Aici sunt pierderile dumneavoastra. Urmeaza statia Publicitatea Interzisa.
 Romania. Bucuresti. 2016. Capitala europeana cu Metrou. Nu si publicitate europeana la Metrou. In Capitala Romaniei, Metrorex ne imbie si la inceput de 2016 cu aceleasi panouri goale, dupa aproape un an de experienta de a interzice comenzi de publicitate zilnic!
Coca-Cola schimba "Open Happiness" cu "Taste the Feeling". Strategia uneste extensiile sub "One brand"
 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
Therme Bucuresti in Associated Press, New York Times, Business Insider si Daily Mail
 Construit greenfield, pe un areal de 250.000 de mp, complexul are o suprafata totala de peste 30.000 mp si o capacitate de 4.000 de persoane simultan.
 Producatorul international de anvelope premium Goodyear si  FC Bayern München, cea mai de succes echipa din Bundesliga din Germania, au intrat de la 1 ianuarie intr-un parteneriat de sponsorizare de tip Platinum.  
Cat de sustenabila este presa tiparita si online? Conferinta BRAT despre dezvoltarea si sustenabilitatea presei locale
 Evenimentul BRAT  va avea loc in 22 ianuarie 2016,ora 10:00, la Rin Grand Hotel Bucuresti
 STAR WARS: Incasari locale de 2,7 Milioane USD si aproape 510.000 spectatori in primele 20 de zile
 Dupa doar 20 de zile de la premiera din 18 decembrie 2015, „STAR WARS: Trezirea Fortei” a devenit filmul anului in Romania, avand incasari de aproximativ 2,7 milioane de dolari americani (peste 11.300.000 de RON) si aproape 510.000 de spectatori.
Fundatia Real Madrid creste 45 de copii romani la Scoala Sociala Sportiva
 In lipsa grijii noastre pentru viitorul celor mici, vin strainii sa ne creasca si copiii. Asa se intampla si cu un proiect realizat de FDP in colaborare cu fundatia clubului sportiv Real Madrid (Real Madrid Foundation) care a reusit sa stranga 45 de copii cu varste intre 6 si 15 ani
Premii in valoare de 100.000 de euro la concursul de desene Carrefour, editia de Craciun 2015
  Partenerii din acest an ai concursului de desene Carrefour au fost Animal Kingdom, Colgate-Palmolive, Eurosport DHS, Reckitt Benckiser, Pepsico, Philips, RTC Proffice Experience, Savcom, si Tymbark.
Razboi. Comunicare Vodafone demolata de Telekom.
  Campania “Gratis la Cartela. Primesti si net si telefon” care trimitea clienti din alte retele de telefonie la un numar Vodafone pentru a castiga diverse beneficii a fost demolata de operatorul de telefonie si servicii de date Telekom. 
Mutare de 400-600 K. Bugetul de strategie, creatie si productie Albalact, la McCann Bucharest
  Mutare de 400-600 mii de euro. Parteneriatul McCann Bucuresti - Albalact debuteaza cu campania de comunicare “Lapte Inainte de Toate
 
PUBLICITATE: