300-400 mii EUR creatie si media Bilbor (URBB), la Publicis si Mediaedge:cia
  Creatia pe contul de comunicare a fost castigata in urma unei licitatii, insa oficialii de comunicare URBB nu au dezvaluit agentiile participante. Producatorul lucreaza in prezent cu agentiile Mediaedge:cia (Media), Publicis Romania si Graffiti BBDO pe Creatie si Strategie, Prospero (BTL / Promotions), si Rogalski Grigoriu (Public Relations).
Buget de activare local de aproape 50.000 EUR pentru "CeTeFaceFericit" Coca-Cola
 In proiectul international Expedition 206, Coca Cola Romania a participat cu platforma online cetefacefericit.ro dezvoltat de   MRM Partners, si un eveniment organizat de McCann PR in care au fost prezentati ambasadorii turneului international derulat in 206 tari din lume
Buget de 600.000 EUR si pitch castigat de Wunderman pentru lansarea COCOR Store
  Evenimentul de lansare va avea loc in septembrie, dupa o licitatie castigata de Wunderman, la care au mai participat agentiile The Practice, Nicola Porter Novelli, Skepsis, Split Advertising, Tonic Advertising, Pastel Group, PI2 si 2ActivePR
Pentru cititorii AdPlayers: NU dati click pe "CONFIRM ACCOUNT"
Nu dati curs niciunei cereri daca ati primit un email in limba engleza cu subiectul „confirm your e-mail adress” in care vi se cere confirmarea ori anularea contului AdPlayers
Ex Creative Director Scala JWT, Bogdan Gheorghiu a plecat la Hyperactive (Lowe Romania)
 „Nu este o despartire de genul “m-am saturat si plec”. Ne-am strans mana si ramanem prieteni, asa cum am ramas si cu grupul Lowe in urma cu 5 ani”, a declarat pentru AdPlayers Bogdan Gheorghiu, de cateva zile director de creatie la Hyperactive, din cadrul grupului de marketing si comunicare Lowe Romania
De ce greseli de typo in campania Romtelecom?
  „Ai neoie de un rstaurant?” este doar unul din printurile Romtelecom, iar cele 2 greseli de typo care pot fi remarcatela prima vedere sunt explicate in AdPlayers de Mihai Gongu, Director de Creatie, Graffiti 
PR de 40.000 - 50.000 EUR Billa Romania, la Rogalski Grigoriu
  Dupa o licitatie cu 5 agentii, Rogalski Grigoriu Public Relations administreaza contul de PR pentru Billa Romania
Romtelecom dispusa la amanarea termenului pentru selectia furnizorului de marketing direct
  Compania catalogheaza totusi termenul scurt de pregatire a ofertei, de la sfarsitul saptamanii trecute pana la inceputul acestei saptamani, drept unul realist
BRAT trece SNA Focus de la hartie la computer. Rezultate, in toamna lui 2011.
 BRAT a stabilit pentru SNA FOCUS (Studiul National de Audienta) schimbarea metodei de culegere a datelor pentru trecerea de la metoda PAPI (PAper&Pencil Interview) la metoda CAPI (Computer Assisted Personal Interview) de colectare a datelor.
Pitch de marketing si comunicare cu termen de 2 zile
  Cateva agentii de publicitate au primit la sfarsitul saptamanii de la o importanta companie de telecomunicatii o cerere de oferta pentru servicii de marketing cu termen limita de predare marti, 22 iunie
 
PUBLICITATE: