PR: 20.000-30.000 EUR pe an CB Richard Ellis, la GolinHarris Bucuresti
Agentia de relatii publice a fost aleasa in urma unui proces de selectie cu mai multe companii de profil
PR: Pitch de 40-50.000 EUR buget KRUK, la Rogalski-Grigoriu
Contactata de catre AdPlayers Alina Damaschim, CEO al Rogalski Grigoriu a declarat ca agentia de relatii publice pe care o conduce a fost selectata in urma unui pitch la care au participat 5 companii de profil.
Recunoscute de companiile membre ale industriei de publicitate, Media School organizeaza  intre 16 septembrie - 10 decembrie o noua serie a scolii de media cu doua noi nivele de pregatire " Basic Knowledge” si “Towards Excellence” 
PR: 40 - 50 Mii EUR Kika la GolinHarris
Contul de media Kika este administrat de Initiative, agentia de media sora din grupul Lowe Romania, iar creatia de Draftfcb
Scoala ADC*RO angajeaza absolventii in publicitate
In prezent Copywriter la Friends Advertising, Vladi Paunescu, absolvent al Scolii ADC*RO promotia 2009, semneaza noua campanie a scolii de creatie.
Contactata de catre AdPlayers, Imola Zoltan, Managing Partner al agentiei McCann PR nu a comentat informatiile privind valoarea bugetului.
12-15 Mil. EUR Vodafone la Universal McCann. Zenith s-a retras. OMD si MEC au pierdut.
Agitatia pe contul de media a facut agentia locala Zenith Media sa refuze participarea in licitatie dupa ce initial a acceptat caietul de sarcini al concursului, iar OMD si MEC sa piarda un buget care va rotunji spre final de an 2011 cifrele grupului McCann in prag de exit al numarului 1 in ierarhia grupului, Bogdan Enoiu - fondatorul companiei de publicitate B.V. McCann Erickson
Ileana Badiu, Managing Partner al agentiei Wunderman, nu a dezvaluit bugetul investitorului, dar a precizat ca este vorba de toate serviciile, mai putin cele de media: “Wunderman administreaza practic toate serviciile de comunicare, mai putin contul de media. Este vorba de o declinare 360 de grade a comunicarii. Serviciile de media buying si planning sunt administrate de o alta agentie”
IKEA: Buget de 2,5 Mil. EUR pe an cu Media Investment, Punct si The Practice
Cu investitii de 1,3 Mil. EUR pe an in productia si distributia catalogului anual, Ikea lucreaza pentru serviciile de marketing si comunicare cu Media Investment (servicii de media), Punct (creatie), si recent selectionata The Practice (PR)
Cont nou de 30-40 Mii EUR la GolinHarris
Agentia de relatii publice Golin Harris lucreaza pentru producatorul german de baterii de bucatarie Kludi o platforma integrata de comunicare, care include servicii de media relations, comunicare corporate si de brand, comunicare business-to-business si digital PR
 
PUBLICITATE: