Wunderman promoveaza patru oameni pentru Philip Morris
Alexandra Popa (foto) este noul Account Director pe Philip Morris, Luiza Dumitras este Account Manager care se va ocupa de Marlboro, Ionut Ciocsan – Senior Producer si Radu Baitan – BTL Director
Licitatie cu cantec la Hallmark / Diva Tv
 Intr-un raspuns adresat tuturor participantilor de la Leo Burnett, McCann Erickson, Publicis Romania si Ogilvy organizatorii licitatiei spun ca „Ideile au fost exceptionale si indetionam sa dezvoltam o parte din ele impreuna cu voi”. Care idei? De la ce agentii / agentie? "With you".
Costin Radu pleaca de la iQads si Smark, pentru Geek cu Leo Burnett
 Cu venituri de aproximativ 200.000 EUR pe an, business-ul de publicitate si sponsorship din jurul iQads si Smark va fi coordonat de Marius Cristea, fondatorul portalului iQads si director de dezvoltare la F5
Ex GM si director de dezvoltare, Sorin Danilescu s-a despartit de Intact Interactive
  Fostul oficial de la Intact Interactive nu exclude sa mai aiba colaborari punctuale cu grupul condus de Camelia Voiculescu
50-70.000 euro EPSON, adaptarea creatiei si PR, la Pastel Group
Cont de 1 Milion EUR Policolor, la Saatchi & Saatchi si Zenith Media
  Creatia celor trei spoturi Policolor semnata de Saatchi & Saatchi este derulata de agentia Zenith Media, care administreaza contul de media 
400.000-500.000 EUR Claritine la Mediaedge:CIA (MEC) si Evenimento
 Mediaedge:cia va derula contul de media, iar Evenimento va administra creatia, BTL si PR-ul
600-800 mii EUR pe an Campofrio, administrat de Publicis si Optimedia
  Lansata sub conceptul creativ “Gustul de care nu te poti desparti”, campania Campofrio beneficiaza de doua spoturi tv
Licitatie pe creatia Volkswagen, la DDB Bucuresti. Contul era administrat de Icon Advertising
Estimat de AdPlayers la 100.000 - 200.000 EUR pe an, DDB Bucuresti a preluat contul Volkswagen, atat pentru autoturisme cat si vehicule comerciale, in urma unui pitch local in care a mai participat fosta agentie de creatie Icon Advertising 
Pitch de 0,7 - 1 Milion EUR media Labormed, la Brand Connection, in defavoarea Universal McCann
  Estimat de AdPlayers la 700.000 – 1 Milion EUR, bugetul de media Labormed a fost castigat de Brand Connection, in defavoarea Universal McCann, divizia de media de la McCann Erickson, care a pierdut contul
 
PUBLICITATE: