Aproape 1 milion de euro in publicitate online pe segmentul parenting
  “Estimez veniturile de advertising (display) in zona publisherilor pe segmentul de parenting ca fiind undeva in jurul a 850.000 euro la nivel de 2015”.
BigPrint Romania a tiparit de 2,66 Milioane de euro. Grupul investeste 1 Milion de euro in Print Green
 Grupul a inregistrat o crestere de la 5,5 Milioane de euro in 2013 la 7,7 Milioane euro in 2014. Activitatile din Romania reprezinta doar o crestere de la 1,75 milioane de euro la 2,66 milioane de euro.
Premii de 3.500 euro si 486 de inscrieri in concurs de design pentru Mega Image.
 Design-ul colectiei de sacose de cumparaturi Mega Chic de la Mega Image este semnat de Alexandru Nimurad, Eduard Felegeanu si Iancu Grindean
In suflet cu tot verdele gradinii si tot albastrul cerului. Raluca Lupta de-acasa. Analize si pasi, dupa 15 iulie.
Raluca lupta de-acasa. Urmatoarele analize la jumatatea lunii iulie. ""Cand am deschis poarta casei, mi-a intrat direct in suflet tot verdele gradinii si tot albastrul cerului."
Exclusiv Licitatia Unicef: 3 iulie, termen limita atat pentru propuneri cat si anuntarea participarii
 Detalii privind caietul de sarcini aii viitoarei campanii de comunicare Unicef de la Bucuresti pot fi obtinute de la Raluca Zaharia / Communication for Development Officer
Termen limita in licitatie Unicef. Buget: 100.000 $. 19 iunie confirmarea participarii, 3 iulie, propunerea.
Conform invitatiei de selectie a companiilor, confirmarea participarii este asteptata la responsabilii de comunicare ai Unicef de la Bucuresti (Tel. 021.201.78.72, bucharest@unicef.org , unicef.ro )
Lansare de zeci de mii de euro in HoReCa. Campanie Republika pentru Halewood Wines
 Estimata de surse adplayers la cateva zeci de mii de euro, campania „Descopera bogatiile Byzantului!” pentru lansarea brandului Byzantium vine cu preturi promotionale si premii in 10 restaurante de top din Bucuresti.
 Alaturi de agentia McCann Erickson, campania este semnata chiar de catre o parte din “golanii” ministrului Ioan Rus care isi vor familiile reintregite.
 Sub sloganul “Invata sa fii cineva. Pe viata.”, campania de comunicare pentru Universitatea Romano Americana este semnata de Weapons of Public Attraction (strategie, creatie) si The Public Advisors (PR)
Premii de 5.000 de euro pentru colectare selectiva la ECOlimpiada Elevilor
 Trofeele au fost acordate in urma unui proces de evaluare interdisciplinar, in care au fost analizate aproape 9.000  de compuneri  despre colectarea separata si reciclarea deseurilor de ambalaje
 
PUBLICITATE: