Anuntate exclusiv in adplayers, castigatoarele licitatiilor Romtelecom si Cosmote confirmate oficial.
 Media Investment si GMP au fost confirmate castigatoarele licitatiilor de media si creatie.Informatia a fost publicata in adplayers in doua randuri, pe surse, cu mult inaintea comunicarii oficiale in seria de articole Licitatii
"Protectie solara" FCB Bucharest pentru Eucerin
 Campania „Cu soarele in Vacanta” aduce in centrul atentiei povestile a patru familii de bloggeri care se pregatesc pentru vacanta de vara: Dana Rogoz si familia sa, Andreea si Cabral Ibacka, Marta Usurelu si Cristian Manafu, Laszlo Nagy, Sanda si Matei
Design de editie limitata DERO premiat cu 4.000 lei. 1.000 pentru zece finaliste.
 In urma unei competitii adresate pasionatilor de design, lucrarea castigatoare pentru o editie limitata DERO va fi premiata cu 4000 de lei, iar cele 10 finaliste vor primi cate 1000 de lei.
Vinul vechi si agentia de publicitate. Concediati marketingul care va da sa beti otet!
In 22 de ani de publicitate am vazut sute de agentii insa doar cateva zeci, inclusiv cele digitale, pot fi luate cu adevarat in considerare in selectia celei de care ai nevoie. 
Simona Halep a convins Dedeman sa faca un teren de tenis pentru fiecare nou magazin
 Plecand de la sloganul performanta 100% romaneasca, liderul pietei locale pe piata de bricolaj a anuntat lansarea oficiala a unui parteneriat cu cea mai buna jucatoare profesionista de tenis din Romania
Creativii Veneris au facut o Blenoragie. Dragos Olteanu despre asocierea lui Eminescu.
 “Tabloidizarea a ajuns, in sfarsit, si in publicitate” spune Dragos Olteanu, pentru adplayers, despre asocierea campaniei Veneris cu Eminescu
Licitatie media Anheuser-Busch InBev. Buget de zeci de milioane de euro.
  Daca pe pietele europene, conturile de media ale unor marci precum Stella Artois , Budweiser, Beck’s sunt surori, pe piata romaneasca bugetele de media sunt impartite intre Bergenbier SA si Tuborg Romania
Image PR investeste in Universitatea din Bucuresti. Pro-Bono pentru aniversarea a 150 de ani
 Agentia de relatii publice comunica pro-bono pentru Universitatea din Bucuresti campania aniversara de 150 de ani
3 din 4 avem hemoroizi. Peste 75% dintre romani pana la 50 de ani sunt afectati.
 Hemoroizii afecteaza peste 75% din populatia pana la 50 de ani, iar sedentarismul este primul factor declansator
Licitatia de creatie pentru rebrandingul T castigata de GMP. Exclusiv adplayers.
 Cel mai mare cont de creatie telecom din aceasat toamna a fost castigat de o agentie locala, dupa o finala cu 2 agentii de publicitate.
 
PUBLICITATE: