Noul spot iPhone 4S. Primul spot Apple dupa moartea lui Steve Jobs.
 Semnat de TBWA pentru iPhone 4S, primul spot Apple dupa moartea lui Steve Jobs pune accentul pe Siri - asistenta digitala a noului model iPhone si comenzile vocale ale utilizatorului.
Licitatie de media regionala la Raiffeisen Bank
  Potrivit unor surse AdPlayers din piata, procesul de selectie ar urma sa consolideze deciziile de marketing si comunicare pe mai multe piete, si ar putea invita doar agentii de media cu prezenta regionala. 
Papaya versus Tempo in finala licitatiei Skol
 Dupa prezentarile finale care au avut loc in ultimele doua saptamani, raspunsul producatorilor de bere de la Tuborg Rmania este asteptat in perioada imediat urmatoare
Pitch de media Ferrero Romania. Buget: 4 Mil. EUR
 Ferrero Romania (Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de lapte, etc) cauta viitoarea agentie care va administra contul de media incepand cu anul 2012
Licitatie interactiva Praktiker, la Infinit Solutions
Cu o echipa de 31 de oameni, potrivit lui Alex Cernatescu - CEO al  Infinit Solutions, agentia de comunicare interactiva a inregistrat pana in prezent un business de 1 Milion de euro, si tinteste pana la sfarsitul acestui an 1,3 – 1,35 Mil. EUR.
Licitatie de 350.000 - 400.000 EUR Kruk, la Brand Connection
Agentia a castigat contul dupa un pitch in care, potrivit informatiilor AdPlayers, au mai participat agentiile de media OMD si Zenith Media
Shalom Skol! Dupa serviciul Tempo, marca de bere se racoreste cu un pitch.
Dupa un mandat mai lung al agentiei Tempo, inca 3 agentii sunt chemate in pitch-ul de creatie. Din informatiile culese de AdPlayers, pe langa fosta agentie, in pitch au mai fost invitate Headvertising, Propaganda si Papaya.
EXCLUSIV: "Nu ne-ati prins. N-am copiat." Robert Tiderle, Papaya
De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila  
Buget Bramac de 80.000-100.000 EUR, in campanie integrata The Syndicate
Estimata de surse din piata la un buget de 70.000 – 100.000 EUR, inclusiv creatia spotului, oferta limitata din campania “Beneficii pe viata la preturi mai mici” ruleaza pana la 14 octombrie.
Bayer CropScience AG, subgrup al Bayer AG, are o cifra de afaceri anuala de 6,830 miliarde EUR (2010) si este una dintre cele mai mari companii bazate pe cercetare si dezvoltare din domeniile protectiei culturilor, semintelor, biotehnologiilor si controlului daunatorilor non-agricoli
 
PUBLICITATE: