Excesul de ecrane (59%), expunerea in mediul online (52%) si violenta din mass-media (43%) - principalele provocari pentru copii ale parintilor romani
  In cea de-a doua parte a celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, ce a avut ca tema centrala evaluarea situatiei copiilor din Romania, au fost analizate atat perceptiile populatiei generale, cat si cele ale parintilor referitor la diferite aspecte cu rol determinant in dezvoltarea copiilor, cum ar fi pericolele la care sunt expusi, educatia si violenta asupra acestora.
Concert ,,Bach by Night” in Sufrageria Regala. Palatul Regal / Muzeul National de Arta al Romaniei. Sambata, 27 Mai 2023, de la ora 19
  Proiectul este cea mai recenta reexplorare a creatiei lui J.S. Bach de catre artistii ce compun ansamblul de muzica baroca SEMPRE si reprezinta continuarea unor preocupari mai vechi ale formatiei.
7 din 10 romani merg la mall cel putin o data pe saptamana . Suma medie cheltuita este 300 lei. Reveal Marketing Research pentru Brand Management
  Barbatii viziteaza centrele comerciale mai des decat femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune.  Barbatii sunt cei care cheltuie mai mult in mall, in timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este shopping-ul
Padurea Povestilor Nemuritoare. Campanie McCann PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia si Primaria Nucsoara
  Raluca Andreica, Creative Director Mccann PR: ”Paduri cu arbori seculari s-au mai vazut. Dar paduri care spun povesti nu s-au mai auzit. Pana azi. „Padurea Povestilor Nemuritoare” – o campanie care poate duce povestea vietii tale mai departe”
7 din 10 angajati stiu ori si-ar dori sa stie salariile colegilor de munca. Reveal Marketing Research
  Potrivit cercetarii, 50% dintre angajatii romani cunosc salariile colegilor de munca, iar 38% dintre cei ce nu le cunosc ar vrea sa detina informatii in acest sens
Vodafone Business lanseaza platforma ,,Deschis la nou. Deschis la tehnologie” si ofera jumatate de an de testare gratuita pentru o serie de solutii digitale
  Noua platforma - Deschis la nou, deschis la tehnologie - aduce o perioada de testare gratuita de 6 luni pentru o serie de solutii de tehnologie din portofoliul Vodafone Business, invitand astfel afacerile mici si mijlocii sa se alature comunitatii de peste 100.000 de antreprenori
Criteriile Environment, Social, Governance (ESG) la Atelierul de Slabit, sustinut de Clinica AS
  ,,Prin aceasta abordare, ne propunem sa tinem pasul cu noua paradigma ESG, bazata pe trei piloni esentiali – transparenta, responsabilitate si sustenabilitate, si doar prin implementarea acestor trei piloni in modul de functionare al business-ului vom putea satisface nevoile consumatorilor si mentine avantajele concurentiale.” a spus Carmen Roxana Todica, Director Executiv Atelierul de Slabit si Clinica AS.
Telekom Mobile lanseaza campania „Traieste Nelimitat cu Nelimitat”
  Atat la cartela, cat si la abonament, utilizatorii au acces la net nelimitat, incepand de la 5 euro. Abonamentele ofera beneficii nelimitate national impreuna cu bonus net nelimitat, iar utilizatorii cartelelor se pot bucura de net nelimitat si pot castiga super smartphones la reincarcare.
Rebranding Hell pentru ENERGY COFFEE. Noua haina se numeste HELL ICE COFFEE!
  Brand-ul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
Sapte beneficii ale publicitatii indoor. Cercetare Brand Management.
  Georgian Draghici, Directorul Comercial Brand Management ( www.getindoor.eu     ). Creste constientizarea brandului, Ajunge la publicul potrivit, Ajunge si in zona geografica potrivita, Ofera flexibilitate totala, Accesibilitate si rentabilitate, Inovatie si adaptabilitate, Audienta si impact mare
 
PUBLICITATE: