Pitch cu OMD, Brand Connection, MEC si Zenith. Buget de 1,5 - 2 Mil. eur Bricostore la Zenith Media
 Finala s-a dat intre Brand Connection si Zenith Media. Estimat de surse adplayers la un buget de 1,5-2 Milioane euro, marketingul Bricostore nu a dezvaluit valoarea investitiilor in comunicare pe 2012.
adplayers exclusiv. Pitch de 6-7 Mil. euro Ursus, la The Group. Pierdut de United Media si Starcom.
 Contul de media Ursus Breweries ar urma sa fie administrat in 2012 de Media Investment (The Group), dupa o licitatie in care, potrivit informatiilor adplayers, pe langa castigator ar mai fi participat agentiile United Media si Starcom Media Vest.
Clientii Agentiilor de PR 2012. Free Communication.
 adplayersMARKET PR 2012 : Clientii Agentiilor de Relatii Publice. Free Communication & Free Communication Consulting
Pitch de 300.000 euro Praktiker, castigat de Lowe&Partners si GolinHarris
 Estimate de surse adplayers din piata la 300.000 euro pe an, Lowe & Partners si GolinHarris au castigat conturile de servicii integrate de creatie, strategie, BTL, PR si digital pentru Praktiker Romania, in urma unui pitch organizat la sfarsitul anului 2011
Estimat la 20-30 mii euro, contul de PR IL PASSO, este administrat de The Public Advisors
  Infiintata la sfarsitul anului 2008, The Public Advisors este o agentie de comunicare si relatii publice care a inregistrat in 2011 o cifra de afaceri de aproximativ 100.000 euro, dupa cum a afirmat pentru adplayers Raluca Mihalachiou, Managing Partner al companiei.
Ferrero continua cu grupul Lowe pe creatie, PR si digital
Legat de contul de media Ferrero, Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative, a declarat: “Dorim sa multumim Ferrero pentru colaborare si pentru proiectele frumoase pe care le-am facut impreuna in ultimii doi ani”
Media Ferrero s-a mutat. De la Initiative la Zenith.
Estimat in Romania la aproximativ 4 Mil. EUR, licitatia pentru contul de media al producatorului si distribuitorului Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de Lapte a mutat serviciile de media de la Initiative la Zenith Media.
 Estimat de AdPlayers la o valoare de cateva zeci de mii de euro, competitia “Cel mai promitator brand romanesc” 2012 lansata de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a ajuns la a doua editie, dupa ce Plantavorel a fost ales castigatorul premiului din 2011
"Romanii sunt destepti" cu bani putini. Buget sub 20.000 EUR, in campania ROM.
 Dezvoltata de agentia de publicitate McCann Erickson, campania ROM care a reusit sa schimbe (macar o parte) din sugestiile negative generate automat de Google a avut buget de sub 20.000 EUR dupa cum au afirmat pentru adplayers.ro surse apropiate contului de comunicare.  
Pitch de 200.000 - 300.000 EUR Spring Time, la Violet
Bugetul presupune creatie, strategie si o parte din activitatile de productie, dupa cum au afirmat surse AdPlayers apropiate contului de comunicare
 
PUBLICITATE: