Distribuit in Romania de Alexandrion Group si avand un buget estimat intre 50-100.000 EUR pe an, contul de PR al Glenfiddich a fost castigat de People Public Relationships Agency cu proiectul Book of Succes, o platforma care sa aplaude oamenii de succes din diferite industrii, inclusiv din marketing si comunicare
Cu un rebranding care a debutat in 2012 si urmeaza sa fie finalizat anul viitor, Grupul Teamnet are o noua identitate de la Brandtailors.
Lansat vineri la Bucuresti, magazinul Profi Ice Store face inconjurul lumii cu stirea privind deschiderea acestuia din Romania pana in SUA si China.
Pe un frig de iti ingheata doza in buzunar, Mos Craciun a fost atat de amabil cu adplayers ca m-a lasat la volan
In timp ce magazine de tot felul au incurajat vanzarile cu Black Friday, lantul de magazine american Patagonia ramane consecvent strategiei cumparaturilor doar daca ai nevoie de ele.
Da stiu, “astia au luat-o razna” veti spune la vederea unui asemenea titlu. Inainte insa de a da verdicte, asezati-va comod si luati aminte:
Cu un buget local estimat pentru acest an la aproximativ 100.000 euro, Katharina Bartas - International Brand Manager Julius Meinl vede vede piata romaneasca foarte interesanta pentru marca de cafea
Estimata de surse adplayers din piata de media la un buget de 100-200 mii EUR, campania “Moving Romania forward” are ca scop consolidarea pozitiei de leadership a companiei in categorie.
Noul site vincon.ro realizat de departamentul digital al agentiei Propaganda vrea sa puna accent inclusiv pe portofoliul de vinuri premium si superpremium si premiile castigate de catre acestea in competittiile internationale, insuficient vizibile pe vechea pagina de internet.
„Cred ca ne astepata ani in care campaniile se vor face in 3 zile, daca nu si de pe o zi pe alta” mai afirma presedintele grupului GMP, facand o paralela cu campania fulger „WhyDon'tYouComeOver” initiata pentru Gandul
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: