Estimat de AdPlayers la o productie de aproximativ 50.000 EUR, spotul a debutat pe 7 decembrie si se va derula pana in prima parte a lunii ianuarie 2012.
Seatwebshop: 7.000-10.000 EUR buget, 3 masini vandute in 3 saptamani
  Cu un buget de creatie, strategie si implementare estimat de AdPlayers intre 7.000 si 10.000 de euro, proiectul de vanzare online seatwebshop.ro de la Interactions are deja primele rezultate: 3 masini vandute, in doar 3 saptamani de la lansare
Decizie finala pe 5-6 Mil.EUR Romtelecom: GMP & Webstyler pe Creatie & Online; Media Investment (The Group) pe media.
 Potrivit informatiilor AdPlayers, pe langa agentiile castigatoare, printre companiile participante in licitatia de creatie si online s-au numarat Saatchi, Ogilvy, Navidoo, Lowe, GMP, Kinecto, iLeo, Graffiti si DDB , in timp ce pentru contul de media au mai concurat Mediaedge, Mediacom si United Media.
ROAA pregateste monitorizarea investitiilor in publicitatea OOH
 Membri fodatori in Romanian Outdoor Advertising Association (ROAA), companiile Euromedia, Betacons, News Outdoor si Affichage reunesc in prezent peste 65% din piata de outdoor din Romania
Buget de 10-15 Mii EUR, pentru Programul Social Zambet pentru Viitor (Danone)
 Estimata de surse din piata de media la un buget de 10-15.000 de euro, agentia Hippos a realizat noua campanie dezvoltata de Danone  Romania pentru Programul Social Zambet pentru Viitor, aflata acum in desfasurare.
Graffiti BBDO a dat MAE "Viza pentru SUA" 2011
 Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile  campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Noul spot iPhone 4S. Primul spot Apple dupa moartea lui Steve Jobs.
 Semnat de TBWA pentru iPhone 4S, primul spot Apple dupa moartea lui Steve Jobs pune accentul pe Siri - asistenta digitala a noului model iPhone si comenzile vocale ale utilizatorului.
Licitatie de media regionala la Raiffeisen Bank
  Potrivit unor surse AdPlayers din piata, procesul de selectie ar urma sa consolideze deciziile de marketing si comunicare pe mai multe piete, si ar putea invita doar agentii de media cu prezenta regionala. 
Papaya versus Tempo in finala licitatiei Skol
 Dupa prezentarile finale care au avut loc in ultimele doua saptamani, raspunsul producatorilor de bere de la Tuborg Rmania este asteptat in perioada imediat urmatoare
Pitch de media Ferrero Romania. Buget: 4 Mil. EUR
 Ferrero Romania (Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de lapte, etc) cauta viitoarea agentie care va administra contul de media incepand cu anul 2012
 
PUBLICITATE: