„Am facut spotul cu Stage-Expert si regizoarea Raluca Mirescu-Ungureanu, iar ideea spotului a fost generata in-house”, a declarat pentru AdPlayers Calin Fusu, directorul Neogen ( bestjobs, neogen si zumzi.ro)
Estimat de AdPlayers la 3-4 Mil. EUR, contul de media a fost castigat de divizia de media McCann Erickson, dupa o licitatie la care au mai participat fosta agentie care administra contul- Starcom Media Vest, si Mindshare Media ( WPP )
„M-am intalnit cu cei de la Seed si m-au convins pe loc ca trebuie sa fac acest proiect cu ei”, a motivat alegerea Eduard Tuca, partener Hert Design, despre alegerea agentiei de branding
Agentia interactiva specializata in Online Reputation Management va administra pentru brandurile Supreme Group strategii online axate pe cresterea notorietatii in mediul online, pe Brand Reputation si pe Customer Engagement
Estimat de AdPlayers la 500.000 – 600.000 EUR contul de creatie, strategie si media al producatorului si distribuitorului de vinuri Domeniile Tohani este dezvoltat de Violet Advertising, in urma unui pitch pentru serviciile de comunicare pe 2011
Contactat de catre AdPlayers, Andrei Georgescu, managerul White Image, nu a dezvaluit bugetul colaborarii cu Biroului de Informare al Parlamentului European, dar a afirmat ca acesta va fi in functie de comenzile si cerintele institutiei.
Avand o comunicare europeana estimata de AdPlayers intre 1 si 2 mil. EUR, creatia si strategia campaniei dezvoltate pentru concursul de tranzactionare FOREX premiat in 10 tari din Europa, inclusiv in Romania, au fost semnate local de agentia Infinit Solutions
Cu o industrie macinata de lupta pentru preturi, Legea privind autorizarea si amplasarea mijloacelor de publicitate in localitati, care ar urma sa reglementeze viitorul publicitatii stradale, desfiinteaza panourile din apropierea intersectiilor
Potrivit lui Silviu Ispas, presedintele BRAT, rapoartele privind investitiile de publicitate in presa si online ar putea fi integrate in luna mai, iar impreuna cu datele privind investitiile in radio, cel mai tarziu in septembrie
Managerul grupului de firme Adevolution, care a insumat in 2009 un business de 2,9 Milioane EUR, spune ca “este greu de inclus intr-un contract cu un publisher o clauza privind continutul pe care alti investitori ai unei agentii ar putea sa il aiba in publicul tinta al unor alte branduri din portofoliu”
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: