Identitate si campanie semnate de Rusu + Bortun Brand Growers pentru Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM).
Cat timp mananca si cati bani dau romanii pe tehnologia mobila?
 41% din tinerii intre 25-35 ani folosesc dispozitivele mobile de peste 200 de ori/zi potrivit unei cercetari EY Romania.  Urmatorul segment  cu frecventa mare de utilizare a tehnologiei mobile este cel cuprins intre 45-55 de ani (26%).
Campanie de 800.000 euro fara E-uri. Investitia Agricola in "Mese de poveste" in 2015.
 Investitia producatorului Agricola in campania „Mese de poveste” din acest an este de aproximativ 800.000 de euro pentru care doar valoarea premiilor se ridica la 20.000 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai companiei.
45% din bucurestenii iubitori de sporturi extreme au sarit pe salteaua Renault Kadjar
  Peste 45% dintre participantii la evenimentele Via Sport au spus ”DA” provocarii de a sari pe salteaua gonflabila Renault Kadjar de la inaltimea de 6 metri, chiar in inima capitalei. 
OOH, FCB
FCB canta George Enescu la "Cutiuta Muzica" uriasa. Proiect special Baneasa Shopping City
 Cu ocazia Festivalului International George Enescu, pentru a incuraja atat parintii cat si copiii sa descopere opera  marelui compozitor, Baneasa Shopping City expune o productie inovatoare sub forma unei cutiute muzicale de dimensiuni impresionante.  
Prima campanie de imagine Business Review.  De CohnandJansen JWT
  Semnata de CohnandJansen JWT , noua campanie Business Review pozitioneaza revista ca fiind acea publicatie care te ajuta sa faci slalom printre oportunitati si capcane, sub sloganul “Business Review. Make sense of Romania”.
Trepcea avertizeaza: "Tabloidizarea nu urmareste interesul public, binele omului(..). Ci zapacirea lui prin soc si hipnotizarea cu lucruri ingrozitoare"
 „O firma care promoveaza produse pentru femei nu ar trebui sa isi permita sa sponsorizeze o emisiune care calca in picioare demnitatea femeii” mai spune cunoscuta judecatoare de la CNA
Refresh de brand Itsy Bitsy. Semnat de Go Studio (GMP Group)
 Noul look este semnat de GO studio, divizia de business a GMP Group, specializata in design grafic si branding, atelier de creatie care a semnat si identitatea noua de brand Itsy Bitsy, in urma cu un an.
Lucian Georgescu proiecteaza CINEPUB la SOFA. Fondatorul GAV despre selectia CINEPUB 2nd Life
  CINEPUB 2nd Life este unul dintre cele opt proiecte cu potential in industria cinematografica, selectate la cea de-a treia editie a prestigioasei SOFA - School of Film Agents
Steaua si Dinamo si-au dat mana pentru sanatate. I-a convins "Nu-ti intoarce spatele" de Eye Connections
  Unica in Romania, prin implicarea intr-o campanie de educare si responsabilitate sociala a doi rivali de o asemenea anvergura, jucatorii de la Steaua si Dinamo au vrut sa arate ca sunt alaturi de pacientii cu boli inflamatorii de spate si ca incurajeaza suporterii si iubitorii sportului sa mearga la medic atunci cand se confrunta cu dureri de spate care dureaza cel putin 3 luni. 
 
PUBLICITATE: