54% dintre romani sunt ingrijorati in legatura cu rezistenta locuintei in care traiesc in eventualitatea unui cutremur similar celui din 1977. Pentru 81% dintre romani rezistenta locuintei este al doilea cel mai important aspect evaluat in procesul de informare asupra unui spatiu de locuit, dupa stabilirea bugetului disponibil
Programul face parte din solutiile puse la dispozitia Centrului National de Analiza Date Salvamont-Vodafone, care, conectat la reteaua GigaNetwork FIBRA, analizeaza si proceseaza datele venite din teren (de la drona pentru fotogrametrie) in doar cateva minute (aprox. 100 fotografii in 2 minute). Incepand cu 1 august – ziua Salvamont Romania, 11 noi dispecerate locale devin operationale.
Tiriac Imobiliare anunta oficial lansarea disponibilitatii pentru vizitare a celui mai nou proiect rezidential de lux: Stejarii Collection. Continuare a celebrului Stejarii Clubul Rezidential, noul complex va putea fi accesat de clientii interesati de ȋnchirierea apartamentelor exclusiviste incepand cu data de 16 iulie, pe baza de programare prealabila.
Fundatia Vodafone, prin SkillsUpload Jr, ofera elevilor si profesorilor abilitatile, increderea si cunostintele pentru a prospera intr-o societate digitala in crestere. SkillsUpload Jr a ajuns deja la peste 7,8 milioane de elevi si profesori din Europa, oferind resurse educationale de ultima ora pentru a face sistemele educationale echitabile si inovatoare.
“Povestea campaniei noastre SUMMER ME by Cupio porneste de la faptul ca ne dorim sa oferim produse care sa scoata in lumina unicitatea si frumusetea fiecaruia”, a spus Raluca Stefanescu, CEO Cupio.
Combinand punctele forte ale indoor advertising cu medii de imprimare specifice si suporturi neconventionale, am creat nenumarate platforme prin care brandurile sa-si promoveze produsele si, astfel, sa-si mareasca vanzarile. Sunt suporturi care si-au dovedit eficienta in timp, astfel ca ne-au fost cerute din ce in ce mai des”, spune Georgian Draghici, Director Comercial Brand Management
Pentru al patrulea an consecutiv, campania de admitere a Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti (UTCB) se deruleaza in mare parte online. Anul acesta tinerii absolventi de liceu pasionati de tehnologie si constructii sunt invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa reconstructia Capitalei in Minecraft, urmand pasii detaliati pe landing page-ul de campanie: https://admitere.utcb.ro/minecraft/
Potrivit autorilor, pregatirea campaniei a durat 6 luni, a angrenat o echipa de 100 de profesionisti, alti peste 100 de figuranti si 20 de actori, care au participat la 3 zile de filmari, expuse in 4 povesti, a caror post productie a durat inca 5 saptamani. Asa arata, pe scurt, cea mai recenta reclama a HELL ENERGY, care va fi difuzata in Romania incepand cu 15 iunie 2023.
Campania este semnata de agentiile DDB Romania, Porter Novelli Romania si Tribal Worldwide si este promovata pe canalele media online & social media, OOH, in cadrul targurilor de joburi si a altor evenimente de HR.
Colaborarea dintre 24pay si Cognition Cognition, agentia de digital a grupului Godmother si singura agentie romaneasca parte a Neuromarketing Science & Business Association, a demarat in primavara acestui an, odata cu castigarea pitchului pentru desemnarea agentiei responsabile cu strategia, conceptul si implementarea campaniei de imagine din 2023, precum si a campaniilor tactice ce se vor derula in urmatoarea perioada pentru...
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: