Raluca lupta de-acasa. Urmatoarele analize la jumatatea lunii iulie. ""Cand am deschis poarta casei, mi-a intrat direct in suflet tot verdele gradinii si tot albastrul cerului."
Detalii privind caietul de sarcini aii viitoarei campanii de comunicare Unicef de la Bucuresti pot fi obtinute de la Raluca Zaharia / Communication for Development Officer
Conform invitatiei de selectie a companiilor, confirmarea participarii este asteptata la responsabilii de comunicare ai Unicef de la Bucuresti (Tel. 021.201.78.72, bucharest@unicef.org , unicef.ro )
Estimata de surse adplayers la cateva zeci de mii de euro, campania „Descopera bogatiile Byzantului!” pentru lansarea brandului Byzantium vine cu preturi promotionale si premii in 10 restaurante de top din Bucuresti.
Alaturi de agentia McCann Erickson, campania este semnata chiar de catre o parte din “golanii” ministrului Ioan Rus care isi vor familiile reintregite.
Sub sloganul “Invata sa fii cineva. Pe viata.”, campania de comunicare pentru Universitatea Romano Americana este semnata de Weapons of Public Attraction (strategie, creatie) si The Public Advisors (PR)
Trofeele au fost acordate in urma unui proces de evaluare interdisciplinar, in care au fost analizate aproape 9.000 de compuneri despre colectarea separata si reciclarea deseurilor de ambalaje
Initial programata sa fie internata pana la 29 mai, Raluca Tonciu, aflata in prezent la tratament in China, va mai scrie inca doua saptamani de jurnal de pe “Marele Zid” al luptei sale pentru viata.
Radu Florescu, Presedinte UAPR despre Briefingul Carrefour
“Imi este rusine cu acest moment in care se afla industria. Ma simt insultat, umilit, bataia de joc a celor ce isi inchipuie ca am ajuns… Nu stiu ce sa scriu acum” spune managerul Papaya despre participarea celor peste 80 de agentii invitate la o sedinta de briefing Carrefour
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: