Fara sa dezvaluie valoarea exacta, Bogdan Enoiu a afirmat ca pentru editia din acest an este vorba de “cateva sute de mii de euro”
“Foarte potrivit si pentru piata din Romania” se rezuma succint Bogdan Branzas, specialistul de brand de la Branzas Design. Vedeti mai jos de ce.
Potrivit informatiilor adplayers, printre cei care au pierdut licitatia se numara si o agentie de media parte din The Group
“Bugetul proiectului a fost de aproximativ 20 000 de euro si acesti bani provin din fonduri proprii, Transport Urban Sinaia fiind o companie profitabila” a afirmat pentru adplayers Bogdan Falcescu, Director General, Transport Urban Sinaia.
“Raman preluarile, ramane "stirea" acolo unde a fost "plantata", ramane prejudiciul...Si faptul ca legea pedepseste astfel de practici"
" Teddy Dumitrescu, unul dintre sefii Publicis Romania, a postat acum citeva zile un mesaj inmarmuritor pe facebook: el sustine ca Udrea ar fi dat peste 20 de milioane de euro bani publici in ”licitatii trucate” catre agentia The Group”
Contul era administrat anul trecut de Media Direction, agentia de media din grupul BBDO.
“DragoBT este cel mai nou brand al Bancii Transilvania – autentic, ludic si vesel – care s-a nascut, ca denumire, dintr-un joc de cuvinte: Dragobete – BT – DragoBT”, isi motiveaza proiectul de marketing oficialii de comunicare ai bancii
Mutarea Scandia Food la agentia condusa de Dana Bulat este cu atat mai spectaculoasa cu cat contul este considerat unul “de casa” al grupului BBDO, din care face parte si Media Direction
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: