Vodafone Business lanseaza platforma ,,Deschis la nou. Deschis la tehnologie” si ofera jumatate de an de testare gratuita pentru o serie de solutii digitale
  Noua platforma - Deschis la nou, deschis la tehnologie - aduce o perioada de testare gratuita de 6 luni pentru o serie de solutii de tehnologie din portofoliul Vodafone Business, invitand astfel afacerile mici si mijlocii sa se alature comunitatii de peste 100.000 de antreprenori
Criteriile Environment, Social, Governance (ESG) la Atelierul de Slabit, sustinut de Clinica AS
  ,,Prin aceasta abordare, ne propunem sa tinem pasul cu noua paradigma ESG, bazata pe trei piloni esentiali – transparenta, responsabilitate si sustenabilitate, si doar prin implementarea acestor trei piloni in modul de functionare al business-ului vom putea satisface nevoile consumatorilor si mentine avantajele concurentiale.” a spus Carmen Roxana Todica, Director Executiv Atelierul de Slabit si Clinica AS.
Telekom Mobile lanseaza campania „Traieste Nelimitat cu Nelimitat”
  Atat la cartela, cat si la abonament, utilizatorii au acces la net nelimitat, incepand de la 5 euro. Abonamentele ofera beneficii nelimitate national impreuna cu bonus net nelimitat, iar utilizatorii cartelelor se pot bucura de net nelimitat si pot castiga super smartphones la reincarcare.
Rebranding Hell pentru ENERGY COFFEE. Noua haina se numeste HELL ICE COFFEE!
  Brand-ul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
Sapte beneficii ale publicitatii indoor. Cercetare Brand Management.
  Georgian Draghici, Directorul Comercial Brand Management ( www.getindoor.eu     ). Creste constientizarea brandului, Ajunge la publicul potrivit, Ajunge si in zona geografica potrivita, Ofera flexibilitate totala, Accesibilitate si rentabilitate, Inovatie si adaptabilitate, Audienta si impact mare
 Romanii fac peste 32 milioane de vizite la mall in fiecare luna. 1 in 3 in Bucuresti. Cercetare Brand Management
  Potrivit celor mai recente date colectate de Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, cele mai multe vizite, atat la nivel national, cat si in capitala, sunt facute de catre femei, care merg la mall in procent de 57%, spre deosebire de barbati, care viziteaza centrele comerciale in procent de numai 43%.
Ghidul marketerului digital: Revolutia GA4. Tot ce trebuie sa stiti despre reconfigurarea Web Analytics din Iulie 2023.
  Google Analytics va aduce incepand cu luna Iulie o serie de modificari care vor avea un impact enorm in intreaga industrie de digital marketing la nivel international, cat si la nivel local.
ProfiArt deschide al saptelea magazin de arta si hobby si al patrulea intr-un centru commercial, dupa ParkLake, ProfiArt Sun Plaza, ProfiArt AFI Cotroceni, in DN1 Value Centre
  Compania romaneasca ProfiArt inaugureaza un nou magazin de arta si hobby, situat in DN1 Value Centre, Balotesti. Magazinul are 102 metri patrati si deschiderea sa completeaza strategia de extindere a ProfiArt, care ajunge astfel la sapte magazine in Bucuresti si Ilfov, anunta responsabilii de comunicare.
Memorandum Vodafone si Microsoft pentru digitalizarea sectoarelor public si privat din Romania
  Cele doua companii vor coopera pentru dezvoltarea de programe de digitalizare, cercetare, inovatie si responsabilitate sociala
Consumul de apa imbuteliata in tara noastra pierde teren in fata apei de la chiuveta. Studiu Reveal Marketing Research.
  Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de varsta care prefera in mai mare masura sa aiba o sticla cu apa cand sunt pe drum (88% vs. 67% total esantion).
 
PUBLICITATE: