Agentia de relatii publice comunica pro-bono pentru Universitatea din Bucuresti campania aniversara de 150 de ani
Hemoroizii afecteaza peste 75% din populatia pana la 50 de ani, iar sedentarismul este primul factor declansator
Cel mai mare cont de creatie telecom din aceasat toamna a fost castigat de o agentie locala, dupa o finala cu 2 agentii de publicitate.
Coccolino Sensations a devenit Coccolino Creations. Miscarea marcii de la Unilever SCE este insotia de o comunicare in parteneriat cu tedoo, site-ul de calatorii care il insoteste pretutindeni pe Bradut Florescu
Arina Udup, Digital Strategist la GAV, consolideaza echipa de strategie condusa de Alexandru Borsan cu 6 ani de experienta in digital sustinuti in cadrul agentiilor Webstyler si Hyperactive
Compania Enel continua proiectul „City of Energy ”, facand din posturile sale de transformare suport pentru arta urbana
Proiectul isi propune sa conserve si sa refaca zonele umede ale fluviului in mai multe tari europene, inclusiv in Romania
Dezvoltata sub forma unei harti interactive a Romaniei, aplicatia Canon Days a fost accesata de peste 10.000 de utilizatori si a avut peste 2.300 de fotografii inscrise.
Estimata de surse adplayers din piata de media la o investitie cuprinsa intre 350.000 si 400.000 de euro, “aurul” campaniei Digi Mobil “Belgravistan” a adunat, la trei saptamani de la lansare, sute de mii de accesari in sacii de impresii de pe Internet.
C ampania include un spot TV, doua spoturi radio, print, OOH, Social Media si bannere online, precum si un website dedicat
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: