Mihail Vartosu privind scandalul audientelor: '"Consecintele asupra sistemului de masurare a audientelor tv pot fi dezastruoase"'
  "O solutie pentru situatia creata nu poate veni decat in urma unor discutii intre partile implicate: Realitatea TV, Kantar Media Audiences si ARMA. Din pacate, in prezent, Realitatea TV nu discuta cu cei doi parteneri si utilizeaza toata vocea statiei de televiziune'".
CNA
Campania "Interesul Public" realizata doar cu resurse CNA
 Campania CNA ,,Interesul public mai presus de gustul publicului” a fost realizata doar cu resurse interne ale Consiliului National al Audiovizualului, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii  institutiei
Print & Sign si Gifts Show se muta primavara. Inscrieri pana la 15 aprilie.
 Editiile 2013 ale celor doua evenimente Euroexpo vor avea loc in perioada 15-18 mai, la Romexpo
Chapter 4 Romania a semnat cu Farmec
 Fondata la inceputul anului 2012 de Chapter 4 CEE in parteneriat cu Felix Tataru si Ioana Manoiu, agentia de relatii publice Chapter 4 Romania va gestiona integral comunicarea corporate si de brand pentru Farmec SA Cluj-Napoca
Campania GMP - Gandul versus The Guardian, la Stirile Pro TV
  Semnata de GMP, campania Gandul cu mesajul “S-ar putea ca noua sa nu ne placa Marea Britanie, dar voi o sa iubiti Romania” a strans in mai putin de 24 de ore zeci de mii de like-uri si distribuiri, iar mesajele au ajuns la peste 100 de mii de oameni
Licitatie digitala Ursus Breweries de 500-700.000 euro la Kaleidoscope Proximity
 In urma unui pitch organizat de Ursus Breweries, Kaleidoscope Proximity, agentia de digital si direct marketing a grupului BBDO, si-a extins recent portofoliul de clienti, castigand brandurile Timisoreana, Ciucas, Stejar si Azuga
RCS & RDS: Discovery cere de 3 ori mai multi bani decat in 2005.
 „Comparativ cu anul 2008, suma ceruta in 2012 este de doua ori mai mare. Pentru o imagine mai clara, fata de anul 2005, sumele cerute in 2012 sunt de peste 3 ori mai mari”, au declarat reprezentantii RCS&RDS pentru adplayers.
Primul "flash mob" comercial cu 450 de artisti din Romania. Productie Romprest de 80-100 mii EUR.
 Creatia semnata de atelierul de productie Sunshine Media, o marca detinuta de Lieberman & Partners, a intrat pe Tv la Romania tv, Antena 1, Antena 3 si B1 TV, insa urmeaza ca in curand sa fie difuzata si de alte posturi
Mesh cu Victor Ponta impotriva proiectului Rosia Montana demolat de Primarie
 Dat jos de reprezentanti de la Primaria Sectorului 3, textul din mesh era adresat premierului Romaniei „Cetatene Victor Ponta o iei in casatorie pe d-ra Cianura?
Nou in emisie: Domo arunca in media 250.000 EUR in campania "Cumpara Destept". Exclusiv adplayers.
 Cu o productie de estimata de surse din piata la 40-50.000 de euro, spotul vrea sa lamureasca sloganul Domo. Cumpara destept.
 
PUBLICITATE: