Prima campanie de imagine Business Review.  De CohnandJansen JWT
  Semnata de CohnandJansen JWT , noua campanie Business Review pozitioneaza revista ca fiind acea publicatie care te ajuta sa faci slalom printre oportunitati si capcane, sub sloganul “Business Review. Make sense of Romania”.
Trepcea avertizeaza: "Tabloidizarea nu urmareste interesul public, binele omului(..). Ci zapacirea lui prin soc si hipnotizarea cu lucruri ingrozitoare"
 „O firma care promoveaza produse pentru femei nu ar trebui sa isi permita sa sponsorizeze o emisiune care calca in picioare demnitatea femeii” mai spune cunoscuta judecatoare de la CNA
Refresh de brand Itsy Bitsy. Semnat de Go Studio (GMP Group)
 Noul look este semnat de GO studio, divizia de business a GMP Group, specializata in design grafic si branding, atelier de creatie care a semnat si identitatea noua de brand Itsy Bitsy, in urma cu un an.
Lucian Georgescu proiecteaza CINEPUB la SOFA. Fondatorul GAV despre selectia CINEPUB 2nd Life
  CINEPUB 2nd Life este unul dintre cele opt proiecte cu potential in industria cinematografica, selectate la cea de-a treia editie a prestigioasei SOFA - School of Film Agents
Steaua si Dinamo si-au dat mana pentru sanatate. I-a convins "Nu-ti intoarce spatele" de Eye Connections
  Unica in Romania, prin implicarea intr-o campanie de educare si responsabilitate sociala a doi rivali de o asemenea anvergura, jucatorii de la Steaua si Dinamo au vrut sa arate ca sunt alaturi de pacientii cu boli inflamatorii de spate si ca incurajeaza suporterii si iubitorii sportului sa mearga la medic atunci cand se confrunta cu dureri de spate care dureaza cel putin 3 luni. 
UniCredit Bank a batut palma cu Summer Well 2015. Ce obiective are?
 Banca sustine evenimentul si pentru atingerea unor obiective de marketing ambitioase.
E-avion a devenit Roju. Rebranding de booking online semnat de Seed Consultants
 Noul Roju.ro activeaza pe o piata in care majoritatea site-urilor au nume apropiate - avion.ro, paravion.ro, bilete-avion.ro
Timisoreana n-ar fi "Prima bere cu tatal tau". Povestea merge incotro?
 
Exporta 30 %. De 10 ani in comunicare, Pastel estimeaza 1,5 Milioane EUR si in acest an.
 Cu 12 ani in publicitate, la 32 de ani – Dana Popa si 31 ani – Ioana Mucenic, fondatoarele companiei Pastel, administreaza o agentie de comunicare integrata cu peste 30 de oameni si exporta aproape o treime din servicii pe piata externa. 
Evenimente destinate marketingului si comunicarii la Print & Sign 2015
 Print & Sign 2015, cel mai mare targ de tiparsisemnalistica din Europa Centralasi de Est ce va avea loc la Romexpo intre 8 si 11 septembrie, va gazdui in fiecare zi un maraton de evenimente destinate marketingului si comunicarii.
 
PUBLICITATE: