Sustinut international e Orange, Editura Evenimentul si Capital (EEC) in colaborare cu B1 lanseaza proiectul multimedia Cannes 2010, singurul proiect care va reflecta festivalul in perioada 10 - 23 mai 2010, atat in audio-video, cat si presa scrisa si online
Intreg contul de comunicare ING este administrat de Zenith Media - servicii de media, Cap – servicii de creatie, si Publicis – servicii de comunicare pe Internet (mai putin pentru aceasta campanie)
Estimat de AdPlayers la 400.000 – 500.000 EUR pe an, fostul cont de creatie Next Advertising intra in portofoliul Publicis dupa o licitatie de publicitate la care au participa mai multe agentii
Potrivit cifrelor funizate de oficialii Intact si estimarilor AdPlayers, Divizia TV a grupului Intact, care include posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV si GSPTV, a avut pe primul trimestru din 2010 o cifra de afaceri de 14,5- 15 Milioane EUR, in crestere de la aproximativ 12-12,5 Milioane EUR, cat a inregistrat pe primele trei luni din 2009
Producatorul m arcii de bere a organizat Ziua Barbatului din Capitala cu intre 90.000 si 100.000 EUR, in timp ce seria de evenimente din cele 15 orase din tara ar putea avea un buget total de 700.000 - 800.000 EUR
Potrivit estimarilor AdPlayers, noua campanie de imagine Lay's “Inghite doar adevarul” ar putea cheltui in media in jur de 100.000 EUR, din cei aproximativ 700.000 cat ar putea fi bugetul marcii in acest an, creatia fiind semnata de Graffiti BBDO pentru alti 70.000-90.000 EUR
Contul este aproximat de AdPlayers la peste 35.000-40.000 EUR pe an, reprezentantii Lowe PR nu au comentat valoarea bugetului
Conceptul cu produsul reflectat in oglinda folosit astazi de BSH Electrocasnice pentru Bosch “Tehnologie dupa chipul si asemanarea ta”s-a mai facut si in 2008, de Suzuki, intr-o campanie Media Today sub titlul “Cum ti-ar sta intr-un Suzuki”
Cu un buget estimat de AdPlayers la 70-100 mii EUR dedicat cercetarii, productiei si implementarii proiectului, Fundatia Romtelecom pentru Romani a lucrat in campania de sensibilizare sociala cu Gallup, DC Communication si casa de productie Factor
Peter Jansen, partener al Cohn & Jansen si Presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania isi aminteste ca dupa ce a anuntat rezultatul unui pitch organizat in 2008, marketingul BSH Electrocasnice nici macar nu a mai corespondat cu agentia castigatoare, nicidecum sa mai lucreze
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: