Contul a fost castigat in urma unui proces de selectie organizat de Asociatia Editorilor din Romania (AER)
„Ideea creativa a campaniei le-a apartinut celor de la Kick Off si era firesc sa o implementam cu ei”, Tiberiu Mercurian, director de marketing, Bergenbier
20 de voluntari MaiMultVerde si Golden Brau au adunat duminica, 13 iunie 2010, peste 200 de saci de gunoi din in proiectul „Gratar Curat 2010”, printr-o actiune de constientizare a picnicarilor si curatenie a padurii Snagov, in zona Complex Astoria
Producatorul de bere care a lucrat pentru creatia si strategia de la "Ziua Barbatului" Bergenbier cu agentia Leo Burnett, a semnat noul spot Tv pe „fotbal” cu o agentie specializata in evenimente
Campania de comunicare Weleda pentru 2010 vizeaza in principal media relations, organizarea de evenimente speciale si sesiuni de testare pentru consumatori
Inspirati probabil din headline-ul Jacobs „Incearca-le pe toate”, un pitch de creatie si strategie care a invitat agentiile DDB, Tempo si Papaya organizat in jurul Sarbatorilor de Pasti, nu are nici pana astazi un castigator, in schimb a trimis participantilor raspunsuri „3 in1” din propunerile concurentilor
Alexandra Popa (foto) este noul Account Director pe Philip Morris, Luiza Dumitras este Account Manager care se va ocupa de Marlboro, Ionut Ciocsan – Senior Producer si Radu Baitan – BTL Director
Intr-un raspuns adresat tuturor participantilor de la Leo Burnett, McCann Erickson, Publicis Romania si Ogilvy organizatorii licitatiei spun ca „Ideile au fost exceptionale si indetionam sa dezvoltam o parte din ele impreuna cu voi”. Care idei? De la ce agentii / agentie? "With you".
Cu venituri de aproximativ 200.000 EUR pe an, business-ul de publicitate si sponsorship din jurul iQads si Smark va fi coordonat de Marius Cristea, fondatorul portalului iQads si director de dezvoltare la F5
Fostul oficial de la Intact Interactive nu exclude sa mai aiba colaborari punctuale cu grupul condus de Camelia Voiculescu
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: