Noua platforma - Deschis la nou, deschis la tehnologie - aduce o perioada de testare gratuita de 6 luni pentru o serie de solutii de tehnologie din portofoliul Vodafone Business, invitand astfel afacerile mici si mijlocii sa se alature comunitatii de peste 100.000 de antreprenori
,,Prin aceasta abordare, ne propunem sa tinem pasul cu noua paradigma ESG, bazata pe trei piloni esentiali – transparenta, responsabilitate si sustenabilitate, si doar prin implementarea acestor trei piloni in modul de functionare al business-ului vom putea satisface nevoile consumatorilor si mentine avantajele concurentiale.” a spus Carmen Roxana Todica, Director Executiv Atelierul de Slabit si Clinica AS.
Atat la cartela, cat si la abonament, utilizatorii au acces la net nelimitat, incepand de la 5 euro. Abonamentele ofera beneficii nelimitate national impreuna cu bonus net nelimitat, iar utilizatorii cartelelor se pot bucura de net nelimitat si pot castiga super smartphones la reincarcare.
Brand-ul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
Georgian Draghici, Directorul Comercial Brand Management ( www.getindoor.eu ). Creste constientizarea brandului, Ajunge la publicul potrivit, Ajunge si in zona geografica potrivita, Ofera flexibilitate totala, Accesibilitate si rentabilitate, Inovatie si adaptabilitate, Audienta si impact mare
Potrivit celor mai recente date colectate de Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, cele mai multe vizite, atat la nivel national, cat si in capitala, sunt facute de catre femei, care merg la mall in procent de 57%, spre deosebire de barbati, care viziteaza centrele comerciale in procent de numai 43%.
Google Analytics va aduce incepand cu luna Iulie o serie de modificari care vor avea un impact enorm in intreaga industrie de digital marketing la nivel international, cat si la nivel local.
Compania romaneasca ProfiArt inaugureaza un nou magazin de arta si hobby, situat in DN1 Value Centre, Balotesti. Magazinul are 102 metri patrati si deschiderea sa completeaza strategia de extindere a ProfiArt, care ajunge astfel la sapte magazine in Bucuresti si Ilfov, anunta responsabilii de comunicare.
Cele doua companii vor coopera pentru dezvoltarea de programe de digitalizare, cercetare, inovatie si responsabilitate sociala
Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de varsta care prefera in mai mare masura sa aiba o sticla cu apa cand sunt pe drum (88% vs. 67% total esantion).
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: