PR de 40.000 - 50.000 EUR Billa Romania, la Rogalski Grigoriu
  Dupa o licitatie cu 5 agentii, Rogalski Grigoriu Public Relations administreaza contul de PR pentru Billa Romania
Romtelecom dispusa la amanarea termenului pentru selectia furnizorului de marketing direct
  Compania catalogheaza totusi termenul scurt de pregatire a ofertei, de la sfarsitul saptamanii trecute pana la inceputul acestei saptamani, drept unul realist
BRAT trece SNA Focus de la hartie la computer. Rezultate, in toamna lui 2011.
 BRAT a stabilit pentru SNA FOCUS (Studiul National de Audienta) schimbarea metodei de culegere a datelor pentru trecerea de la metoda PAPI (PAper&Pencil Interview) la metoda CAPI (Computer Assisted Personal Interview) de colectare a datelor.
Pitch de marketing si comunicare cu termen de 2 zile
  Cateva agentii de publicitate au primit la sfarsitul saptamanii de la o importanta companie de telecomunicatii o cerere de oferta pentru servicii de marketing cu termen limita de predare marti, 22 iunie
PR de 10-15.000 EUR Bookfest la More Than Pub
Contul a fost castigat in urma unui proces de selectie organizat de Asociatia Editorilor din Romania (AER)
De ce n-a lucrat Bergenbier "Fotbal" cu Leo Burnett si s-a facut cu Kick Off ?
 „Ideea creativa a campaniei le-a apartinut celor de la Kick Off si era   firesc sa o implementam cu ei”, Tiberiu Mercurian, director de marketing, Bergenbier
"Gratar Curat" la "Mai Mult Verde", in Padurea Snagov
  20 de voluntari MaiMultVerde si Golden Brau au adunat duminica, 13 iunie 2010, peste 200 de saci de gunoi din in proiectul „Gratar Curat 2010”, printr-o actiune de constientizare a picnicarilor si curatenie a padurii Snagov, in zona Complex Astoria
Fotbalul Bergenbier faulteaza creatia Leo Burnett cu Kick Off Events
  Producatorul de bere care a lucrat pentru creatia si strategia de la "Ziua Barbatului" Bergenbier cu agentia Leo Burnett, a semnat noul spot Tv pe „fotbal” cu o agentie specializata in evenimente 
240.000 EUR lansare cosmetice Weleda, si buget la Springer & Jacoby Romania
  Campania de comunicare Weleda pentru 2010   vizeaza in principal media relations, organizarea de evenimente speciale si sesiuni de testare pentru consumatori
Pitch Kraft "fara castigator", cu raspunsuri Milka & Jacobs 3 in 1 de junior
 Inspirati probabil din headline-ul Jacobs „Incearca-le pe toate”, un pitch de creatie si strategie care a invitat agentiile DDB, Tempo si Papaya organizat in jurul Sarbatorilor de Pasti, nu are nici pana astazi un castigator, in schimb a trimis participantilor raspunsuri „3 in1” din propunerile concurentilor
 
PUBLICITATE: