Rebranding Finexpert cu 40.000 EUR, de United Communication
 Potrivit autorilor proiectului, campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.
ADVERTORIAL: Voturi importante pentru Media Consulta International pe o analiza a spoturilor www.addaddies.ro
 Campania de informare si constientizare „Egalitate la angajare si la locul de munca” initiata de Universitatea Bucuresti si agentia Media Consulta International, companie care a asigurat creatia si productia a trei spoturi TV si a trei spoturi radio, precum si difuzarea acestora pe posturi TV si radio nationale.
Tough Marketing de computere: Panasonic Toughbook pentru conditii extreme
 Divizia de vanzari Panasonic Toughbook are ca obiectiv pentru Romania vanzari de 1,5 Milioane EUR, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Octav Popian, Business Development Manager   la Panasonic Computer Products Europe
Finala licitatiei Romtelecom Evenimente BTL: Saatchi & Saatchi X, Lowe si Kinecto
  Agentiile Saatchi & Saatchi X, Lowe si Kinecto au fost selectate in faza finala a licitatiei pentru conceptele de creatie evenimente, intregind astfel panoul complet al agentiilor finaliste pe segmentele Business, Rezidential, Online
Surse AdPlayers: Finalistii licitatiilor Romtelecom
  DDB, Ogilvy, Brandstalk (The Group ) pentru divizia Romtelecom Business; Graffiti BBDO, GMP, Ogilvy Brandstalk (The Group) pentru Romtelecom Rezidential, la care se adauga iLeo, Webstyler si Kinecto (Tempo Group) pentru comunicarea interactiva, sunt finalistii celor 3 licitatii de comunicare, potrivit unor su rse AdPlayers apropiate proceselor de selectie.
MACRO lansare cu 500.000 EUR. Autoarea MIC.RO, Odyssey rebranduieste Minimax in MACRO.
 Fost Minimax, aflat in prezent in plin proces de rebranding, potrivit agentiei, investitia financiara pentru deschiderea primului magazin MACRO a fost pana in acest moment de peste 500.000 euro.
Newcast (Zenith Media) "Pentru Oameni Mari" (ING)
 Divizia dedicata conceperii si implementarii de solutii neconventionale, “off-rate card” din cadrul Zenith Media Romania, a contribuit la realizarea campaniei de refinantare a creditelor de la ING Bank, dezvoltata sub sloganul „Pentru Oameni Mari”.
Castigatorii Effie in lume: 4, 5 sau 6 agentii. Romania: 1 agentie.
  Daca in majoritatea cazurilor, castigatorul Effie Awards Romania este doar o agentie de publicitate, americanii nominalizeaza langa trofeele de eficienta de la agentii de branding, pana la agentii de media, de PR, si interactive
Sugar Media cere insolventa Direct Store pentru 60.000-70.000 EUR
 Potrivit lui Constantin Caciur, managerul Sugar Media, subiectul insolventei il reprezinta neplata unor servicii media cuprinse intre 60.000 si 70.000 EUR, prestate pentru un client din domeniul financiar bancar
Avem juriul Effie de "peste 80 de membri". Dar cine si ce categorii va juriza?
  Organizatorii festivalului au facut public si in acest an cei „peste 80 de membri” ai juriului, dar niciodata cine, si mai ales ce categorii a jurizat fiecare specialist in marketing si comunicare in cele 4 sali si 2 etape de jurizare
 
PUBLICITATE: