Apa Nova a lansat „Importantii”, prima campanie de employer branding pentru furnizorul serviciilor esentiale
  Campania este semnata de agentiile DDB Romania, Porter Novelli Romania si Tribal Worldwide si este promovata pe canalele media online & social media, OOH, in cadrul targurilor de joburi si a altor evenimente de HR.
24pay si Cognition prezinta noul ambasador de brand al aplicatiei 24pay: Sir Pay-a-Lot, cavalerul platilor sigure si rapide, aliatul finantelor romanilor
  Colaborarea dintre 24pay si Cognition Cognition, agentia de digital a grupului Godmother si singura agentie romaneasca parte a Neuromarketing Science & Business Association, a demarat in primavara acestui an, odata cu castigarea pitchului pentru desemnarea agentiei responsabile cu strategia, conceptul si implementarea campaniei de imagine din 2023, precum si a campaniilor tactice ce se vor derula in urmatoarea perioada pentru...
O noua premiera Daruieste Viata. Romanii pot echipa Spitalul de Copii construit din donatii. #NoiFacemUnSpital
  Cu investititii de peste 60 milioane de euro in sistemul medical din Romania , Asociatia Daruieste Viata lanseaza, in parteneriat cu Tazz, o campanie inedita de strangere de fonduri pentru initiativa #NoiFacemUnSpital. Romanii vor putea face donatii pentru echiparea si dotarea Spitalului – de la echipamente medicale, la consumabile si piese de mobilier.
CSR
 Curatarea locuintei are impact pozitiv asupra sanatatii psihice
  Curatenia facuta, in mod regulat, in locuinte are impact semnificativ asupra sanatatii psihice, arata un studiu recent, publicat in Journal of Environmental Psychology.
Cu un buget de peste 350.000 de euro, Kaufland Romania si Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile lanseaza al doilea apel de proiecte din 2023 din cadrul programului In Stare de Bine
  Dedicat ONG-urilor, valoarea finantarilor se situeaza intre 10.000 si 60.000 de euro per proiect, iar propunerile de proiecte pot fi depuse de catre organizatiile interesate pe platforma  www.instaredebine.ro  , in perioada 28 iunie 2023 – 30 iunie 2023
Excesul de ecrane (59%), expunerea in mediul online (52%) si violenta din mass-media (43%) - principalele provocari pentru copii ale parintilor romani
  In cea de-a doua parte a celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, ce a avut ca tema centrala evaluarea situatiei copiilor din Romania, au fost analizate atat perceptiile populatiei generale, cat si cele ale parintilor referitor la diferite aspecte cu rol determinant in dezvoltarea copiilor, cum ar fi pericolele la care sunt expusi, educatia si violenta asupra acestora.
Concert ,,Bach by Night” in Sufrageria Regala. Palatul Regal / Muzeul National de Arta al Romaniei. Sambata, 27 Mai 2023, de la ora 19
  Proiectul este cea mai recenta reexplorare a creatiei lui J.S. Bach de catre artistii ce compun ansamblul de muzica baroca SEMPRE si reprezinta continuarea unor preocupari mai vechi ale formatiei.
7 din 10 romani merg la mall cel putin o data pe saptamana . Suma medie cheltuita este 300 lei. Reveal Marketing Research pentru Brand Management
  Barbatii viziteaza centrele comerciale mai des decat femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune.  Barbatii sunt cei care cheltuie mai mult in mall, in timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este shopping-ul
Padurea Povestilor Nemuritoare. Campanie McCann PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia si Primaria Nucsoara
  Raluca Andreica, Creative Director Mccann PR: ”Paduri cu arbori seculari s-au mai vazut. Dar paduri care spun povesti nu s-au mai auzit. Pana azi. „Padurea Povestilor Nemuritoare” – o campanie care poate duce povestea vietii tale mai departe”
7 din 10 angajati stiu ori si-ar dori sa stie salariile colegilor de munca. Reveal Marketing Research
  Potrivit cercetarii, 50% dintre angajatii romani cunosc salariile colegilor de munca, iar 38% dintre cei ce nu le cunosc ar vrea sa detina informatii in acest sens
 
PUBLICITATE: