Aurel Vlaicu, Henri Conda si Traian Vuia decoreaza transformatoarele Enel
 Compania Enel continua proiectul „City of Energy ”, facand din posturile sale de transformare suport pentru arta urbana
Parteneriat intre Coca-Cola si WWF de 4,4 Mil. USD pentru Dunare
 Proiectul isi propune sa conserve si sa refaca zonele umede ale fluviului in mai multe tari europene, inclusiv in Romania  
Canon Days a atras peste 10.000 de utilizatori si 2.300 de fotografii pe Facebook
 Dezvoltata sub forma unei harti interactive a Romaniei, aplicatia Canon Days a fost accesata de peste 10.000 de utilizatori si a avut peste  2.300 de  fotografii inscrise.
Aurul Belgravistan a strans peste 400.000 de accesari
 Estimata de surse adplayers din piata de media la o investitie cuprinsa intre 350.000 si 400.000 de euro, “aurul” campaniei Digi Mobil “Belgravistan” a adunat, la trei saptamani de la lansare, sute de mii de accesari in sacii de impresii de pe Internet.
Promotie de baterii incarcata la 100-200 mii EUR. Creatie Rombat, de la Rusu+Bortun
C ampania include un spot TV, doua spoturi radio, print, OOH, Social Media si bannere online, precum si un website dedicat
Stirile Pro TV lanseaza campania "Salveaza Romania frumoasa!"
 Lansata sub sloganul „Casele au suflet”, campania isi propune sa contribuie la restaurarea caselor traditionale romȃnesti si la conservarea traditiilor mostenite si va debuta duminica la „Romania, te iubesc!, cand va fi difuzat si interviul realizat in exclusivitate de Andreea Esca cu Printul Charles
 Spotul “Diva”, cea de-a doua executie creativa a agentiei Papaya, reitereaza cu lux de amanunte aurite de ce oferta companiei de telefonie mobila nu se potriveste cu viata cetatenilor bogati din Belgravistan.  
FCB Bucharest a decorat Google House in Romania
  FCB Bucharest a fost agentia responsabila pentru adaptarea si transformarea Maison 13 din Bucuresti in Google House
Licitatiile T nu s-au incheiat
 Procesele de selectie in urma carora se vor alege agentiile ce se vor ocupa de serviciile de marketing si comunicare in rebrandingul Romtelecom si Cosmote la T inca nu s-au incheiat
Romtelecom si COSMOTE se pregatesc pentru "T". Nicio vorba despre cine va administra comunicarea.
 Cele doua companii se pregatesc pentru lansarea serviciilor ca parte din familia Deutsche Telekom, folosind identitatea „Telekom”, anunta un comunicat de presa comun
 
PUBLICITATE: