„Pitch-ul a avut loc la sfarsitul lunii august, iar atat bugetul cat si agentiile participante la licitatie sunt supuse clauzelor de confidentialitate ale colaborarii”, a afirmat pentru adplayers Iulian Padurariu, Managing Partner – Marks, despre castigarea contului de servicii de marketing UniCredit Tiriac Basunt supuse clauzelor de confidentialitate nk.
Valoarea contului este de asteptat sa fie de ordinul zecilor de mii de euro pe an. Clientul a fost castigat in urma unui concurs unde au participat mai multe companii de profil.
Radu Florescu, Presedintele grupului Centrade, si fratele sau, John Florescu, co-prezideaza Comitetul pentru realegerea lui Obama.
ROAA pregateste o campanie antivandalism organizata cu sprijinul Primariei Capitalei si Politia Romana. “Fenomenul vandalizarii s-a raspandit colosal in ultimele 6 luni. Avem pierderi uriase din furturi, vandalizari si afisari ilegale” motiveaza initiativa Bogdan Vasile, noul Presedinte al Asociatiei Romane de Publicitate Outdoor...
“Nu noi am comandat campania (cu Valentina Pelinel n.r.) ci un alt departament”, a declarat astazi pentru adplayers Daniela Raiciu, Director de Marketing la Hofigal, care a declinat raspunderea departamentului de marketing pe care il conduce in recenta campanie outdoor Hofigal cu Valentina Pelinel.
Marca de votca a fost lansata saptamana trecuta de Sollers PPD (Diageo), client din portofoliul Ogilvy Group (din 2007), grup care s-a ocupat si de serviciile de branding ale noului produs.
Bugetul total al campaniei „Profi te premiaza” care include si partea de media, inclusiv TV, precum si partea de campanie gestionata de agentie este de 600.000 Euro, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice ai companiei de publicitate
Publicitatea produselor sub umbrela Money - canalele de media Money Channel, Money Magazine si platforma on-line Money.ro, tinteste in 2012 o suma globala de 1,5 milioane euro, a declarat pentru adplayers Dan Apostol, CEO Money Channel. Vanzarile sunt reprezentate pe piata de media prin DBV Media House. Revista Money Magazine a intrat in portofoliul Lion House pentru realizarea revistei.
Estimat la aproximativ 500.000 EUR pe an, din informatiile adplayers, bugetul de media este administrat din anul 2010 de agentia OMD Bucuresti, iar contul de creatie se afla in portofoliul agentiei DDB Romania.
Cu afaceri totale de peste 1 milion de euro pe an, Euroexpo revine cu o parte din targurile si expozitiile sale la Romexpo, dupa o perioada in care toate evenimentele dezvoltate au avut loc la Romaero Baneasa. Agenda: Digital Print & Sign si Gifts Show 19 – 22 septembrie 2012.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: