Scoala ADC*RO angajeaza absolventii in publicitate
In prezent Copywriter la Friends Advertising, Vladi Paunescu, absolvent al Scolii ADC*RO promotia 2009, semneaza noua campanie a scolii de creatie.
Contactata de catre AdPlayers, Imola Zoltan, Managing Partner al agentiei McCann PR nu a comentat informatiile privind valoarea bugetului.
12-15 Mil. EUR Vodafone la Universal McCann. Zenith s-a retras. OMD si MEC au pierdut.
Agitatia pe contul de media a facut agentia locala Zenith Media sa refuze participarea in licitatie dupa ce initial a acceptat caietul de sarcini al concursului, iar OMD si MEC sa piarda un buget care va rotunji spre final de an 2011 cifrele grupului McCann in prag de exit al numarului 1 in ierarhia grupului, Bogdan Enoiu - fondatorul companiei de publicitate B.V. McCann Erickson
Ileana Badiu, Managing Partner al agentiei Wunderman, nu a dezvaluit bugetul investitorului, dar a precizat ca este vorba de toate serviciile, mai putin cele de media: “Wunderman administreaza practic toate serviciile de comunicare, mai putin contul de media. Este vorba de o declinare 360 de grade a comunicarii. Serviciile de media buying si planning sunt administrate de o alta agentie”
IKEA: Buget de 2,5 Mil. EUR pe an cu Media Investment, Punct si The Practice
Cu investitii de 1,3 Mil. EUR pe an in productia si distributia catalogului anual, Ikea lucreaza pentru serviciile de marketing si comunicare cu Media Investment (servicii de media), Punct (creatie), si recent selectionata The Practice (PR)
Cont nou de 30-40 Mii EUR la GolinHarris
Agentia de relatii publice Golin Harris lucreaza pentru producatorul german de baterii de bucatarie Kludi o platforma integrata de comunicare, care include servicii de media relations, comunicare corporate si de brand, comunicare business-to-business si digital PR
TV
Observator 16 (Antena1): 2.6% rating si 17.7% cota de piata in iulie
Difuzat intre 16.00 – 17.00 la Antena 1, programul de stiri prezentat de catre Oana Frigescu a avut cea mai mare audienta luni, 11 iulie (3.2%rtg si 19.4%shr) si cea mai mare cota de piata in 27 iulie (23.2%shr si 3.1%rtg).
Draftfcb a pierdut bugetul S.C. Johnson. Contul global, la BBDO si Ogilvy & Mather
Cu vanzari anuale de 8 Miliarde USD, SC Johnson opereaza in Stale Unite branduri precum GLADE®, OFF!®, PLEDGE®, RAID®, SCRUBBING BUBBLES®, SHOUT®, WINDEX® si ZIPLOC®, la care se adauga in afara continentul american marci cum sunt AUTAN®, BAYGON®, BRISE®, KABIKILLER®, KLEAR®, si MR. MUSCLE®.
Intreg bugetul Augsburg sare de 300.000 EUR
Adrian Ionescu, directorul de marketing al companiei, precizeaza ca pe langa Proximity, Augsburg International mai colaboreaza pentru servicii de comunicare cu Activ Ad Communications (creatie si strategie concepte de service) si Hippos (comunicare online)
Cont de 100-200 Mii EUR Augsburg, la Proximity
In urma unei licitatii, agentia de comunicare directa a grupului BBDO Romania a castigat recent contul de comunicare integrata al Augsburg International
 
PUBLICITATE: