Interactive: Infinit Solutions motorizeaza Honda, divizia moto
 
DDB Bucuresti comunica full-service pentru Kronospan Romania
  Fondat in 1879, Kronospan este un grup austriac producator de placi pe baza de lemn prezent in mai multe state din Europa, Asia si America de Nord. 
Pitch de media la Berlin Chemie. Proximity administreaza "comunicarea integrata"
 Cu un cont de “comunicare integrata” anuntat de Proximity, potrivit unor surse din piata, contul de media Berlin Chemie se afla in prezent in licitatie de media
0,5 - 1 Mil. EUR Berlin Chemie, la Proximity si Media Direction (BBDO, Omnicom)
Rebranding Finexpert cu 40.000 EUR, de United Communication
 Potrivit autorilor proiectului, campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.
ADVERTORIAL: Voturi importante pentru Media Consulta International pe o analiza a spoturilor www.addaddies.ro
 Campania de informare si constientizare „Egalitate la angajare si la locul de munca” initiata de Universitatea Bucuresti si agentia Media Consulta International, companie care a asigurat creatia si productia a trei spoturi TV si a trei spoturi radio, precum si difuzarea acestora pe posturi TV si radio nationale.
Tough Marketing de computere: Panasonic Toughbook pentru conditii extreme
 Divizia de vanzari Panasonic Toughbook are ca obiectiv pentru Romania vanzari de 1,5 Milioane EUR, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Octav Popian, Business Development Manager   la Panasonic Computer Products Europe
Finala licitatiei Romtelecom Evenimente BTL: Saatchi & Saatchi X, Lowe si Kinecto
  Agentiile Saatchi & Saatchi X, Lowe si Kinecto au fost selectate in faza finala a licitatiei pentru conceptele de creatie evenimente, intregind astfel panoul complet al agentiilor finaliste pe segmentele Business, Rezidential, Online
Surse AdPlayers: Finalistii licitatiilor Romtelecom
  DDB, Ogilvy, Brandstalk (The Group ) pentru divizia Romtelecom Business; Graffiti BBDO, GMP, Ogilvy Brandstalk (The Group) pentru Romtelecom Rezidential, la care se adauga iLeo, Webstyler si Kinecto (Tempo Group) pentru comunicarea interactiva, sunt finalistii celor 3 licitatii de comunicare, potrivit unor su rse AdPlayers apropiate proceselor de selectie.
MACRO lansare cu 500.000 EUR. Autoarea MIC.RO, Odyssey rebranduieste Minimax in MACRO.
 Fost Minimax, aflat in prezent in plin proces de rebranding, potrivit agentiei, investitia financiara pentru deschiderea primului magazin MACRO a fost pana in acest moment de peste 500.000 euro.
 
PUBLICITATE: