Parlamentul European informeaza 500 Milioane cetateni. "Act, React, Impact" pentru alegeri.
Campania de informare se adreseaza cetateniilor Uniunii Europene care isi aleg intre 22 si 25 mai reprezentantii in Parlamentul European
Miscare pe piata de media. Doua agentii gigant si un cont de 5-6 Milioane de euro pe 2014
 2014 redeseneaza harta clientilor de media. Estimata de surse din piata la milioane de euro, o importanta miscare in portofoliile a doua agentii de media gigant influenteaza deja negocierile anului in curs.  
Surse adplayers. Bugetul de rebranding Romtelecom la T, castigat de Media Investment (The Group)
 Estimat la un buget de 15 Milioane EUR, inclusiv contul de rebranding, de castigarea contului Romtelecom / Cosmote atarna ierarhia agentiilor de media din acest an care intalneste o data la 10 -15 ani un rebranding in piata de telecom.  
Contul global Vodafone pleaca la MEC. Licitatie de 1 Miliard de dolari.
 Estimat de presa internationala la 900-950 Milioane USD, bugetul de media global Vodafone a fost castigat de reteaua de media MEC (WPP) in urma unei licitatii desfasurata pe o perioada de cateva luni
MEC a ramas fara cafea. 2,5-3 Milioane de euro Strauss Romania, la Starcom Media Vest.
 Estimat de surse adplayers la un buget de 2,5-3 Milioane de euro pe an, bugetul de media Strauss Romania administrat pana in prezent de MEC a plecat la Starcom Media Vest.
PR de incaltaminte si accesorii de 15-20 Mii euro. IL PASSO la RAN Events.
Retailerul autohton de incaltaminte si accesorii pentru femei si barbati IL PASSO a ales agentia RAN Events sa administreze serviciile integrate de relatii publice pentru reteaua de magazine construita pe parcursul a 15 ani de activitate
5 pentru T: GMP, Ogilvy in consortiu cu Cap, DDB si Leo Burnett in licitatia Romtelecom & Cosmote
 Potrivit informatiilor adplayers, in debriefing-ul licitatiei au fost invitate agentiile GMP, Ogilvy in consortiu cu Cap, DDB si Leo Burnett
Surse adplayers. Licitatie Romtelecom - Cosmote. Participantii secreti.
Potrivit unor surse din piata, pe langa agentiile de portofoliu, Romtelecom si Cosmote au chemat si alte companii de publicitate intr-o sedinta de briefing. Adevar sau ranchiuna pe cei chemati, sursele spun ca una dintre invitate ar avea echipe de creatie prea apropiate de cele care administreaza creatia unui alt operator de telefonie.
Romtelecom & Cosmote: Prematur pentru detalii despre rebrandingul la T Mobile
 Pana in prezent, campaniile Romtelecom si Cosmote au fost dezvoltate cu mai multe agentii de publicitate: GMP pentru Romtelecom, Ogilvy si Papaya pentru Cosmote.
Avocati cu vanatai prezentati de o casa de avocatura
 Avocatii firmei olandeze Dornstedt, specializata in litigii, sunt infatisati cu diverse vanatai si taieturi pe fata, de parca tocmai ar fi iesit dintr-o lupta in care ar fi incasat mai multi pumni
 
PUBLICITATE: