Campania GMP - Gandul versus The Guardian, la Stirile Pro TV
  Semnata de GMP, campania Gandul cu mesajul “S-ar putea ca noua sa nu ne placa Marea Britanie, dar voi o sa iubiti Romania” a strans in mai putin de 24 de ore zeci de mii de like-uri si distribuiri, iar mesajele au ajuns la peste 100 de mii de oameni
Licitatie digitala Ursus Breweries de 500-700.000 euro la Kaleidoscope Proximity
 In urma unui pitch organizat de Ursus Breweries, Kaleidoscope Proximity, agentia de digital si direct marketing a grupului BBDO, si-a extins recent portofoliul de clienti, castigand brandurile Timisoreana, Ciucas, Stejar si Azuga
RCS & RDS: Discovery cere de 3 ori mai multi bani decat in 2005.
 „Comparativ cu anul 2008, suma ceruta in 2012 este de doua ori mai mare. Pentru o imagine mai clara, fata de anul 2005, sumele cerute in 2012 sunt de peste 3 ori mai mari”, au declarat reprezentantii RCS&RDS pentru adplayers.
Primul "flash mob" comercial cu 450 de artisti din Romania. Productie Romprest de 80-100 mii EUR.
 Creatia semnata de atelierul de productie Sunshine Media, o marca detinuta de Lieberman & Partners, a intrat pe Tv la Romania tv, Antena 1, Antena 3 si B1 TV, insa urmeaza ca in curand sa fie difuzata si de alte posturi
Mesh cu Victor Ponta impotriva proiectului Rosia Montana demolat de Primarie
 Dat jos de reprezentanti de la Primaria Sectorului 3, textul din mesh era adresat premierului Romaniei „Cetatene Victor Ponta o iei in casatorie pe d-ra Cianura?
Nou in emisie: Domo arunca in media 250.000 EUR in campania "Cumpara Destept". Exclusiv adplayers.
 Cu o productie de estimata de surse din piata la 40-50.000 de euro, spotul vrea sa lamureasca sloganul Domo. Cumpara destept.
Vincon Vrancea la Eye PR. Buget 50-100 mii de euro.
 Estimat de adplayers la 50-100.000 euro pe an, bugetul de relatii publice Vincon Vrancea este administrat de Eye PR. Reprezentantii agentiei nu au comentat informatia.
175.000 de euro in noua campanie Whirlpool
 Campania „Upgradeaza ce conteaza” este sustinuta de magazinele partenere din intreaga tara si este promovata in mediul online prin instrumente specifice dar si in media printr-un spot TV.
Branding Melliris, de la Brandtailors. Buget estimat: 50.000 euro
  Compania de strategie si design de brand Brandtailors a creat, pentru unul dintre cei mai importanti producatori de miere autohtoni, brandul Melliris.
Cum fentezi promovarea cu bani pe Facebook ?
“Ca brand este foarte important sa oferi valoare si bucurie utilizatorului, iar atunci acesta va duce singur mai departe mesajul tau. Bineinteles astfel si butonul “Promote” se vede din ce in ce mai mic" Alex Cernatescu, Infinit Solutions.
 
PUBLICITATE: