Licitatii de comunicare Unilever, Produse Alimentare
 Surse AdPlayers apropiate proceselor de selectie spun ca agentiile vor fi invitate incepand de saptamana viitoare la prezentarea unor briefuri de pitch pentru alegerea unor furnizori de servicii de marketing si comunicare pentru produse alimentare
500.000 EUR media Bancii Carpatica, la Propaganda
 Agentia Propaganda a castigat administrarea contului de media, in urma unei licitatii incheiate in aceste zile
PR-ul imobiliar CENTURY 21, castigat de GolinHarris Bucuresti
 Estimat de AdPlayers la cateva zeci de mii de euro pe an, Golin Harris Bucuresti (ex Lowe PR) a castigat contul de comunicare CENTURY 21 Romania, dupa o selectie de agentii demarata in luna ianuarie a acestui an
3-4 Milioane EUR UniCredit Tiriac la Mediacom, 23, Rogalski Grigoriu si Republika
 In timp ce administratorul contului de media a ramas acelasi din anul 2006 – agentia Mediacom (parte a grupului WPP), UniCredit Tiriac Bank a desemnat trei agentii noi pentru dezvoltarea campaniilor de comunicare:   23 Communication Ideas (creatie), Rogalski Grigoriu (PR) si Republika Interactive (online)
SAP Romania a semnat DM si PR cu More Than Pub
  Estimat la un buget de 20.000-30.000 EUR pe an, More Than Pub gestioneaza serviciile de comunicare directa si de public relations pentru solutiile software SAP Romania
Branding de 20-25.000 EUR Intact Media Academy, cu Seed Consultants
  Estimata de AdPlayers la un buget de 20-25.000 EUR, compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv Landor in Romania, a realizat identitatea vizuala si aplicatiile grafice pentru noul brand Intact Media Academy, scoala de media lansata de Intact Media Group
Licitatiile Scandia Food au ales 4 agentii: Papaya, Graffiti BBDO, GMP si Gavrila si Asociatii
  Alaturi de Papaya si Graffiti BBDO, care au castigat conturile de creatie Scandia Sibiu, respectiv Pate Bucegi si Sadu, agentiile GMP si Gavrila si Asociatii au fost selectate la sfarsitul anului trecut pentru creatia campaniilor de comunicare ale noilor marci pe care compania Scandia Food le va lansa in acest an
Pitch de creatie de sute de mii de euro pe an la Domo
Contul este aproximat de AdPlayers la cateva sute de mii de euro pe an. Cine va castiga creatia dupa Odyssey (2005), Graffiti BBDO (2007) si Brandstalk (2008) ?
300.000 EUR in promotie Milli cu Momentum, Starcom, Syscom Digital si Senior Interactive
 Estimata de AdPlayers la un buget de 300.000 EUR, campania promotionala integrata pentru lactatele Milli dureaza trei luni si are premii totale in valoare de peste 52.000 EUR (223.579 lei)
Licitatia Romtelecom stopata, si nereluata. Cine si ce asteapta?
 Contactati de catre AdPlayers, oficialii de comunicare Romtelecom nu au oferit inca un raspuns in privinta amanarii procesului de relansare a licitatiei promis la sfarsitul anului trecut
 
PUBLICITATE: