Licitatie interactiva Praktiker, la Infinit Solutions
Cu o echipa de 31 de oameni, potrivit lui Alex Cernatescu - CEO al  Infinit Solutions, agentia de comunicare interactiva a inregistrat pana in prezent un business de 1 Milion de euro, si tinteste pana la sfarsitul acestui an 1,3 – 1,35 Mil. EUR.
Licitatie de 350.000 - 400.000 EUR Kruk, la Brand Connection
Agentia a castigat contul dupa un pitch in care, potrivit informatiilor AdPlayers, au mai participat agentiile de media OMD si Zenith Media
Shalom Skol! Dupa serviciul Tempo, marca de bere se racoreste cu un pitch.
Dupa un mandat mai lung al agentiei Tempo, inca 3 agentii sunt chemate in pitch-ul de creatie. Din informatiile culese de AdPlayers, pe langa fosta agentie, in pitch au mai fost invitate Headvertising, Propaganda si Papaya.
EXCLUSIV: "Nu ne-ati prins. N-am copiat." Robert Tiderle, Papaya
De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila  
Buget Bramac de 80.000-100.000 EUR, in campanie integrata The Syndicate
Estimata de surse din piata la un buget de 70.000 – 100.000 EUR, inclusiv creatia spotului, oferta limitata din campania “Beneficii pe viata la preturi mai mici” ruleaza pana la 14 octombrie.
Bayer CropScience AG, subgrup al Bayer AG, are o cifra de afaceri anuala de 6,830 miliarde EUR (2010) si este una dintre cele mai mari companii bazate pe cercetare si dezvoltare din domeniile protectiei culturilor, semintelor, biotehnologiilor si controlului daunatorilor non-agricoli
PR: 20.000-30.000 EUR pe an CB Richard Ellis, la GolinHarris Bucuresti
Agentia de relatii publice a fost aleasa in urma unui proces de selectie cu mai multe companii de profil
PR: Pitch de 40-50.000 EUR buget KRUK, la Rogalski-Grigoriu
Contactata de catre AdPlayers Alina Damaschim, CEO al Rogalski Grigoriu a declarat ca agentia de relatii publice pe care o conduce a fost selectata in urma unui pitch la care au participat 5 companii de profil.
Recunoscute de companiile membre ale industriei de publicitate, Media School organizeaza  intre 16 septembrie - 10 decembrie o noua serie a scolii de media cu doua noi nivele de pregatire " Basic Knowledge” si “Towards Excellence” 
PR: 40 - 50 Mii EUR Kika la GolinHarris
Contul de media Kika este administrat de Initiative, agentia de media sora din grupul Lowe Romania, iar creatia de Draftfcb
 
PUBLICITATE: