400.000-500.000 EUR Claritine la Mediaedge:CIA (MEC) si Evenimento
 Mediaedge:cia va derula contul de media, iar Evenimento va administra creatia, BTL si PR-ul
600-800 mii EUR pe an Campofrio, administrat de Publicis si Optimedia
  Lansata sub conceptul creativ “Gustul de care nu te poti desparti”, campania Campofrio beneficiaza de doua spoturi tv
Licitatie pe creatia Volkswagen, la DDB Bucuresti. Contul era administrat de Icon Advertising
Estimat de AdPlayers la 100.000 - 200.000 EUR pe an, DDB Bucuresti a preluat contul Volkswagen, atat pentru autoturisme cat si vehicule comerciale, in urma unui pitch local in care a mai participat fosta agentie de creatie Icon Advertising 
Pitch de 0,7 - 1 Milion EUR media Labormed, la Brand Connection, in defavoarea Universal McCann
  Estimat de AdPlayers la 700.000 – 1 Milion EUR, bugetul de media Labormed a fost castigat de Brand Connection, in defavoarea Universal McCann, divizia de media de la McCann Erickson, care a pierdut contul
Prima promotie SMS simultan in Romania si Republica Moldova
 Estimata de AdPlayers la un buget de 75.000-100.000 EUR, componenta digitala dezvoltata de Syscom Digital simultan in Romania si Moldova este parte a campaniei promotionale Coca-Cola "Sarbatoreste Finala Mondialului cu mii de premii", cu premii de peste 350.000 EUR
  “Nu dorim sa comentam pe seama zvonurilor ", au mai afirmat oficialii de comunicare Vodafone, contactati de catre AdPlayers, in seara zilei de joi (13 mai)
OMD despre pierderea Vodafone: "Nu am primit nimic oficial"
  „Avem un contract global. Pana in momentul in care nu primim o informatie oficiala nu putem comenta   zvonuri”, a declarat Cristian Mucichescu, Managing Director la OMD pentru AdPlayers, intrebat daca agentia de media a pierdut contul
Licitatie de PR pentru 20-25 mii EUR Hasbro (Monopoly, Transformers) castigata de Lowe PR
  Agentia de relatii publice Lowe PR lanseaza compania americana Hasbro in Romania
Proiect transmedia B1 TV, Evz, Capital si online, pentru Festivalul de Film Cannes 2010
 Sustinut international e Orange, Editura Evenimentul si Capital (EEC) in colaborare cu B1 lanseaza proiectul multimedia Cannes 2010, singurul proiect care va reflecta festivalul in perioada 10 - 23 mai 2010, atat in   audio-video, cat si presa scrisa si online
Intreg contul de comunicare ING este administrat de Zenith Media - servicii de media, Cap – servicii de creatie, si Publicis – servicii de comunicare pe Internet (mai putin pentru aceasta campanie)
 
PUBLICITATE: