Trade Ads a oprit bannerele BCR si Romtelecom. Beyond & AllianzDirect love clicks.
 Brokerul de media Trade Ads a oprit campaniile online ale BCR si Romtelecom langa promo-urile de filme pentru adulti. Regia Beyond considera ca site-ul este bun pentru asigurarile AllianzDirect (AllianzTiriac )
Publicitate online BCR, Romtelecom langa filme XXX
Bannere de filme pentru adulti alaturate de cele apartinand BCR, Romtelecom si chiar o celebra scoala de afaceri de la Londra intregesc cea mai recenta captura AdPlayers de achizitii online “automatizate”, fara verificarea continutului unui site  
Licitatie de PR fara castigator la Banca Carpatica
  Banca Carpatica a renuntat la selectia vreunei agentii dupa cel mai recent pitch de relatii publice organizat
Pitch de 50.000 eur ARPIM, castigat de IMAGE (PR)
  Contul de comunicare al Asociatiei Producatorilor Internationali de Medicamente ARPIM a fost castigat in urma unui concurs la care au participat, printre altii, companiile Links Associates si Action Global Communication
Licitatii de comunicare Unilever, Produse Alimentare
 Surse AdPlayers apropiate proceselor de selectie spun ca agentiile vor fi invitate incepand de saptamana viitoare la prezentarea unor briefuri de pitch pentru alegerea unor furnizori de servicii de marketing si comunicare pentru produse alimentare
500.000 EUR media Bancii Carpatica, la Propaganda
 Agentia Propaganda a castigat administrarea contului de media, in urma unei licitatii incheiate in aceste zile
PR-ul imobiliar CENTURY 21, castigat de GolinHarris Bucuresti
 Estimat de AdPlayers la cateva zeci de mii de euro pe an, Golin Harris Bucuresti (ex Lowe PR) a castigat contul de comunicare CENTURY 21 Romania, dupa o selectie de agentii demarata in luna ianuarie a acestui an
3-4 Milioane EUR UniCredit Tiriac la Mediacom, 23, Rogalski Grigoriu si Republika
 In timp ce administratorul contului de media a ramas acelasi din anul 2006 – agentia Mediacom (parte a grupului WPP), UniCredit Tiriac Bank a desemnat trei agentii noi pentru dezvoltarea campaniilor de comunicare:   23 Communication Ideas (creatie), Rogalski Grigoriu (PR) si Republika Interactive (online)
SAP Romania a semnat DM si PR cu More Than Pub
  Estimat la un buget de 20.000-30.000 EUR pe an, More Than Pub gestioneaza serviciile de comunicare directa si de public relations pentru solutiile software SAP Romania
Branding de 20-25.000 EUR Intact Media Academy, cu Seed Consultants
  Estimata de AdPlayers la un buget de 20-25.000 EUR, compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv Landor in Romania, a realizat identitatea vizuala si aplicatiile grafice pentru noul brand Intact Media Academy, scoala de media lansata de Intact Media Group
 
PUBLICITATE: