Media Ferrero s-a mutat. De la Initiative la Zenith.
Estimat in Romania la aproximativ 4 Mil. EUR, licitatia pentru contul de media al producatorului si distribuitorului Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de Lapte a mutat serviciile de media de la Initiative la Zenith Media.
 Estimat de AdPlayers la o valoare de cateva zeci de mii de euro, competitia “Cel mai promitator brand romanesc” 2012 lansata de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a ajuns la a doua editie, dupa ce Plantavorel a fost ales castigatorul premiului din 2011
"Romanii sunt destepti" cu bani putini. Buget sub 20.000 EUR, in campania ROM.
 Dezvoltata de agentia de publicitate McCann Erickson, campania ROM care a reusit sa schimbe (macar o parte) din sugestiile negative generate automat de Google a avut buget de sub 20.000 EUR dupa cum au afirmat pentru adplayers.ro surse apropiate contului de comunicare.  
Pitch de 200.000 - 300.000 EUR Spring Time, la Violet
Bugetul presupune creatie, strategie si o parte din activitatile de productie, dupa cum au afirmat surse AdPlayers apropiate contului de comunicare
Raiffeisen. Pierdut de Media Investment. Castigat de Zenith Media.
  Bugetul este aproximat de surse din piata de media la 2,5- 3 Mil. EUR pe an
Unilever. Pitch de media global. Bucurestiul nu comenteaza.
 Procesul de selectie international este estimat sa dureze mai mult de un an
The (New) Face of URSUS, de Brici Entertainment
 „Scopul proiectului solicitat de URSUS Breweries a fost de a oferi chipul puternic si reprezentativ al Romaniei de azi”, spun reprezentantii de relatii publice ai campaniei.
Schimbari la varf de zeci de milioane de euro. Mucichescu paraseste OMD pentru toata publicitatea TV de la Intact
 Managing Director al agentiei de media OMD pana in prezent, Mucichescu va coordona vanzarile de publicitate Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Tv, GSP TV. Mandatul sau va fi preluat interimar de Carmen Tanasie, CEO al Omnicom Media Group. Ea  va conduce agentia impreuna cu Eugen Terchila, care va coordona activitatile de Client Service si Nicu Laita, Media Director
 Estimat de AdPlayers la o productie de aproximativ 50.000 EUR, spotul a debutat pe 7 decembrie si se va derula pana in prima parte a lunii ianuarie 2012.
Seatwebshop: 7.000-10.000 EUR buget, 3 masini vandute in 3 saptamani
  Cu un buget de creatie, strategie si implementare estimat de AdPlayers intre 7.000 si 10.000 de euro, proiectul de vanzare online seatwebshop.ro de la Interactions are deja primele rezultate: 3 masini vandute, in doar 3 saptamani de la lansare
 
PUBLICITATE: