Grigoriu iese. Intra Damaschin. Rogalski in teren pentru 1 Milion de euro pe an din PR.
 Agentia Rogalski Grigoriu va deveni din cursul acestei luni Rogalski Damaschin. Dragos Grigoriu, Corina Grigoriu si Florina Varzariu care detin 90% din partile companiei Rogalski Grigoriu, au cazut de acord sa iasa din actionariatul agentiei de relatii publice in schimbul unui acord incheiat intre parti
Branding aniversar de 15-20 Mii EUR. Austral 20 ani sub amprenta Seed Consultants.
  Estimat de surse adplayers din piata la 15-20 Mii EUR, brandingul aniversar Austral 20 ani a aparut sub amprenta Seed Consultants. Oficialii companiei nu au comentat bugetul, insa au precizat ca dezvoltarea acestuia a durat aproape 6 luni
Campanie aniversara IAA Worldwide semnata de GMP Advertising
  GMP Advertising a realizat creatia pentru campania de comunicare aniversara “The Case for Advertising”, initiata de IAA Worldwide si lansata in cadrul festivalului de creatie Cannes Lions, pentru a marca 75 de ani de la infiintarea IAA Worldwide
Romtelecom investeste sute de mii de euro in publicitate pentru servicii TV si clienti de pachete
  Intrebati la cat se ridica investitia in comunicare, reprezentantii de marketing Romtelecom nu au dezvaluit valoarea exacta a bugetului insa au precizat pentru adplayers ca este vorba de un ordin de marime de cateva sute de mii de euro
Campanie de comunicare a publicitatii targetate comportamental.
 Finantata si coordonata de Asociatia Europeana de Publicitate Digitala Interactiva (EDAA) cu sprijinul IAB Europe si a membrilor sai locali, campania „Unzipped” a demarat deja pe 13 iunie in Marea Britanie si urmareste informarea si directionarea europenilor catre platforma www.youronlinechoices.eu .  
Tchibo a luat bilet cu 15.000 de euro la Trenul Regal
 Administrat de agentia Eye Conexiuni, evenimentul de comunicare a calitatii Tchibo de Furnizor Oficial al Casei Regale a Romaniei a luat bilet de 15.000 euro pentru a inchiria Trenul Regal
Aplicatie Rompetrol pe drumul "Single sign on". Buget de 5-10 mii de euro.
  Evaluata de surse din piata de media interactiva intre 5.000 si 10.000 Euro in functie de complexitate si functionalitati, Rompetrol a lansat prima aplicatie mobila destinata soferilor care contine informatii utile, precum planificatorul de rute, gasirea celei mai apropiate statii de benzina, starea vremii, dar si informatii despre produsele companiei
Buget de 50-100.000 euro Lexmark castigat de Media Pozitiv
 Cu o cifra de afaceri de 250.000 euro pe 2012, agentia Media Pozitiv face 80% din bani din proiecte de comunicare si servicii de relatii publice & marketing, iar 20% din bugete de advertising online.
Cafeneaua Veche a batut multinationalele Starbucks, Subway si McDonald's. Studiu de caz Sabre Awards.
 O poveste aniversara de 200 de ani dezvoltata de agentia  PR People alaturi de creatia Gavrila si Asociatii a adus un trofeu de aur de la Sabre Awards proiectului de lansare pentru Cafeneaua Veche, cea mai veche cafenea atestata documentar in Bucuresti
Premii de 1 Miliard de la Vincon, via Propaganda
 Cu un buget de media estimat la peste 100 -150 de mii de euro si o valoare totala a premiilor de 105.705 lei (1.057.050.00 lei vechi) , promotia nationala “Cum sa nu bei bucuros cand ai portofelul gros?” se va desfasura in perioada 13 mai – 31 iulie si are drept mare premiu un salariu de 4.300 de euro, 12 premii a cate 1.000 de euro si 348 de premii de 100 lei ( 1 milion de lei vechi)
 
PUBLICITATE: