Buget CSR de 700.000 euro de la Provident. SigurantaFinanciara.ro unul dintre programe
 Serviciile de comunicare Provident sunt administrate de agentiile McCann PR (relatii publice si comunicare), Jazz (Creatie) si Initiative (servicii de media)
Sute de mii de oameni atrasi de 'Intoarce-te Romane'
 Semnata de McCann Erickson, campania Intoarce-te Romane a atras sute de mii de vizionari ale mesajului video, mii de mesaje video generate pe website-ul campaniei intoarceteromane.ro si o medie zilnica de zece romani cu CV-uri cu studii internationale care vor sa se intoarca in Romania.
Cu ce clienti ramane Radu Florescu la Centrade, fara Saatchi & Saatchi?
  P&G, Rompetrol, Raiffeisen, Mondelez, Sensiblu, Hochland, Chio, Enel, Toyota, Visa, Tuborg, Novartis, BASF, Metro, Astra Zeneca, Kaufland, PMI, Euralis sunt doar o parte din clientii agentiei independente cu care Radu Florescu va ramane de la inceputul anului 2015
Jocurile Foamei a halit 160.000 euro RC pe activare TV, outdoor si digitala
 Activat de Republika, campania care a inceput inainte de weekendul alegerilor a inclus comunicare digitala, proiecte outdoor speciale si spoturi TV la Teo Show.  
Pro Vot in preziua alegerilor prezidentiale de McCann Erickson si Sapte Seri
 Agentia de publicitate McCann Erickson si revista de timp liber Sapte Seri au lansat sambata seara, in preziua alegerilor, Campania Pro Vot pentru tinerii din Bucuresti „Party DeVotat”.
Ponta l-a facut pe Santa Klaus Presedinte. Seful anticamerei comunismului si-a pierdut consumatorul
Petre Tutea spunea ca social-democratia este anticamera comunismului. Daca acceptam comparatia romanului nostru profund, atunci Presedintele anticamerei comunismului si-a pierdut "consumatorul" pe viitorii 5 ani!
1,3 Milioane lei de la Dorna in "Grija pentru copii" ca 30 maternitati sa sprijine copiii prematuri
In total 30 de maternitati au fost ajutate de Dorna sa aduca la maturitate copiii nascuti prematuri prin campania "Grija pentru copii" 
Monstruleti Ogilvy&Mather calcati cu garantie. Philips PerfectCare in campanie de sfarsit de an.
Pornind de la imaginea cosului de rufe plin de rufe, agentia Ogilvy & Mather pune la treaba monstruleti pentru statiile de calcat Philips PerfectCare.
Vinde ieftin, dar are 1 Milion EUR pentru publicitate. Creatie Papaya si media Initiative pentru Altex.
 “Bugetul alocat pentru productie si media buying este de aproximativ 1.000.000 EUR” afirmat George Carpov, managerul de comunicare al companiei.
 Cunoscuta maraca a fost nevoita sa isi schimbe sloganul celei mai recente comunicari in urma unor proteste in care campania a fost acuzata ca aduce femeii prejudicii de imagine  
 
PUBLICITATE: