Aplicatie Rompetrol pe drumul "Single sign on". Buget de 5-10 mii de euro.
  Evaluata de surse din piata de media interactiva intre 5.000 si 10.000 Euro in functie de complexitate si functionalitati, Rompetrol a lansat prima aplicatie mobila destinata soferilor care contine informatii utile, precum planificatorul de rute, gasirea celei mai apropiate statii de benzina, starea vremii, dar si informatii despre produsele companiei
Buget de 50-100.000 euro Lexmark castigat de Media Pozitiv
 Cu o cifra de afaceri de 250.000 euro pe 2012, agentia Media Pozitiv face 80% din bani din proiecte de comunicare si servicii de relatii publice & marketing, iar 20% din bugete de advertising online.
Cafeneaua Veche a batut multinationalele Starbucks, Subway si McDonald's. Studiu de caz Sabre Awards.
 O poveste aniversara de 200 de ani dezvoltata de agentia  PR People alaturi de creatia Gavrila si Asociatii a adus un trofeu de aur de la Sabre Awards proiectului de lansare pentru Cafeneaua Veche, cea mai veche cafenea atestata documentar in Bucuresti
Premii de 1 Miliard de la Vincon, via Propaganda
 Cu un buget de media estimat la peste 100 -150 de mii de euro si o valoare totala a premiilor de 105.705 lei (1.057.050.00 lei vechi) , promotia nationala “Cum sa nu bei bucuros cand ai portofelul gros?” se va desfasura in perioada 13 mai – 31 iulie si are drept mare premiu un salariu de 4.300 de euro, 12 premii a cate 1.000 de euro si 348 de premii de 100 lei ( 1 milion de lei vechi)
Excursie cu 10.000 de copii la "groapa" deseurilor colectate separat. Fabrica de ambalaje reciclate.
 Dezvoltat de McCann PR, programul CSR pentru copii Laboratorul Verde al Reciclarii, a fost premiat la European CSR Awards. categoria Companii Mici si Mijlocii din cadrul competitiei.
GMP si Leo Burnett in finala licitatiei BRD
 Agentia castigatoare a licitatiei ar putea fi anuntata in curand, cel mai probabil chiar in urmatoarele zile
Strategie Profi la indigo de la Tesco: "Vecine Lidl, bine te-am  gasit"
 Campania si strategia  "Vecine Lidl, bine te-am  gasit" nu este noua. Managerul Profi, Pawel Musial, intampina astfel Kaufland si Lidl pe cand lucra la Tesco, in Polonia.
Licitatie BRD pe ultima suta de metri
 Oficialii de comunicare ai bancii au confirmat pentru adplayers ca banca se afla in faza finala de selectie a agentiei de publicitate
 Doua vedete ale muzicii inspira noul concert al trupei Depeche Cava D’oro Band. Aici.  
Business de agentie de 50-100.000 euro pe an. Licitatia Selgros, la Propaganda.
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
 
PUBLICITATE: