Maratonul Cutia Bebelusului: 400 de ore de voluntariat, 500 de cutii destinate familiilor dezavantajate din Bacau, Botosani, Neamt si Suceava
  Parte din programul Cutia Bebelusului, finantat de Fundatia OMV Petrom, care contribuie la reducerea mortalitatii infantile, programul include  138 de voluntari care au participat la cele trei zile de maraton organizate in ultima luna in Bacau, Botosani si Bucuresti
1 din 2 romani isi prelungesc cumparaturile daca aud muzica pe placul lor. Reveal Marketing Research
  Magazinele (83%) si mall-urile (48%) sunt principalele destinatii de timp liber ale romanilor
HONOR lanseaza campania ‘Eroii nestiuti’ prin care celebreaza eroii nestiuti ai sarbatorilor
  Brandul celebreaza acele persoane remarcabile care isi dedica timpul pentru a ingriji, a munci si, in general, a merge dincolo de orice pentru binele altora, mai ales in aceasta perioada speciala a anului.
Primul summit regional ARRP, dedicat viitorului industriei de PR si comunicare strategica
A RRP organizeaza,  pe 23 noiembrie,  primul summit regional pe tema „Libertatea de exprimare vs. Discurs antidemocratic (Freedom of Expression vs. Antidemocratic Discourse)", intr-un context mondial incarcat de provocari.
Planurile Revolut Premium si Metal vor include si abonamente de la parteneri, pentru nevoi personale
  Clientii Revolut care opteaza pentru planurile platite Premium si Metal vor beneficia de o serie de abonamente incluse la diverse servicii digitale printre care Financial Times, Freeletics, Headspace, NordVPN, Picsart, Sleep Cycle, Tinder si altele
 7 din 10 romani vor sa reduca risipa de energie pentru a-si optimiza costurile la utilitati. Reveal Marketing Research pentru Romania Eficienta.
  In perceptia romanilor, eficienta energetica este asociata in cea mai mare masura cu costurile utilitatilor (21%), confortul personal (18%) si sanatatea individuala (17%).
Primul roman responsabil de cel mai mare Smart City din lume. Eduard Dumitrascu (ARSC) in dezvoltarea proiectului de 500 miliarde dolari, din Arabia Saudita
  Romanul va fi implicat in dezvoltarea orasului-viitorului, complet sustenabil, cu facilitati futuristice si 170 km de pereti din sticla.
Black Pet Friday. Initiativa care invita la adoptia cainilor negri din adaposturi ca ultima tehnologie de dragoste neconditionata. Parteneriat DDB Romania cu Adapostul Kola Kariola.
  Black Pet Friday isi propune sa elimine stigmatul asociat fenomenului cunoscut sub numele de 'Black Dog Syndrome', care este o problema intalnita la nivel local si international. Aceasta problema a condus la evitarea adoptiei cainilor negri sub pretextul ca acestia ar fi mai putin prietenosi sau agresivi.
Mesaj umanitar. Comunicare a Ambasadei Israelului in Romania.
  Peste 200 de civili inocenti au fost rapiti pe 7 octombrie din Israel si dusi in Fasia Gaza. Nici pana in acest moment nu se stie unde sunt tinuti. Mai mult de 3000 de persoane – barbati, femei si copii, cu varste intreb 3 luni si 85 de ani, au fost ranite, batute, ucise, violate si despartite de familiile lor de catre Hamas.
DENT ESTET lanseaza noile abonamente Smart Choice, in parteneriat cu MedLife, prin care abonatii pot economisi pana la 10.000 lei/ an
  Adresate adultilor, copiilor si adolescentilor, abonamentele Smart Choice by DENT ESTET ofera pacientilor acces facil la servicii integrate de ingrijire orala si la o echipa de experti in toate ramurile stomatologiei si sunt disponibile pe website-urile  www.dentestet.ro   si medlife.ro
 
PUBLICITATE: