Cu toate ca nu sunt cifre declarate oficial, specialistii in marketing estimeaza ca Altria Group, Reynolds America dar si alti producatori de pe piata americana si-au crescut investitiile in marketing pentru acest segment la nivelul a zeci de milioane de dolari fiecare dintre ei.  
Publicis Romania si Zenith Romania la comanda campaniei Carrefour-online.ro
 Andreea Mihai, director de marketing Carrefour Romania estimeaza ca in topul cantitativ al vanzarilor carrefour-online.ro cu livrare la domiciliu se vor afla lichide, fructe, legume si detergenti, iar in cel valoric apa, scutece, cafea, hartie igienica, dar si banane.
 Estimat la peste 500.000 EUR  pe an, miscarea contului de comunicare si relatii publice are loc in urma unui pitch la care au participat cele mai relevante agentii de profil de pe piata romaneasca.
Cont auto de 500.000-1 Mil. EUR schimba agentia. Skoda a plecat de la Frank la Springer & Jacoby.
 Cu investitii in marketing si comunicare cuprinse intre 500.000 si 1 Milion de euro pe an, potrivit estimarilor adplayers, contul de creatie si strategie Skoda a plecat de la Frank Communication la Springer & Jacoby, dupa o licitatie cu 17 prezentari de portofoliu si 5 agentii alese in finala.
Grigoriu iese. Intra Damaschin. Rogalski in teren pentru 1 Milion de euro pe an din PR.
 Agentia Rogalski Grigoriu va deveni din cursul acestei luni Rogalski Damaschin. Dragos Grigoriu, Corina Grigoriu si Florina Varzariu care detin 90% din partile companiei Rogalski Grigoriu, au cazut de acord sa iasa din actionariatul agentiei de relatii publice in schimbul unui acord incheiat intre parti
Branding aniversar de 15-20 Mii EUR. Austral 20 ani sub amprenta Seed Consultants.
  Estimat de surse adplayers din piata la 15-20 Mii EUR, brandingul aniversar Austral 20 ani a aparut sub amprenta Seed Consultants. Oficialii companiei nu au comentat bugetul, insa au precizat ca dezvoltarea acestuia a durat aproape 6 luni
Campanie aniversara IAA Worldwide semnata de GMP Advertising
  GMP Advertising a realizat creatia pentru campania de comunicare aniversara “The Case for Advertising”, initiata de IAA Worldwide si lansata in cadrul festivalului de creatie Cannes Lions, pentru a marca 75 de ani de la infiintarea IAA Worldwide
Romtelecom investeste sute de mii de euro in publicitate pentru servicii TV si clienti de pachete
  Intrebati la cat se ridica investitia in comunicare, reprezentantii de marketing Romtelecom nu au dezvaluit valoarea exacta a bugetului insa au precizat pentru adplayers ca este vorba de un ordin de marime de cateva sute de mii de euro
Campanie de comunicare a publicitatii targetate comportamental.
 Finantata si coordonata de Asociatia Europeana de Publicitate Digitala Interactiva (EDAA) cu sprijinul IAB Europe si a membrilor sai locali, campania „Unzipped” a demarat deja pe 13 iunie in Marea Britanie si urmareste informarea si directionarea europenilor catre platforma www.youronlinechoices.eu .  
Tchibo a luat bilet cu 15.000 de euro la Trenul Regal
 Administrat de agentia Eye Conexiuni, evenimentul de comunicare a calitatii Tchibo de Furnizor Oficial al Casei Regale a Romaniei a luat bilet de 15.000 euro pentru a inchiria Trenul Regal
 
PUBLICITATE: