Estimat la 20-30 mii euro, contul de PR IL PASSO, este administrat de The Public Advisors
  Infiintata la sfarsitul anului 2008, The Public Advisors este o agentie de comunicare si relatii publice care a inregistrat in 2011 o cifra de afaceri de aproximativ 100.000 euro, dupa cum a afirmat pentru adplayers Raluca Mihalachiou, Managing Partner al companiei.
Ferrero continua cu grupul Lowe pe creatie, PR si digital
Legat de contul de media Ferrero, Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative, a declarat: “Dorim sa multumim Ferrero pentru colaborare si pentru proiectele frumoase pe care le-am facut impreuna in ultimii doi ani”
Media Ferrero s-a mutat. De la Initiative la Zenith.
Estimat in Romania la aproximativ 4 Mil. EUR, licitatia pentru contul de media al producatorului si distribuitorului Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de Lapte a mutat serviciile de media de la Initiative la Zenith Media.
 Estimat de AdPlayers la o valoare de cateva zeci de mii de euro, competitia “Cel mai promitator brand romanesc” 2012 lansata de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a ajuns la a doua editie, dupa ce Plantavorel a fost ales castigatorul premiului din 2011
"Romanii sunt destepti" cu bani putini. Buget sub 20.000 EUR, in campania ROM.
 Dezvoltata de agentia de publicitate McCann Erickson, campania ROM care a reusit sa schimbe (macar o parte) din sugestiile negative generate automat de Google a avut buget de sub 20.000 EUR dupa cum au afirmat pentru adplayers.ro surse apropiate contului de comunicare.  
Pitch de 200.000 - 300.000 EUR Spring Time, la Violet
Bugetul presupune creatie, strategie si o parte din activitatile de productie, dupa cum au afirmat surse AdPlayers apropiate contului de comunicare
Raiffeisen. Pierdut de Media Investment. Castigat de Zenith Media.
  Bugetul este aproximat de surse din piata de media la 2,5- 3 Mil. EUR pe an
Unilever. Pitch de media global. Bucurestiul nu comenteaza.
 Procesul de selectie international este estimat sa dureze mai mult de un an
The (New) Face of URSUS, de Brici Entertainment
 „Scopul proiectului solicitat de URSUS Breweries a fost de a oferi chipul puternic si reprezentativ al Romaniei de azi”, spun reprezentantii de relatii publice ai campaniei.
Schimbari la varf de zeci de milioane de euro. Mucichescu paraseste OMD pentru toata publicitatea TV de la Intact
 Managing Director al agentiei de media OMD pana in prezent, Mucichescu va coordona vanzarile de publicitate Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Tv, GSP TV. Mandatul sau va fi preluat interimar de Carmen Tanasie, CEO al Omnicom Media Group. Ea  va conduce agentia impreuna cu Eugen Terchila, care va coordona activitatile de Client Service si Nicu Laita, Media Director
 
PUBLICITATE: