Cont de 150-200 mii EUR creatie UPC a plecat de la muschetarii Funny la McCann Erickson
  Contul de creatie era administrat de mai mult ani de atelierul de creatie Funny. Estimat la peste 1,5 Mil. EUR, bugetul de media a trecut de la inceputul acestui an la Next Advertising
400-500 mii EUR media MOL, de la Initiative la OMD
 Fost cont Initiative in ultimii ani, OMD Romania a castigat administrarea bugetului de media Mol Romania dupa o licitatie la care au participat mai multe agentii
300.000 euro BTL HP, la Publicis si Publicis Events
  Publicis si Publicis Events au castigat implementare si creatie de evenimente pentru toate diviziile HP Romania
Cont de 25-30.000 EUR lansare Jaguar XJ, la Zebra Communications
Agentia a castigat evenimentul de lansare Jaguar XJ (Premium Auto) in urma unei licitatii organizate in luna aprilie
"O comparatie dupa care s-a scormonit prin anale" Creatia Publicis in cazul Granini versus Univer
  „Nu se pune problema „inspirarii”, ci poate doar de o comparatie dupa care s-a scormonit prin anale” afirma Razvan Capanescu, director creativ al agentiei Publicis care nu vede paiele in acelasi peisaj cu legumele
Licitatie de 1 Milion EUR Covalact la Candiso si Optimedia
 Alese in urma unor licitatii, potrivit responsabililor de comunicare, Covalact lucreaza  in campania “Gustul Adevarat de Tara”  cu agentiile Candiso (creatie), Optimedia (servicii de media) si Oxygen PR
Cat poate plati Sanoma Hearst pentru un site?
 „In acest an nu ne mai intalnim foarte mult cu atitudinea „asteptam sa treaca criza” a proprietarilor de site-uri a afirmat pentru AdPlayers Adina Vasilescu, director de new media la Sanoma Hearst, a carei divizie regionala online a cumparat de curand magazinuldecase.ro
Paginademedia.ro s-a relansat cu agentia interactiva Fred din Craiova
  „Vreau sa intarim pozitionarea pagina de media ca o publicatie online, ca un site de stiri din domeniul comunicarii, nu ca un blog”, a afirmat pentru AdPlayers Petrisor Obae, editorul site-ului 
Sport Arena face, cu 50.000 EUR, cinci serii de evenimente Sport in Parc. 3-4 iulie, in Herastrau.
Organizata in Parcul Herastrau in weekendul 3-4 iulie, seria de evenimente cuprinde 5 actiuni in parteneriat cu Administratia Lacuri Parcuri si Agrement Bucuresti, fiind sustinuta de Raiffeisen Bank, Ben Gay, Champion, Umbro, Pepsi si inghetata Kri Kri (fosta Delta) in parteneriat cu Gazeta Sporturilor si Radio 21.
100-150 mii EUR Piraeus Bank, de la DRAFTFCB la Mather Communications si Mindshare
  Contul a fost castigat in urma unei licitatii la care au mai participat Draftfcb, Frank, Graffiti BBDO, Lowe&Partners 
 
PUBLICITATE: