Berlin-Chemie pe mana doctorilor McCann Erickson (UM, Universal McCann). Buget 1-1,5 Mil. EUR
 Contul era administrat anul trecut de Media Direction, agentia de media din grupul BBDO.
Banca indragostita romaneste. BT, oferte de DragoBT
  “DragoBT este cel mai nou brand al Bancii Transilvania – autentic, ludic si vesel – care s-a nascut, ca denumire, dintr-un joc de cuvinte: Dragobete – BT – DragoBT”, isi motiveaza proiectul de marketing oficialii de comunicare ai bancii
Scandia a parasit Media Direction pentru United Media. Buget de 2-3 Milioane de euro.
  Mutarea Scandia Food la agentia condusa de Dana Bulat este cu atat mai spectaculoasa cu cat contul este considerat unul “de casa” al grupului BBDO, din care face parte si Media Direction
Altex a plecat de la Initiative la Media Investment (The Group). Buget de 4-5 milioane euro.
  Estimat de surse adplayers din piata de media la 4-5 Milioane de euro pe an, bugetul de media Altex a plecat de la Initiative (Lowe, Interpubliq) la Media Investment (The Group), 
Razboiul continutului in marketing: Grupul Publicis cumpara o agentie de presa cu 15 Mil. EUR
 In batalia continutului pentru marketingul clientilor si marcilor, grupul Publicis anunta ca este in discutii de achizitie cu Relaxnews, o  agentie de presa care, in colaborare cu France-presse, ofera stiri si continut pentru media, branduri, web si bloguri. 
Reglementarea promotiilor si analiza campaniilor? Trade Marketing Congress, 26 feb.
 Organizata in parteneriat cu adplayers, editia a IV-a a evenimentului Trade Marketing Congress va avea loc pe  26 februarie 2015,  Ramada Bucharest Parc - Sala Terra Grand Ballroom
Vitrina a incheiat anul cu 2,5 Milioane euro. AMIN.
  "Estimam pentru 2014 o cifra de afaceri de 2,5 Milioane de euro, la un nivel comparabil cu cea din 2013"
Vor 600.000 de euro din publicitatea parentala. Familia Dondorici a infiat si publicitatea DespreCopii.com
 Recent, regia Parenting ADS a atras in portofoliu de vanzari si reprezentarea publicitatii DespreCopii.com
Intersnack la McCann, dupa 7 ani cu The Group. Buget de 0,8-1,5 Milioane euro.
  Dupa 7 ani de lucru cu media The Group (Media Investment), bugetul de media Intersnack (Chio) a fost adjudecat de divizia de media de la McCann, urmand sa lucreze din 2015 cu UM (Universal McCann), 
Bugetul de media Hochland, la Starcom MediaVest. The Group a pierdut un client de 3-4 Mil. EUR
  Daca pentru celelalte servicii de marketing si comunicare nu sunt anuntate schimbari, atunci cel mai probabil vor fi asigurate si in 2015 de aceleasi agentii din 2014: Brands&Bears (creatie, strategie), The Practice (PR) si Interactions (digital, interactive).
 
PUBLICITATE: