Excursie cu 10.000 de copii la "groapa" deseurilor colectate separat. Fabrica de ambalaje reciclate.
 Dezvoltat de McCann PR, programul CSR pentru copii Laboratorul Verde al Reciclarii, a fost premiat la European CSR Awards. categoria Companii Mici si Mijlocii din cadrul competitiei.
GMP si Leo Burnett in finala licitatiei BRD
 Agentia castigatoare a licitatiei ar putea fi anuntata in curand, cel mai probabil chiar in urmatoarele zile
Strategie Profi la indigo de la Tesco: "Vecine Lidl, bine te-am  gasit"
 Campania si strategia  "Vecine Lidl, bine te-am  gasit" nu este noua. Managerul Profi, Pawel Musial, intampina astfel Kaufland si Lidl pe cand lucra la Tesco, in Polonia.
Licitatie BRD pe ultima suta de metri
 Oficialii de comunicare ai bancii au confirmat pentru adplayers ca banca se afla in faza finala de selectie a agentiei de publicitate
 Doua vedete ale muzicii inspira noul concert al trupei Depeche Cava D’oro Band. Aici.  
Business de agentie de 50-100.000 euro pe an. Licitatia Selgros, la Propaganda.
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
Noul Cosmote. Papaya No Limit.
 Ajunsa o meserie aproape in pragul rusinii prin desconsiderarea rolului in societate, spotul cu profesoara emotionant surprinsa de urarea elevilor contribuie, alaturi de constructia de imagine a brandului Cosmote, la o alta zidire cu mult mai importanta. Rolul dascalilor in Romania , oameni care, alaturi de doctori, contribuie la un al indicator de sanatate a unei natii. Educatia.
Graffiti BBDO vopseste cu Spor, dupa o licitatie cu Saatchi&Saatchi, Publicis si Sister.
 Pe langa creatia si strategia de la Graffiti BBDO, Policolor lucreaza cu Zenith Media pe media buying, Zaga Brand pe PR si cu Unlock si Gfk pe partea de research, dupa cum a afirmat pentru adplayers Alexandra Rusu, Senior Marketing Director.
Nufar si Triumf dau jos praful de pe ambalaj. Re-design Cocoon Group de cateva zeci de mii de euro.
 Realizata de Cocoon Group, relansarea sub un nou ambalaj a gamei de produse chimice Nufar si Triumf sub un nou ambalaj este estimata la cateva zeci de mii de euro.
Fosta DDB Corina Bacanu este la The Secret Service. Ex secret adplayers.
 Fostul director de creatie de la DDB Bucuresti lucreaza alaturi de Mihai Ene, directorul de creatie si managing partner al agentiei The Secret Service, conduse de Adina Sorescu
 
PUBLICITATE: