Image PR investeste in Universitatea din Bucuresti. Pro-Bono pentru aniversarea a 150 de ani
 Agentia de relatii publice comunica pro-bono pentru Universitatea din Bucuresti campania aniversara de 150 de ani
3 din 4 avem hemoroizi. Peste 75% dintre romani pana la 50 de ani sunt afectati.
 Hemoroizii afecteaza peste 75% din populatia pana la 50 de ani, iar sedentarismul este primul factor declansator
Licitatia de creatie pentru rebrandingul T castigata de GMP. Exclusiv adplayers.
 Cel mai mare cont de creatie telecom din aceasat toamna a fost castigat de o agentie locala, dupa o finala cu 2 agentii de publicitate.
Cocco Aventura cu Bradut Florescu si comunicare Activ Ad, Kubis, Mindshare si Image PR
 Coccolino Sensations a devenit Coccolino Creations. Miscarea marcii de la Unilever SCE este insotia de o comunicare in parteneriat cu tedoo, site-ul de calatorii care il insoteste pretutindeni pe Bradut Florescu
Strategie digitala la GAV, cu 6 ani de Webstyler si Hyperactive
 Arina Udup, Digital Strategist la GAV, consolideaza echipa de strategie condusa de Alexandru Borsan cu 6 ani de experienta in digital sustinuti in cadrul agentiilor Webstyler si Hyperactive  
Aurel Vlaicu, Henri Conda si Traian Vuia decoreaza transformatoarele Enel
 Compania Enel continua proiectul „City of Energy ”, facand din posturile sale de transformare suport pentru arta urbana
Parteneriat intre Coca-Cola si WWF de 4,4 Mil. USD pentru Dunare
 Proiectul isi propune sa conserve si sa refaca zonele umede ale fluviului in mai multe tari europene, inclusiv in Romania  
Canon Days a atras peste 10.000 de utilizatori si 2.300 de fotografii pe Facebook
 Dezvoltata sub forma unei harti interactive a Romaniei, aplicatia Canon Days a fost accesata de peste 10.000 de utilizatori si a avut peste  2.300 de  fotografii inscrise.
Aurul Belgravistan a strans peste 400.000 de accesari
 Estimata de surse adplayers din piata de media la o investitie cuprinsa intre 350.000 si 400.000 de euro, “aurul” campaniei Digi Mobil “Belgravistan” a adunat, la trei saptamani de la lansare, sute de mii de accesari in sacii de impresii de pe Internet.
Promotie de baterii incarcata la 100-200 mii EUR. Creatie Rombat, de la Rusu+Bortun
C ampania include un spot TV, doua spoturi radio, print, OOH, Social Media si bannere online, precum si un website dedicat
 
PUBLICITATE: