Julius Meinl investeste aproximativ 100.000 euro in poezia din Romania
 Cu un buget local estimat pentru acest an la aproximativ 100.000 euro, Katharina Bartas -  International Brand Manager Julius Meinl vede vede piata romaneasca foarte interesanta pentru marca de cafea
Buget de 100-200 Mii EUR in cea mai noua campanie Fan Courier
 Estimata de surse adplayers din piata de media la un buget de 100-200 mii EUR, campania “Moving Romania forward” are ca scop consolidarea pozitiei de leadership a companiei in categorie.  
Propaganda scoate din "beciul" Vincon intreg portofoliul de marci
 Noul site vincon.ro realizat de departamentul digital al agentiei Propaganda vrea sa puna accent inclusiv pe portofoliul de vinuri premium si superpremium si  premiile castigate de catre acestea in competittiile internationale, insuficient vizibile pe vechea pagina de internet.
"Sigur ca ne bucura premiile. Dar e bine sa ne bucuram "in punga"". Felix Tataru, GMP Group.
  „Cred ca ne astepata ani in care campaniile se vor face in 3 zile, daca nu si de pe o zi pe alta” mai afirma presedintele grupului GMP, facand o paralela cu campania fulger „WhyDon'tYouComeOver” initiata pentru Gandul
Campanie ROM de peste 100.000 de euro. Kandia Dulce intra pe piata biscuitilor cu ROM Sandvis.
 Desi nu a dezvaluit bugetul de lansare, Gabriela Munteanu, Marketing Director al companiei producatoare a declarat pentru adplayers ca marca de biscuiti ROM Sandvis urmareste succesul batonului de ciocolata ROM care vinde in jur 30 Milioane de unitati pe an
Alecu recupereaza presa de la Ispas. Midas pierde, Goldbach castiga Gazeta de Sud si tinteste 500.000 E
 Alin Alecu recastiga pentru Goldbach increderea in Gazeta de Sud in defavoarea Midas Media fondata de Silviu Ispas si estimeaza inclusiv proiectele viitoare vanzari de 500.000 euro pe grup.  
Bataie pe viteza la cablu: Robert Redeleanu promite cel mai rapid Internet de la UPC: 200Mbps
 Intr-o conferinta de presa transmisa astazi in direct si de paginademedia.ro, Robert Redeleanu de la UPC (foto) promite sa ofere astfel cea mai mare viteza disponibila in piata de transfer de date
Cum a facut Lidl 1 milion de fani pe Facebook?
 „Pagina de Facebook Lidl Romania a crescut atat organic, cat si prin intermediul campaniilor de Facebook Ads foarte bine targetate.” au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare Lidl, despre atingerea cifrei de 1 Milion de fani pe Facebook
30.000 EUR pentru Praktiker.ro. Platforma revine la Infinit.
 Praktiker isi dezvolta vanzarile online cu o platforma semnata de specialistii digitali de la Infinit Solutions, in urma unei licitatii desfasurate in luna februarie a acestui an.
Henkel nu comenteaza licitatia de 4-5 Mil. EUR.
 Contactati telefonic de catre adplayers, oficialii de marketing Henkel s-au abtinut pana la aceasta ora sa ofere un raspuns negru pe alb in privinta organizarii unui proces local de selectie a agentiei care ar urma sa administreze serviciile de media de la inceputul anului 2014.
 
PUBLICITATE: