Raiffeisen. Pierdut de Media Investment. Castigat de Zenith Media.
  Bugetul este aproximat de surse din piata de media la 2,5- 3 Mil. EUR pe an
Unilever. Pitch de media global. Bucurestiul nu comenteaza.
 Procesul de selectie international este estimat sa dureze mai mult de un an
The (New) Face of URSUS, de Brici Entertainment
 „Scopul proiectului solicitat de URSUS Breweries a fost de a oferi chipul puternic si reprezentativ al Romaniei de azi”, spun reprezentantii de relatii publice ai campaniei.
Schimbari la varf de zeci de milioane de euro. Mucichescu paraseste OMD pentru toata publicitatea TV de la Intact
 Managing Director al agentiei de media OMD pana in prezent, Mucichescu va coordona vanzarile de publicitate Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Tv, GSP TV. Mandatul sau va fi preluat interimar de Carmen Tanasie, CEO al Omnicom Media Group. Ea  va conduce agentia impreuna cu Eugen Terchila, care va coordona activitatile de Client Service si Nicu Laita, Media Director
 Estimat de AdPlayers la o productie de aproximativ 50.000 EUR, spotul a debutat pe 7 decembrie si se va derula pana in prima parte a lunii ianuarie 2012.
Seatwebshop: 7.000-10.000 EUR buget, 3 masini vandute in 3 saptamani
  Cu un buget de creatie, strategie si implementare estimat de AdPlayers intre 7.000 si 10.000 de euro, proiectul de vanzare online seatwebshop.ro de la Interactions are deja primele rezultate: 3 masini vandute, in doar 3 saptamani de la lansare
Decizie finala pe 5-6 Mil.EUR Romtelecom: GMP & Webstyler pe Creatie & Online; Media Investment (The Group) pe media.
 Potrivit informatiilor AdPlayers, pe langa agentiile castigatoare, printre companiile participante in licitatia de creatie si online s-au numarat Saatchi, Ogilvy, Navidoo, Lowe, GMP, Kinecto, iLeo, Graffiti si DDB , in timp ce pentru contul de media au mai concurat Mediaedge, Mediacom si United Media.
ROAA pregateste monitorizarea investitiilor in publicitatea OOH
 Membri fodatori in Romanian Outdoor Advertising Association (ROAA), companiile Euromedia, Betacons, News Outdoor si Affichage reunesc in prezent peste 65% din piata de outdoor din Romania
Buget de 10-15 Mii EUR, pentru Programul Social Zambet pentru Viitor (Danone)
 Estimata de surse din piata de media la un buget de 10-15.000 de euro, agentia Hippos a realizat noua campanie dezvoltata de Danone  Romania pentru Programul Social Zambet pentru Viitor, aflata acum in desfasurare.
Graffiti BBDO a dat MAE "Viza pentru SUA" 2011
 Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile  campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
 
PUBLICITATE: