Mihaela Popescu, Redactor pe Retail si FMCG la ZF, a ales Magazinul Progresiv
  Otilia Calugareanu, Publishing Director la CMG Romania, editorul revistei, a afirmat ca venirea Mihaelei Popescu la Magazinul Progresiv este motivata de intregirea echipa editoriale. 
Castigatorii Premiilor Piata 2010
 41 de premii, 11 sectiuni din care 27 de premii pentru Cel mai bun produs, Cea mai eficienta Campanie, Cel mai bun brand in piata bunurilor de larg consum
Marketing pe Internet cu RCA Ieftin pentru 5 Mil. EUR pe an
Cu peste 33.000 de polite intermediate pe prima jumatate a lui 2010, in valoare de 11 Milioane lei (2,7 Mil.EUR), asigurarile obligatorii furnizate de Pintilie Broker prin RCA Ieftin.ro au ca tinta de vanzari polite de 5 Mil. EUR pana la sfarsitul lui 2010.
Stalinskaya in pitch cu Papaya, Loco, Propaganda, Tempo si TBWA
 Claudia Marin, Director de Marketing, Prodal: “Licitatia se desfasoara pentru serviciile de strategie de creatie si comunicare ale Stalinskaya, unul din brandurile noastre din portofoliu”
Licitatie de creatie la Prodal?
  Producatorul si distribuitorul marcilor de bauturi alcoolice printre care se numara Stalinskaya, Passion, Wembley este intr-un proces de selectie de furnizori de servicii de marketing si comunicare, potrivit unor surse AdPlayers din piata de publicitate.
"Trei surori" Fine Goods la Brands & Bears si Media Investment
 Tras de casa de productie Dove Production si Radu Muntean, serviciile de branding si packaging sunt asigurate de Brands & Bears, iar Media Investment (The Group) administreaza contul de media.
Organizatia Natiunilor Unite lanseaza platforma globala World Food Day
  Campania WeFeedback este organizata pro-bono, la nivel global, de reteaua de agentii independente TAAN (Transworld Advertising Agency Network), reprezentata in Romania de Lemon Studio.
Licitatii de 300.000 EUR la Media Consulta International, prin SEAP
 Cu bugete de 300.000 EUR, potrivit informatiilor AdPlayers, agentia de publicitate Media Consulta International a castigat doua proiecte de comunicare prin Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).
Academia Catavencu semneaza cu regia care vinde Adevarul Holding. F5, inca in negocieri.
 Titlul saptamanal urmeaza sa fie reprezentat de regia Media Point inca din aceasta saptamana
De ce se fac licitatii in 2 saptamani in Romania, si in 3 luni in Franta ?
 In timp ce in Romania o licitatie are loc, de cele mai multe ori, pe parcursul a 2 saptamani, Asociatia Franceza a Agentiilor de Publicitate (AACC) a dat publicitatii de curand un catalog online in 64 de pagini, din care toti cei intersati pot invata de ce o licitatie dureaza 3 luni.
 
PUBLICITATE: