PR de 10-15.000 EUR Bookfest la More Than Pub
Contul a fost castigat in urma unui proces de selectie organizat de Asociatia Editorilor din Romania (AER)
De ce n-a lucrat Bergenbier "Fotbal" cu Leo Burnett si s-a facut cu Kick Off ?
 „Ideea creativa a campaniei le-a apartinut celor de la Kick Off si era   firesc sa o implementam cu ei”, Tiberiu Mercurian, director de marketing, Bergenbier
"Gratar Curat" la "Mai Mult Verde", in Padurea Snagov
  20 de voluntari MaiMultVerde si Golden Brau au adunat duminica, 13 iunie 2010, peste 200 de saci de gunoi din in proiectul „Gratar Curat 2010”, printr-o actiune de constientizare a picnicarilor si curatenie a padurii Snagov, in zona Complex Astoria
Fotbalul Bergenbier faulteaza creatia Leo Burnett cu Kick Off Events
  Producatorul de bere care a lucrat pentru creatia si strategia de la "Ziua Barbatului" Bergenbier cu agentia Leo Burnett, a semnat noul spot Tv pe „fotbal” cu o agentie specializata in evenimente 
240.000 EUR lansare cosmetice Weleda, si buget la Springer & Jacoby Romania
  Campania de comunicare Weleda pentru 2010   vizeaza in principal media relations, organizarea de evenimente speciale si sesiuni de testare pentru consumatori
Pitch Kraft "fara castigator", cu raspunsuri Milka & Jacobs 3 in 1 de junior
 Inspirati probabil din headline-ul Jacobs „Incearca-le pe toate”, un pitch de creatie si strategie care a invitat agentiile DDB, Tempo si Papaya organizat in jurul Sarbatorilor de Pasti, nu are nici pana astazi un castigator, in schimb a trimis participantilor raspunsuri „3 in1” din propunerile concurentilor
Wunderman promoveaza patru oameni pentru Philip Morris
Alexandra Popa (foto) este noul Account Director pe Philip Morris, Luiza Dumitras este Account Manager care se va ocupa de Marlboro, Ionut Ciocsan – Senior Producer si Radu Baitan – BTL Director
Licitatie cu cantec la Hallmark / Diva Tv
 Intr-un raspuns adresat tuturor participantilor de la Leo Burnett, McCann Erickson, Publicis Romania si Ogilvy organizatorii licitatiei spun ca „Ideile au fost exceptionale si indetionam sa dezvoltam o parte din ele impreuna cu voi”. Care idei? De la ce agentii / agentie? "With you".
Costin Radu pleaca de la iQads si Smark, pentru Geek cu Leo Burnett
 Cu venituri de aproximativ 200.000 EUR pe an, business-ul de publicitate si sponsorship din jurul iQads si Smark va fi coordonat de Marius Cristea, fondatorul portalului iQads si director de dezvoltare la F5
Ex GM si director de dezvoltare, Sorin Danilescu s-a despartit de Intact Interactive
  Fostul oficial de la Intact Interactive nu exclude sa mai aiba colaborari punctuale cu grupul condus de Camelia Voiculescu
 
PUBLICITATE: