300.000 EUR pentru Liberty Parade, produs de Radio 21 si Vibe FM cu Publicis Events
  12 tiruri de echipamente si logistica, 7 tiruri de accesorii, fara a lua in calcul cele cu frigidere si bauturi, dau startul sambata, 24 iulie caravanei de 3 camioane care va porni din Olimp, in jurul orei 17:00, si va trece prin fiecare statiune de la Marea Neagra
Evenimentul de lansare CIUC nefiltrat, cu Ogilvy Public Relations
  Disponibila in 100 de locatii Horeca din tara, lansarea Ciuc Nefiltrat a avut loc la Lost Society si a adus din Olanda un maestru in turnarea perfecta a berii, intr-un eveniment estimat de AdPlayers la aproximativ 5.000 EUR
Via Sport si Oprescu au oprit traficul pe Kiseleff cu 20.000 EUR
  Sustinuta de Apa Nova, Turabo si Oprescu, seria de activitati sportive si de divertisment Via Sport este organizata de compania Eventness in parteneriat cu Primaria Municipiului Bucuresti, si comunicata de AdVenture, agentia care a administrat comunicarea lui Sorin Oprescu la primarie
Fosta Realitatea Catavencu, Psihologia Azi s-a "maritat" cu Scientific American Mind
 Fosta Realitatea Catavencu, si publicata de reteaua Info Sanatate deocamdata in doua editii pana la sfarsitul anului 2010, potrivit editorilor, revista periodica intentioneaza sa aiba 6 aparitii pe an in 2011    
Field Marketing de 30.000 - 50.000 EUR Claritine "Alergino"
  Administrata de agentia Evenimento, seria de evenimente Claritine „Alergino” are loc in Bucuresti si alte 5 orase din Romania, avand ca obiectiv sa atraga atentia asupra alergiilor care afecteaza 1 din 4 persoane 
Cum a facut Internet Corp 1,5 Mil. EUR din publicitate online?
 In totalul veniturilor, aproximativ 60% a fost atras din display advertising, 35% din volumul de business este reprezentat de proiectele speciale de publicitate online, in timp ce reclamele contextuale si alte venituri au fost sub 5%, estimeaza Mihai Seceleanu, CEO al Internet Corp
Marketingul Tnuva nu comenteaza selectia unor alte agentii de comunicare
„Deocamdata nu avem nimic de declarat, in aceasta privinta. Va vom tine la curent”, a afirmat pentru AdPlayers Adriana Ionescu, Marketing Director la Tnuva, despre viitorul administrator de cont sau existenta unui proces de selectie a unor alte agentii de comunicare
Estimat la 3-4 Mil. EUR, Tnuva a incheiat socotelile cu McCann Erickson. McCann PR continua.
Estimat la aproximativ 3-4 Milioane EUR, creatia si media Tnuva au incheiat colaborarea cu McCann Erickson incepand cu luna iulie. Relatiile Publice continua cu McCann PR iar investitorul este in discutii cu alte grupuri
Lucian Georgescu si Eliza Rogalski in juriul Golden Drum 2010
Lucian Georgescu (GAV) este membru in juriul de campanii Golden Drum 2010, iar Eliza Rogalski, (Rogalski Grigoriu Public Relations) - in juriul de PR
100.000 EUR Ana Hotels, la grupul Lowe
 In urma unui pitch cu 4 participanti, Ana Hotels a ales serviciile de comunicare de la grupul Lowe Romania: Lowe & Partners, Lowe PR si Brand Connection
 
PUBLICITATE: