Coccolino Sensations a devenit Coccolino Creations. Miscarea marcii de la Unilever SCE este insotia de o comunicare in parteneriat cu tedoo, site-ul de calatorii care il insoteste pretutindeni pe Bradut Florescu
Arina Udup, Digital Strategist la GAV, consolideaza echipa de strategie condusa de Alexandru Borsan cu 6 ani de experienta in digital sustinuti in cadrul agentiilor Webstyler si Hyperactive
Compania Enel continua proiectul „City of Energy ”, facand din posturile sale de transformare suport pentru arta urbana
Proiectul isi propune sa conserve si sa refaca zonele umede ale fluviului in mai multe tari europene, inclusiv in Romania
Dezvoltata sub forma unei harti interactive a Romaniei, aplicatia Canon Days a fost accesata de peste 10.000 de utilizatori si a avut peste 2.300 de fotografii inscrise.
Estimata de surse adplayers din piata de media la o investitie cuprinsa intre 350.000 si 400.000 de euro, “aurul” campaniei Digi Mobil “Belgravistan” a adunat, la trei saptamani de la lansare, sute de mii de accesari in sacii de impresii de pe Internet.
C ampania include un spot TV, doua spoturi radio, print, OOH, Social Media si bannere online, precum si un website dedicat
Lansata sub sloganul „Casele au suflet”, campania isi propune sa contribuie la restaurarea caselor traditionale romȃnesti si la conservarea traditiilor mostenite si va debuta duminica la „Romania, te iubesc!, cand va fi difuzat si interviul realizat in exclusivitate de Andreea Esca cu Printul Charles
Spotul “Diva”, cea de-a doua executie creativa a agentiei Papaya, reitereaza cu lux de amanunte aurite de ce oferta companiei de telefonie mobila nu se potriveste cu viata cetatenilor bogati din Belgravistan.
FCB Bucharest a fost agentia responsabila pentru adaptarea si transformarea Maison 13 din Bucuresti in Google House
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: