“Bugetul alocat pentru productie si media buying este de aproximativ 1.000.000 EUR” afirmat George Carpov, managerul de comunicare al companiei.
Victoria’s Secret nevoita sa isi schimbe sloganul “The perfect body" cu noul “A body for every body"
Cunoscuta maraca a fost nevoita sa isi schimbe sloganul celei mai recente comunicari in urma unor proteste in care campania a fost acuzata ca aduce femeii prejudicii de imagine
450 de candidaturi la 50 de trofee si 180 de manageri din 50 companii de top la Gala Premiilor PIATA
Castigatorii trofeelor vor fi cunoscuti in cadrul Galei Premiilor Piata ce va avea loc in seara zilei de 6 noiembrie, la salonul Le Diplomat de la Hotel Hilton, din Bucuresti
Cu inscrieri pana la 11 noiembrie, intrarile in CompetitiAA simuleaza licitatii cu branduri reale
Prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter
Compania de consultata si strategie de brand fondata de Aneta Bogdan a fost desemnata pentru a conceptualiza, implementa si dezvolta un brand capabil sa sustina abordarea de business si nevoia de crestere a afacerii
Creative Partner la McCann Bucuresti, Adrian Botan a fost numit Global Executive Creative Director pentru brandul Nestlé
Cat de glumet poti sa fii atunci cand, in fata magazinului Carrefour, nou venitul Profi afiseaza ostentitv indicatii despre pret "mai ieftin", ramane de vazut.
Alegerea hartiei potrivite poate amplifica impactul unui concept creativ. Este concluzia furnizorului de hartie Antalis care promoveaza beneficiile acestui suport.
Potrivit unor surse adplayers apropiate membrilor asociatiei, pozitia IAA de non-combat a deciziei Consiliului Concurentei este una deloc surprinzatoare
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: