300.000-500.000 euro pe an creatie Timisoreana si Ciucas la GMP.
Dupa un pitch cu 8 agentii, GMP este agent ia cas tigatoare a conturilor de crea t ie pentru Timis oreana s i Ciucas .
Licitatie adjudecata. 200.000-400.000 EUR Holcim la Spoon (media) si Notice (creatie si PR)
 Potrivit informatiilor adplayers, in pitch au mai fost vazute oferte si prezentari de la Media Direction, Creative Ideas, Roddia, HDH si Propaganda
Workshop de fotografie de produs. Azi, de la 19.00, la iStyle Cotroceni.
 Astazi (Joi, 22 martie 2012) incepand cu ora 19:00, la iStyle Cotroceni are loc workshop-ul “Introducere in fotografia de produs”. Sesiunea de lucru este adresata atat incepatorilor, cat si fotografilor mai experimentati care doresc sa studieze problema fotografierii obiectelor cu suprafete reflexive.
INFO: Enel de la Saatchi & Saatchi; ArtWars lansat de Infinit Solutions; Tic-Tac de Hyperactive; Ioana Spasiu la V + O Communication
 Pe scurt de la agentii: « Factura pe Email » Enel de la Saatchi & Saatchi, Proiect ArtWars (Artmark) de la Infinit Solutions, Tic-Tac pe facebook, de la Hyperactive; Ioana Spasiu, la V+O Communication.
Goldbach vrea 200.000 - 250.000 EUR pe publicitate in limba maghiara. Cu gandul la 1%-2% din piata.
 Cu 19 canale media in proiectul „Media in Limba Maghiara”, Regia Goldbach Media Romania spune ca in viitorii ani si atragerea unui procent de 1%-2% din piata de media ar fi o reusita pentru casa de vanzari
Friptura de 1 Milion de euro. Red Angus "frige" un steakhouse si in "Satul Francez"
  Daca lucrurile vor merge asa cum se vad astazi, Dragos Panait, managerul restaurantului, estimeaza ca sfarsitul anului 2012 ar putea aduce in contul noului Red Angus Steakhouse de langa Satul Francez venituri de 1,1 – 1,2 milioane de euro
 “Nu se schimba nimic. Este o informatie chiar in premiera pentru o publicatie. In urma cu cateva zile, am luat o decizie impreuna cu Bobby Paunescu de a continua vanzarile cu Clir Media Events”, a afirmat pentru adplayers Sorin Oancea, Director General B1 TV.
Exclusiv. Tuborg Romania a plecat de la Rogalski Grigoriu la GolinHarris.
 Oficialii companiei de relatii publice din grupul Lowe au confirmat castigarea contului, insa nu au dezvaluit detalii despre serviciile asigurate si valoarea contului
iPad 3. Noul spot TV de la Apple.
Dupa iPhone 4S de la TBWA, a venit randul "resolutionarului" spot iPad 3, lansat ieri de Apple pe piata.
70.000 EUR rebranding si campanie. De la ePAYMENT la PayU.
„Bugetul de rebranding s-a ridicat la un total de aproximativ 70.000 euro, din care au fost alocati pentru campania Fii Ambasador PayU aproximativ 30.000 euro” a afirmat pentru adplayers, Iuliana Butuc-Cerchez, PR&Communication Adviser PayU Romania
 
PUBLICITATE: