Producatorul international de anvelope premium Goodyear si  FC Bayern München, cea mai de succes echipa din Bundesliga din Germania, au intrat de la 1 ianuarie intr-un parteneriat de sponsorizare de tip Platinum.  
Cat de sustenabila este presa tiparita si online? Conferinta BRAT despre dezvoltarea si sustenabilitatea presei locale
 Evenimentul BRAT  va avea loc in 22 ianuarie 2016,ora 10:00, la Rin Grand Hotel Bucuresti
 STAR WARS: Incasari locale de 2,7 Milioane USD si aproape 510.000 spectatori in primele 20 de zile
 Dupa doar 20 de zile de la premiera din 18 decembrie 2015, „STAR WARS: Trezirea Fortei” a devenit filmul anului in Romania, avand incasari de aproximativ 2,7 milioane de dolari americani (peste 11.300.000 de RON) si aproape 510.000 de spectatori.
Fundatia Real Madrid creste 45 de copii romani la Scoala Sociala Sportiva
 In lipsa grijii noastre pentru viitorul celor mici, vin strainii sa ne creasca si copiii. Asa se intampla si cu un proiect realizat de FDP in colaborare cu fundatia clubului sportiv Real Madrid (Real Madrid Foundation) care a reusit sa stranga 45 de copii cu varste intre 6 si 15 ani
Premii in valoare de 100.000 de euro la concursul de desene Carrefour, editia de Craciun 2015
  Partenerii din acest an ai concursului de desene Carrefour au fost Animal Kingdom, Colgate-Palmolive, Eurosport DHS, Reckitt Benckiser, Pepsico, Philips, RTC Proffice Experience, Savcom, si Tymbark.
Razboi. Comunicare Vodafone demolata de Telekom.
  Campania “Gratis la Cartela. Primesti si net si telefon” care trimitea clienti din alte retele de telefonie la un numar Vodafone pentru a castiga diverse beneficii a fost demolata de operatorul de telefonie si servicii de date Telekom. 
Mutare de 400-600 K. Bugetul de strategie, creatie si productie Albalact, la McCann Bucharest
  Mutare de 400-600 mii de euro. Parteneriatul McCann Bucuresti - Albalact debuteaza cu campania de comunicare “Lapte Inainte de Toate
Bilant Alcohelp sustinut de Heineken: Peste 70.000 de persoane avizate de riscurile abuzului de alcool
 Proiectul Alcohelp a informat peste 70.000 de persoane cu privire la riscurile abuzului de alcool in cei 6 ani de activitate, potrivit unei informari trimise partenerilor de catre Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania, companie care sustine programului de responsabilitate sociala.
500.00 de euro in noua campanie de imagine Coseli. Creatie, DDB Romania. Media, The Group.
 Campania de imagine este declinata pe TV si OOH.
Strongbow a sarit cu 200% obiectivele pe Instagram
 Disponibila in perioada 16 noiembrie – 13 decembrie 2015, pentru a-l gasi si a-l insoti pe Mr. Applehead in intreg procesul de fabricatie Strongbow®, pagina instagram.com/Strongbow_ro/ lansata de Strongbow si Ogilvy & Mather si-a depasit obiectivele de comunicare cu 200%.
 
PUBLICITATE: