Estimat surse AdPlayers din piata la un buget de 15.000 –20.000 EUR, portalul proprietatilor imobiliare Romtelecom a fost dezvoltat de Webstyler, in baza parteneriatului pentru servicii online pe care compania de comunicatii il are cu GMP PR
De la inceputul anului si pana in prezent, agentia de publicitate se ocupa de o parte din serviciile de packaging marca proprie ale Metro, pentru care a realizat in jur de 50 de proiecte pentru Fine Food si Sigma
Contacta de catre AdPlayers, Adriana Ionescu Director de Marketing la Tnuva a confirmat administrarea contului de agentia Zenith Media, dar nu a oferit detalii privind bugetul sau perioada colaborarii.
Optimedia a castigat bugetul de media in urma unui pitch in care, potrivit informatiilor AdPlayers, au mai participat Zenith Media, OMD si divizia de media de la Odyssey
„A fost un proces mai lung de selectie. Mai intai a fost o selectie de credential, in care au participat mai multe agentii, dupa care au am primit un brief pe creatie si strategie pe care l-am casigat”, a afirmat Diana Flutur pentru AdPlayers
Noile reguli aprobate de Adunarea Generala a Departamentului de Audit al Tirajelor ofera posibilitatea auditarii mediilor zilnice ale tirajului difuzat pentru cotidiene, contra unei taxe suplimentare
„Castigatoarea licitatiei, nu este o firma specializata de consultanta de brand” se arata intr-o pozitie a companiei despre castigatorarea licitatieie pentru brandul turistic de tara, in care se mai afirma ca participarea Brandient in consortiul condus de Wally Olins a fost respinsa din cauza pretului prea mare
„In mod normal, indiferent care ar fi companiile participante, procesul de selectie trebuia sa fie reluat de la inceput”, Peter Jansen (UAPR), ori „nu trebuia sa aiba loc” Cristi Mucichescu (OMD), despre licitatia Adevarul Holding
Peter Imre (foto) , Director General la Adevarul Holding, a afirmat pentru AdPlayers ca „Au fost alese agentia Odyssey pentru strategia de brand, media planning & buying si servicii de marketing, iar pentru creatie de evenimente a fost aleasa agentia Tempo”, negand informatiile initiale pe surse conform carora Odyssey si McCann ar fi castigat in consortiu„Propunerile in baza carora echipa Odyssey -...
Estimat la 4-5 Milioane de euro pe an desi, potrivit unor surse AdPlayers apropiate licitatiei, contul ar avea obiective de 6 Milioane de EUR, bugetul Adevarul Holding va fi administrat de companiile McCann Erickson (servicii de media) si Odyssey Communication (creatie), dupa un pitch in care una din conditii ar fi fost inclusiv veniturile atrase de agentii in grupul de media
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: