„Incercarea unor agentii de a scoate in evidenta ceea ce considerau a fi practici dubioase a fost interpretata drept un comportament de tip cartel” Radu Florescu, presedinte UAPR.
Indiferent ca ne aflam la Dristor sau la Aurel Vlaicu sau chiar in tunelul dintre cele doua magistrale de metrou de la Piata Unirii, reclamele apropiate publicului calator devin un excelent mediu de exersare a creativitatii urbane.
Lantul de magazine s-a alaturat campaniei “Apa trece, Romania ramane” initiata de Fundatia Mereu Aproape si Antena 3
Media Investment si GMP au fost confirmate castigatoarele licitatiilor de media si creatie.Informatia a fost publicata in adplayers in doua randuri, pe surse, cu mult inaintea comunicarii oficiale in seria de articole Licitatii
Campania „Cu soarele in Vacanta” aduce in centrul atentiei povestile a patru familii de bloggeri care se pregatesc pentru vacanta de vara: Dana Rogoz si familia sa, Andreea si Cabral Ibacka, Marta Usurelu si Cristian Manafu, Laszlo Nagy, Sanda si Matei
In urma unei competitii adresate pasionatilor de design, lucrarea castigatoare pentru o editie limitata DERO va fi premiata cu 4000 de lei, iar cele 10 finaliste vor primi cate 1000 de lei.
In 22 de ani de publicitate am vazut sute de agentii insa doar cateva zeci, inclusiv cele digitale, pot fi luate cu adevarat in considerare in selectia celei de care ai nevoie.
Plecand de la sloganul performanta 100% romaneasca, liderul pietei locale pe piata de bricolaj a anuntat lansarea oficiala a unui parteneriat cu cea mai buna jucatoare profesionista de tenis din Romania
“Tabloidizarea a ajuns, in sfarsit, si in publicitate” spune Dragos Olteanu, pentru adplayers, despre asocierea campaniei Veneris cu Eminescu
Daca pe pietele europene, conturile de media ale unor marci precum Stella Artois , Budweiser, Beck’s sunt surori, pe piata romaneasca bugetele de media sunt impartite intre Bergenbier SA si Tuborg Romania
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: