Grapefruit face declaratia 200 ANAF mai pe intelesul tuturor
  Conform datelor furnizate de ANAF1, in 2013, trebuiau sa depuna formularul aproximativ 600.000 de oameni, dintre care 40% nu au facut acest lucru, chiar daca amenzile variaza de la 50 la 500 de lei. 
Spor in haine noi. Rebranding semnat de Graffiti BBDO, dupa un pitch cu 4 agentii
 Procesul de rebranding al ambalajului a durat aproximativ sase luni, timp in care au fost analizate peste 20 de propuneri primite de la cele patru agentii de publicitate participante la pitch.
Mutare de 5-6 Milioane euro. Starcom MediaVest a pierdut, Mediacom a castigat bugetul GSK 2014.
 Estimat la 5-6 Milioane de euro pe an, Starcom Media Vest a pierdut bugetul GSK, cont care a fost castigat de Mediacom in urma unei licitatii de media care a avut loc pe mai multe piete inclusiv Romania, cu efect inca din prima luna a acestui an.  
Parlamentul European informeaza 500 Milioane cetateni. "Act, React, Impact" pentru alegeri.
Campania de informare se adreseaza cetateniilor Uniunii Europene care isi aleg intre 22 si 25 mai reprezentantii in Parlamentul European
Miscare pe piata de media. Doua agentii gigant si un cont de 5-6 Milioane de euro pe 2014
 2014 redeseneaza harta clientilor de media. Estimata de surse din piata la milioane de euro, o importanta miscare in portofoliile a doua agentii de media gigant influenteaza deja negocierile anului in curs.  
Surse adplayers. Bugetul de rebranding Romtelecom la T, castigat de Media Investment (The Group)
 Estimat la un buget de 15 Milioane EUR, inclusiv contul de rebranding, de castigarea contului Romtelecom / Cosmote atarna ierarhia agentiilor de media din acest an care intalneste o data la 10 -15 ani un rebranding in piata de telecom.  
Contul global Vodafone pleaca la MEC. Licitatie de 1 Miliard de dolari.
 Estimat de presa internationala la 900-950 Milioane USD, bugetul de media global Vodafone a fost castigat de reteaua de media MEC (WPP) in urma unei licitatii desfasurata pe o perioada de cateva luni
MEC a ramas fara cafea. 2,5-3 Milioane de euro Strauss Romania, la Starcom Media Vest.
 Estimat de surse adplayers la un buget de 2,5-3 Milioane de euro pe an, bugetul de media Strauss Romania administrat pana in prezent de MEC a plecat la Starcom Media Vest.
PR de incaltaminte si accesorii de 15-20 Mii euro. IL PASSO la RAN Events.
Retailerul autohton de incaltaminte si accesorii pentru femei si barbati IL PASSO a ales agentia RAN Events sa administreze serviciile integrate de relatii publice pentru reteaua de magazine construita pe parcursul a 15 ani de activitate
5 pentru T: GMP, Ogilvy in consortiu cu Cap, DDB si Leo Burnett in licitatia Romtelecom & Cosmote
 Potrivit informatiilor adplayers, in debriefing-ul licitatiei au fost invitate agentiile GMP, Ogilvy in consortiu cu Cap, DDB si Leo Burnett
 
PUBLICITATE: