Licitatiile T nu s-au incheiat
 Procesele de selectie in urma carora se vor alege agentiile ce se vor ocupa de serviciile de marketing si comunicare in rebrandingul Romtelecom si Cosmote la T inca nu s-au incheiat
Romtelecom si COSMOTE se pregatesc pentru "T". Nicio vorba despre cine va administra comunicarea.
 Cele doua companii se pregatesc pentru lansarea serviciilor ca parte din familia Deutsche Telekom, folosind identitatea „Telekom”, anunta un comunicat de presa comun
Campania Digi Mobil semnata de Papaya, boicotata in Belgravistan!
 Contactat de catre adplayers, Robert Tiderle a confirmat ca Papaya se ocupa de campania de lansare a serviciului de telefonie mobila digi Mobil, insa nu a dezvaluit detalii privind strategia de promovare.
  Dupa o repozitionare a unor programe “pentru parinti” care a adus Itsy Bitsy o crestere a veniturilor de 25%,postul de radio pentru parinti si copii isi cheama ascultatorii la sarbatoare, intr-un eveniment al carui buget este de aproape 15.000 EUR
Surse: RCS-RDS se extinde pe piete din zona Eurasia
 Pe langa Romania, piata pe care in anul 2012 inregistra afaceri de aproape jumatate de miliard de euro, RCS-RDS detine in prezent operatiuni telecom in tari printre care se numara Italia, Ungaria, Spania sau Cehia
Shakira si Activia sustin lupta impotriva foametei
 Solista lanseaza un nou videoclip si sustine, impreuna cu Activia, World Food Programme  (WFP) in lupta impotriva foametei in randul copiilor  
  Fundatia Soros devine „Fundatia pentru o societate deschisa“ cu GO Studio, divizia de business a GMP Group specializata in design grafic si branding. 
Grapefruit face declaratia 200 ANAF mai pe intelesul tuturor
  Conform datelor furnizate de ANAF1, in 2013, trebuiau sa depuna formularul aproximativ 600.000 de oameni, dintre care 40% nu au facut acest lucru, chiar daca amenzile variaza de la 50 la 500 de lei. 
Spor in haine noi. Rebranding semnat de Graffiti BBDO, dupa un pitch cu 4 agentii
 Procesul de rebranding al ambalajului a durat aproximativ sase luni, timp in care au fost analizate peste 20 de propuneri primite de la cele patru agentii de publicitate participante la pitch.
Mutare de 5-6 Milioane euro. Starcom MediaVest a pierdut, Mediacom a castigat bugetul GSK 2014.
 Estimat la 5-6 Milioane de euro pe an, Starcom Media Vest a pierdut bugetul GSK, cont care a fost castigat de Mediacom in urma unei licitatii de media care a avut loc pe mai multe piete inclusiv Romania, cu efect inca din prima luna a acestui an.  
 
PUBLICITATE: