Media Tnuva a parasit McCann pentru Zenith. Creatia si strategia la Saatchi & Saatchi?
 Contacta de catre AdPlayers, Adriana Ionescu Director de Marketing la Tnuva a confirmat administrarea contului de agentia Zenith Media, dar nu a oferit detalii privind bugetul sau perioada colaborarii.
Optimedia a castigat bugetul de media in urma unui pitch in care, potrivit informatiilor AdPlayers, au mai participat Zenith Media, OMD si divizia de media de la Odyssey
Delaco a incheiat colaborarea cu CAP. Contul va fi administrat de Odyssey
 „A fost un proces mai lung de selectie. Mai intai a fost o selectie de credential, in care au participat mai multe agentii, dupa care au am primit un brief pe creatie si strategie pe care l-am casigat”, a afirmat Diana Flutur pentru AdPlayers
Ziarele pot cere BRAT mediile zilnice de tiraj
Noile reguli aprobate de Adunarea Generala a Departamentului de Audit al Tirajelor ofera posibilitatea auditarii mediilor zilnice ale tirajului difuzat pentru cotidiene, contra unei taxe suplimentare
Brandient se rascoala impotriva licitatiei
  „Castigatoarea licitatiei, nu este o firma specializata de consultanta de brand” se arata intr-o pozitie a companiei despre castigatorarea licitatieie pentru brandul turistic de tara, in care se mai afirma ca participarea Brandient in consortiul condus de Wally Olins a fost respinsa din cauza pretului prea mare
Licitatia "trebuia reluata de la zero" Jansen (UAPR) sau "nu trebuia sa aiba loc" Mucichescu (OMD)
 „In mod normal, indiferent care ar fi companiile participante, procesul de selectie trebuia sa fie reluat de la inceput”, Peter Jansen (UAPR), ori „nu trebuia sa aiba loc” Cristi Mucichescu (OMD), despre licitatia Adevarul Holding
Odyssey a intrat in finala licitatiei Adevarul Holding in echipa cu McCann Erickson, dar a castigat singura
Peter Imre (foto) , Director General la Adevarul Holding, a afirmat pentru AdPlayers ca    „Au fost alese agentia Odyssey pentru strategia de brand, media planning & buying si servicii de marketing, iar pentru creatie de evenimente a fost aleasa agentia Tempo”, negand informatiile initiale pe surse conform carora Odyssey si McCann ar fi castigat in consortiu„Propunerile in baza carora echipa Odyssey -...
4-6 Mil. EUR pitch de media si concurs de venituri pentru Adevarul Holding
  Estimat la 4-5 Milioane de euro pe an desi, potrivit unor surse AdPlayers apropiate licitatiei, contul ar avea obiective de 6 Milioane de EUR, bugetul Adevarul Holding va fi administrat de companiile McCann Erickson (servicii de media) si Odyssey Communication (creatie), dupa un pitch in care una din conditii ar fi fost inclusiv veniturile atrase de agentii in grupul de media
300.000 EUR pentru Liberty Parade, produs de Radio 21 si Vibe FM cu Publicis Events
  12 tiruri de echipamente si logistica, 7 tiruri de accesorii, fara a lua in calcul cele cu frigidere si bauturi, dau startul sambata, 24 iulie caravanei de 3 camioane care va porni din Olimp, in jurul orei 17:00, si va trece prin fiecare statiune de la Marea Neagra
Evenimentul de lansare CIUC nefiltrat, cu Ogilvy Public Relations
  Disponibila in 100 de locatii Horeca din tara, lansarea Ciuc Nefiltrat a avut loc la Lost Society si a adus din Olanda un maestru in turnarea perfecta a berii, intr-un eveniment estimat de AdPlayers la aproximativ 5.000 EUR
 
PUBLICITATE: