Doamne ajuta, in 2011 !
  Ma grabesc sa va amintesc ca asa cum inainte bunii si strabunii nostri nu plecau la drum fara sa-si faca semnul crucii, tot asa nici marketingul si comunicarea vremurilor prin care trecem nu ar trebui sa porneasca in 2011 fara sa se roage
50.000-100.000 EUR in campania TV RCA Ieftin
  Cu o productie realizata impreuna cu Empire, campania de media estimata de AdPlayers la 50-100 mii EUR este administrata de agentia Next Advertising, in urma unui proces de selectie la care au participat mai multe companii de media
200.000 - 300.000 EUR creatie Stella Artois si Beck`s pleaca la Lowe & Partners.
  Creatia Bergenbier si Noroc ramane in continuare la Leo Burnett, agentie care a lucrat in ultimii doi ani si pentru Stella Artois si Beck`s.
Exclusiv: Schimbari la varful marketingului Praktiker
  Potrivit unor informatii AdPlayers, din cursul diminetii de astazi, Praktiker Romania se desparte de Dan Todor, Director Marketing al companiei care lucreaza in firma incepand din anul 2002. 
Licitatiile Romtelecom au fost reprogramate
  Evaluate de surse AdPlayers din piata la 8-9 Milioane EUR pe an, cele 2 licitatii pentru servicii de productie de publicitate si creatie, si cea pentru servicii de media, au fost reprogramate pentru inceputul anului viitor, ca urmare a unor modificari ale planului de afaceri al companiei
Promotii de lenjerie ID Sarrieri de la White Image
 Estimat de AdPlayers la 5.000 EUR, contul a fost castigat saptamana trecuta
„Plecam undeva in Caraibe si America Centrala”, a afirmat Mirela Angelescu pentru AdPlayers, care a precizat ca va fi un concediu de minim 6 luni in Caraibe - America Latina, alaturi de Theodor Sandu, directorul de creatie al agentiei
DDB a pierdut primul client din Romania. Managementul agentiei, de negasit.
 Estimat de AdPlayers la 500.000 EUR mii EUR pe an, McDonalds care „s-a indragostit” de TBWA.
3,5 - 4 Mil. EUR Bergenbier SA pleaca de la Starcom in contul Initiative
  Operationala din februarie 2011, „Decizia de a incepe parteneriatul cu Initiative   vine in urma unui proiect dezvoltat la nivel de grup, prin care StarBev si-a propus sa consolideze serviciile de media in cadrul IPG Media (Universal McCann si Initiative)|”, afirma Tiberiu Mercurian, director de marketing Bergenbier S.A.
Porsche Romania va cheltui peste 3,5 Mil. EUR in comunicare
 Aproximat de surse din piata de media la 3,5 Milioane EUR pe an, Brent Valmar a declarat pentru AdPlayers ca estimeaza in 2011 o crestere usoara a bugetului de marketing si comunicare, ca oglinda a prognozelor de vanzari mai mari decat cele din acest an
 
PUBLICITATE: