BestJobs intra cu campanie pe TV la Antene
 „Am facut spotul cu Stage-Expert si regizoarea Raluca Mirescu-Ungureanu, iar ideea spotului a fost generata in-house”, a declarat pentru AdPlayers Calin Fusu, directorul Neogen ( bestjobs, neogen si zumzi.ro)
Starcom Media Vest a pierdut Friesland. Bugetul de 3-4 mil. EUR, castigat de Universal McCann.
 Estimat de AdPlayers la 3-4 Mil. EUR, contul de media a fost castigat de divizia de media McCann Erickson, dupa o licitatie la care au mai participat fosta agentie care administra contul- Starcom Media Vest, si Mindshare Media ( WPP )
Seed Consultants face branding pentru Hert Design
 „M-am intalnit cu cei de la Seed si m-au convins pe loc ca trebuie sa fac acest proiect cu ei”, a motivat alegerea Eduard Tuca, partener Hert Design, despre alegerea agentiei de branding
100.000 EUR buget online Primola, Anidor si Ulpio, la Strategad
  Agentia interactiva specializata in Online Reputation Management va administra pentru brandurile Supreme Group strategii online axate pe cresterea notorietatii in mediul online, pe Brand Reputation si pe Customer Engagement
500-600 Mii EUR creatie si media pentru vinurile Domeniile Tohani, la Violet
  Estimat de AdPlayers la 500.000 – 600.000 EUR contul de creatie, strategie si media al producatorului si distribuitorului de vinuri Domeniile Tohani este dezvoltat de Violet Advertising, in urma unui pitch pentru serviciile de comunicare pe 2011
Contul de e-mail marketing al Parlamentului European, la White Image
 Contactat de catre AdPlayers, Andrei Georgescu, managerul White Image, nu a dezvaluit bugetul colaborarii cu Biroului de Informare al Parlamentului European, dar a afirmat ca acesta va fi in functie de comenzile si cerintele institutiei.
1 Milion EUR premiu cash si 3 Mercedes SLK in campania X Trade Brokers
 Avand o comunicare europeana estimata de AdPlayers intre 1 si 2 mil. EUR, creatia si strategia campaniei dezvoltate pentru concursul de tranzactionare FOREX premiat in   10 tari din Europa, inclusiv in Romania, au fost semnate local de agentia Infinit Solutions
Legea Publicitatii Stradale: 70% din piata OOH ar putea disparea
 Cu o industrie macinata de lupta pentru preturi, Legea privind autorizarea si amplasarea mijloacelor de publicitate in localitati, care ar urma sa reglementeze viitorul publicitatii stradale, desfiinteaza panourile din apropierea intersectiilor
Intre 110.000 si 150.000 EUR pe monitorizarea publicitatii Print, Online si Radio
 Potrivit lui Silviu Ispas, presedintele BRAT, rapoartele privind investitiile de publicitate in presa si online ar putea fi integrate in luna mai, iar impreuna cu datele privind investitiile in radio, cel mai tarziu in septembrie
  Managerul grupului de firme Adevolution, care a insumat in 2009 un business de 2,9 Milioane EUR, spune ca “este greu de inclus intr-un contract cu un publisher o clauza privind continutul pe care alti investitori ai unei agentii ar putea sa il aiba in publicul tinta al unor alte branduri din portofoliu”
 
PUBLICITATE: