Bosch “Tehnologie dupa chipul si asemanarea ta”s-a mai facut si in 2008, de Suzuki, intr-o campanie Media Today sub titlul “Cum ti-ar sta intr-un Suzuki”
Cu un buget estimat de AdPlayers la 70-100 mii EUR dedicat cercetarii, productiei si implementarii proiectului, Fundatia Romtelecom pentru Romani a lucrat in campania de sensibilizare sociala cu Gallup, DC Communication si casa de productie Factor
Peter Jansen, partener al Cohn & Jansen si Presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania isi aminteste ca dupa ce a anuntat rezultatul unui pitch organizat in 2008, marketingul BSH Electrocasnice nici macar nu a mai corespondat cu agentia castigatoare, nicidecum sa mai lucreze
Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
„Lucram cu JTI din 2008, si este un client strategic important pentru noi. Nu lucram cu doi clienti din aceasta categorie, si nici nu ne-am dorit acest lucru”, spune Radu Miu, directorul agentiei Mercury 360
„Am fost socati de realitatea cruda a fotografiilor”, afirma Jorg Riommi, Creative Director Saatchi & Saatchi, agentie de publicitate care nu a intervenit in niciun fel in imaginile realizate de fotograful Chris Jordan
Comandat de Agrana si realizat impreuna cu casa de productie Domino, spotul al carui buget este de aproximativ 80.000 si 100.000 EUR va fi ON AIR la sfarsitul lunii mai. Bugetul de media Agrana de 1-1,3 Milioane EUR este la Media Investment ( The Group )
Demetra Garbasevschi, Head of Business Development la Scala JWT, a confirmat ca agentia lucreaza pe contul Bunge si marcile locomotiva Unisol si Floriol, in urma unei experiente a producatorului cu reteaua de agentii pe mai multe piete. Anterior, contul era administrat de Saatchi & Saatchi
Campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy” se dezvolta cu Pastel Group, iar componenta online este dezvoltata cu Grapefruit
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: