Lucian Georgescu proiecteaza CINEPUB la SOFA. Fondatorul GAV despre selectia CINEPUB 2nd Life
  CINEPUB 2nd Life este unul dintre cele opt proiecte cu potential in industria cinematografica, selectate la cea de-a treia editie a prestigioasei SOFA - School of Film Agents
Steaua si Dinamo si-au dat mana pentru sanatate. I-a convins "Nu-ti intoarce spatele" de Eye Connections
  Unica in Romania, prin implicarea intr-o campanie de educare si responsabilitate sociala a doi rivali de o asemenea anvergura, jucatorii de la Steaua si Dinamo au vrut sa arate ca sunt alaturi de pacientii cu boli inflamatorii de spate si ca incurajeaza suporterii si iubitorii sportului sa mearga la medic atunci cand se confrunta cu dureri de spate care dureaza cel putin 3 luni. 
UniCredit Bank a batut palma cu Summer Well 2015. Ce obiective are?
 Banca sustine evenimentul si pentru atingerea unor obiective de marketing ambitioase.
E-avion a devenit Roju. Rebranding de booking online semnat de Seed Consultants
 Noul Roju.ro activeaza pe o piata in care majoritatea site-urilor au nume apropiate - avion.ro, paravion.ro, bilete-avion.ro
Timisoreana n-ar fi "Prima bere cu tatal tau". Povestea merge incotro?
 
Exporta 30 %. De 10 ani in comunicare, Pastel estimeaza 1,5 Milioane EUR si in acest an.
 Cu 12 ani in publicitate, la 32 de ani – Dana Popa si 31 ani – Ioana Mucenic, fondatoarele companiei Pastel, administreaza o agentie de comunicare integrata cu peste 30 de oameni si exporta aproape o treime din servicii pe piata externa. 
Evenimente destinate marketingului si comunicarii la Print & Sign 2015
 Print & Sign 2015, cel mai mare targ de tiparsisemnalistica din Europa Centralasi de Est ce va avea loc la Romexpo intre 8 si 11 septembrie, va gazdui in fiecare zi un maraton de evenimente destinate marketingului si comunicarii.
Aproape 1 milion de euro in publicitate online pe segmentul parenting
  “Estimez veniturile de advertising (display) in zona publisherilor pe segmentul de parenting ca fiind undeva in jurul a 850.000 euro la nivel de 2015”.
BigPrint Romania a tiparit de 2,66 Milioane de euro. Grupul investeste 1 Milion de euro in Print Green
 Grupul a inregistrat o crestere de la 5,5 Milioane de euro in 2013 la 7,7 Milioane euro in 2014. Activitatile din Romania reprezinta doar o crestere de la 1,75 milioane de euro la 2,66 milioane de euro.
Premii de 3.500 euro si 486 de inscrieri in concurs de design pentru Mega Image.
 Design-ul colectiei de sacose de cumparaturi Mega Chic de la Mega Image este semnat de Alexandru Nimurad, Eduard Felegeanu si Iancu Grindean
 
PUBLICITATE: